het spijt mij dat je op zo'n wijze over mij moet praten vriend maar ik hoop dat we er samen aan uit komenquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:15 schreef Catkiller het volgende:
Was sowieso een kwestie van tijd voordat hij niet meer zou komen met zijn morbide obesitas
Dat past beter bij hem.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:18 schreef Der_Mann het volgende:
nee sorry ik kan dit niet tering tyfus poephoeren zuig me lul je moeder
Dit klinkt als kiidquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het spijt mij dat je op zo'n wijze over mij moet praten vriend maar ik hoop dat we er samen aan uit komen
Het was dan ook geforceerd en geveinsd dus niet zo heel gek.quote:
Brave meid.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nog nooit in mijn leven een sigaret aangeraakt
Hij is gestopt, zijn account gaat door shrederquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:27 schreef HPLC het volgende:
@:hetzalallemaalwel @:datismijnmening Help! je vriendin doet gek
Is dat ergens een eufemisme voor? (lol)quote:
Afscheid aankondigenquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij is gestopt, zijn account gaat door shreder
HZAW? Jeetje jammer hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
😐quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hermann was ook bijna 24 uur gestoptquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik blijf gewoonquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Afscheid aankondigenga dan gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |