abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185348410
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:33 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Je zult toch die stap een keer moeten zetten...
Ik heb met allebei ervaring dus, vaste relatie van 10 jaar via Relatieplanet leren kennen, maar ook wel gewoon IRL gedate, of mensen gewoon tegen gekomen op feestjes en daar versierd zoals laatste ex. Maar waarschijnlijk snel date met ziekenhuis man zoals het er naar uitziet :D
:o

Ervaringsdeskundige hier
  zaterdag 2 maart 2019 @ 20:37:30 #162
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185348488
Ik heb een match met queen international 2016.

Heb dat net even gegoogeld, is het een transgender contest.

de neuk haha
pi_185348514
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:37 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb een match met queen international 2016.

Heb dat net even gegoogeld, is het een transgender contest.

de neuk haha
_O-
pi_185348777
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:28 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Is 5 hoogst?
Nee midden :P

Ben al gezakt onder average :P
pi_185349401
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je komt weinig buiten dus. Misschien daar wat aan doen.
Ja ik zal er morgen eens een op het water aanspreken, of bij dat black metal optreden in de avond, of bij SunnO))) maandag...

Ow wacht :')
pi_185350522
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 21:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja ik zal er morgen eens een op het water aanspreken, of bij dat black metal optreden in de avond, of bij SunnO))) maandag...

Ow wacht :')
Ah klinkt vet man! Moet je doen
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185350590
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 21:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ah klinkt vet man! Moet je doen
Zou leuk zijn als er daadwerkelijk vrouwen zijn
pi_185353302
Ik heb soms het idee dat ik voor veel dames gewoon leuk praat materiaal ben als ze zich vervelen... Laatste tijd bar weinig echte dates uit al die gesprekken gekomen ondanks voorstellen tot.
pi_185358410
Verkeerde topic..

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2019 13:50:18 ]
pi_185368120
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Je kan dus stemmen op aantrekkelijk,betrouwbaar en slim of niet.
Dus mensen bepalen aan de hand van foto's of iemand betrouwbaar en slim is? huh, how about that

Overigens dacht ik een leuke Tinder match te hebben, maar gaat die vent echt super hard. Wil de hele tijd bellen, belde me vannacht zelfs om 4 uur op :{ waarom

[ Bericht 10% gewijzigd door Halimede op 03-03-2019 19:20:43 ]
  zondag 3 maart 2019 @ 19:21:27 #171
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_185368298
Klinkt raar, mss dan toch maar weer eens m'n bril opzetten🤓
Oude user in een nieuw jasje.
pi_185368349
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:12 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dus mensen bepalen aan de hand van foto's of iemand betrouwbaar en slim is? huh, how about that

Overigens dacht ik een leuke Tinder match te hebben, maar gaat die vent echt super hard. Wil de hele tijd bellen, belde me vannacht zelfs om 4 uur op :{ waarom
Waarom zou je dat doen midden in de nacht als je huis niet in brand staat ofzo? :{
Klinkt idd wel als iemand die hard van stapel loopt ja.
pi_185368407
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:23 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen midden in de nacht als je huis niet in brand staat ofzo? :{
Klinkt idd wel als iemand die hard van stapel loopt ja.
Hij was dronken en wilde mijn stem horen was zijn excuus. Gelukkig was ik aan het stappen en werd ik niet wakker gemaakt, dan was ik wel echt boos geweest _O- maar ja, een beetje hard van stapel loopt ie, dus dat gaat ook niks worden :N

Gisteren tijdens het stappen wel wat leuke mannen gezien (maar niet mee gesproken want blijkbaar ging iedereen er van uit dat mijn beste vriend en ik een stelletje waren, er kwamen zelfs meerdere mensen naar ons toe om te zeggen dat we zo leuk waren samen 8)7 ), dus zo even kijken of een paar daar van ook Happn hebben :D

Edit: Heeft Happn nu geen lijst meer van mensen waar je door heen kan scrollen? ;(
  zondag 3 maart 2019 @ 19:31:06 #174
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_185368492
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:27 schreef Halimede het volgende:

[..]

Hij was dronken en wilde mijn stem horen was zijn excuus. Gelukkig was ik aan het stappen en werd ik niet wakker gemaakt, dan was ik wel echt boos geweest _O- maar ja, een beetje hard van stapel loopt ie, dus dat gaat ook niks worden :N

Gisteren tijdens het stappen wel wat leuke mannen gezien (maar niet mee gesproken want blijkbaar ging iedereen er van uit dat mijn beste vriend en ik een stelletje waren, er kwamen zelfs meerdere mensen naar ons toe om te zeggen dat we zo leuk waren samen 8)7 ), dus zo even kijken of een paar daar van ook Happn hebben :D

Edit: Heeft Happn nu geen lijst meer van mensen waar je door heen kan scrollen? ;(
Jawel bij maps. Dan kan je nog gewoon blijven scrollen.
pi_185368571
@Halimede nou dat scheelt idd dat je niet wakker gebeld werd. Als ik zo laat gebeld word schrik ik me dood want dat betekent altijd slecht nieuws.

En wel grappig van die beste vriend en jou maar wel lastig als je wel op zoek bent. Hopelijk vind je die leukerds nog via Happn terug.
pi_185368594
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:27 schreef Halimede het volgende:

[..]

Jij kan ook initiatief nemen hè.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185368651
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij kan ook initiatief nemen hè.
Dat kan inderdaad :Y doe ik meestal ook wel als ik uit ga
pi_185368718
quote:

[..]

Ha! Klinkt als mijn date van een poosje terug. Die bleef ook maar bellen. Is het toevallig een Brabander? :P
Sarcasme. Herken het.
pi_185368775
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:40 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ha! Klinkt als mijn date van een poosje terug. Die bleef ook maar bellen. Is het toevallig een Brabander? :P
Nee, Groninger! Wel echt vervelend, hoe is dat bij jou afgelopen?
pi_185368953
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:43 schreef Halimede het volgende:

[..]

Nee, Groninger! Wel echt vervelend, hoe is dat bij jou afgelopen?
Ik heb hem toen verteld dat ik het een beetje ongemakkelijk vond dat hij zo vaak belde en toen is hij ermee gestopt. We hebben gedate, was leuk, daar is het bij gebleven.
Sarcasme. Herken het.
pi_185369165
Vanochtend twee nieuwe matches erbij gekregen toen ik in Delft was. Eentje voelt best uit m'n league, maar toont blijkbaar wel interesse dus hey. :+
pi_185369241
Ik heb dat Happn ook maar eens gedownload, es kijken hoe dat werkt in vergelijking met Tinder. Had vandaag date via Tinder maar dat was weer erg weird :')
(Zie datingtopic)
pi_185383884
Nadeel van te lang appen zonder ontmoeting is dat je op een gegeven moment al wat minpuntjes opbouwt als iemand een eisenlijstje gaat afwerken. Zijn dingen ter sprake gekomen die je normaal terloops bespreekt zoals levensinstelling, doelen, ambities etc. Kunnen prima verschillen maar nu kan het makkelijk worden gebruikt om toch maar geen eerste ontmoeting te plannen...
pi_185408461
Man, wat zijn sommige vrouwen toch vermoeiend op Tinder _O-. Afgelopen weekend best wat leuke matches, maar het lijkt wel alsof sommige vrouwen volledig cantactgestoord zijn. Wel blijven antwoorden (of ik nou een vraag stel of niet), maar totaal geen gesprek kunnen voeren. Af en tke nog een 'haha jaa jij?' ( :') ).

Praat dan gewoon niet terug. De pleuris😅
pi_185408676
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 16:23 schreef Queck het volgende:
Man, wat zijn sommige vrouwen toch vermoeiend op Tinder _O-. Afgelopen weekend best wat leuke matches, maar het lijkt wel alsof sommige vrouwen volledig cantactgestoord zijn. Wel blijven antwoorden (of ik nou een vraag stel of niet), maar totaal geen gesprek kunnen voeren. Af en tke nog een 'haha jaa jij?' ( :') ).

Ik denk eerder dat die vrouwen zoveel matches hebben dat ze geen zin hebben om een heel epos te schrijven op jouw, wellicht niet zo heel interessante, berichten.
pi_185408743
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 16:31 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Ik denk eerder dat die vrouwen zoveel matches hebben dat ze geen zin hebben om een heel epos te schrijven op jouw, wellicht niet zo heel interessante, berichten.
Oke, nou bedankt dat je je gedachten hebt gedeeld.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 16:35:40 #187
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185408793
quote:

Mannen kunnen dat ook doen hoor merk ik. Is inderdaad heel irritant als het gesprek een beetje eenzijdig wordt :(
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185408894
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 16:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Mannen kunnen dat ook doen hoor merk ik. Is inderdaad heel irritant als het gesprek een beetje eenzijdig wordt :(
Ja idd ook genoeg mannen die zo doen en waar weinig vanuit hun zelf komt.

Mijn Tinderdate van zondag heeft zn hand gebroken, wordt morgen geopereerd en moet 10 weken in het gips. Morgenavond zou ik naar hem maar dat wordt hem niet denk ik :P Wacht wel tot hij weer thuis is.
Hij blijft nog zkh-man dus als naam houden hier :')
Wel weer echt een verhaal om later in mn Tinder-memoires boek te schrijven :')

Had ook Happn gedownload, in 2 dagen zijn sommige mensen al 10-15 keer "gezien " rondom mijn thuiscirkel om het zo maar te noemen. Vraag me af hoe nauwkeurig dat is.

[ Bericht 5% gewijzigd door _Hestia_ op 05-03-2019 16:46:56 ]
  dinsdag 5 maart 2019 @ 16:52:01 #189
422502 Mr.Heisenberg
I'am the danger!
pi_185409178
quote:

Heel irritant ja, alleen maar antwoord geven maar verder niet meer zeggen/vertellen.
Wordt een interview dan, waarbij de man de vragen stelt en de vrouw alleen maar kort antwoord geeft met weinig inhoud waar je niet verder op kunt reageren of over kunt praten.
Het wordt geen gesprek maar een interview of sollicitatie :') 8)7 :W

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Heisenberg op 05-03-2019 17:40:25 (Inhoud met dt :')) ]
pi_185410142
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 16:52 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
[..]

Heel irritant ja, alleen maar antwoord geven maar verder niet meer zeggen/vertellen.
Wordt een interview dan, waarbij de man de vragen stelt en de vrouw alleen maar kort antwoord geeft met weinig inhoudt waar je niet verder op kunt reageren of over kunt praten.
Nou ik kom graag van die mannen tegen die dat doen, want hier is het dus juist altijd andersom. Ken maar weinig mannen juist die vanuit zichzelf dingen vragen of vertellen.
pi_185410715
Of dat mannen alleen vragen stellen en geen antwoorden geven :P

Ik heb een match met iemand waarvan ik denk dat we een date hebben gehad, en als hij het was dan was hij een beetje creepy, maar ik weet het niet zeker :{
pi_185410813
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 17:57 schreef Halimede het volgende:
Of dat mannen alleen vragen stellen en geen antwoorden geven :P

Ik heb een match met iemand waarvan ik denk dat we een date hebben gehad, en als hij het was dan was hij een beetje creepy, maar ik weet het niet zeker :{
Of dat als je 2 vragen stelt dat ze er maar op 1 reageren.
Hmm maar heb je al zoveel dates gehad dan dat je dat niet meer weet? :{
Maar als je denkt dat hij het is en hij creepy was zou ik niet zo snel weer afspreken.
pi_185410843
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 18:01 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]

Maar als je denkt dat hij het is en hij creepy was zou ik niet zo snel weer afspreken.
Ook zo vervelend inderdaad :X

Ik zit al 2 jaar te Tinderen _O- de meeste herinner ik me echt niet meer
pi_185410861
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 18:02 schreef Halimede het volgende:
[..]

Ook zo vervelend inderdaad :X

Ik zit al 2 jaar te Tinderen _O- de meeste herinner ik me echt niet meer
Haha oke _O- Nouja anders eerst nog maar weer ff wat met hem chatten zodat je zeker weet of hij het was.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 18:08:08 #195
422502 Mr.Heisenberg
I'am the danger!
pi_185411004
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 18:01 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]

Dat 2 vragen stellen en op 1 reageren doen de meeste mensen, niet alleen bij dating-apps.
Zo vaak mee gemaakt met versturen van mails, appjes etc. krijg je op 1 vraag antwoord de andere vraag wordt gewoon genegeerd.
Mensen zijn raar.
pi_185412247
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 16:52 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
[..]

Wordt een interview dan, waarbij de man de vragen stelt en de vrouw alleen maar kort antwoord geeft met weinig inhoud waar je niet verder op kunt reageren of over kunt praten.
Dan stop je toch met praten? Ik bedoel, je gaat toch niet nog meer sturen als zij zo kortaf reageert?
  dinsdag 5 maart 2019 @ 19:20:55 #197
422502 Mr.Heisenberg
I'am the danger!
pi_185412603
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 19:05 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Dan stop je toch met praten? Ik bedoel, je gaat toch niet nog meer sturen als zij zo kortaf reageert?
Doe ik ook, vandaar :W
pi_185412685
quote:
[..]

Ook weleens gehad.. en dat zonder tinder.
Toch maar niet dus 😖
pi_185412945
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 18:08 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
[..]

Dat 2 vragen stellen en op 1 reageren doen de meeste mensen, niet alleen bij dating-apps.
Zo vaak mee gemaakt met versturen van mails, appjes etc. krijg je op 1 vraag antwoord de andere vraag wordt gewoon genegeerd.
Mensen zijn raar.
Mensen zijn inderdaad raar.

Net wel een leuke nieuwe match, binnenkort maar mee afspreken :Y
  dinsdag 5 maart 2019 @ 19:40:50 #200
422502 Mr.Heisenberg
I'am the danger!
pi_185413082
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 19:33 schreef Halimede het volgende:
[..]

Mensen zijn inderdaad raar.

Net wel een leuke nieuwe match, binnenkort maar mee afspreken :Y
*O*
pi_185425663
Chat nu al dagen met iemand die echt alles wil weten vooraf een date. Zo vermoeiend, komt onzeker over en heb je straks nog wel wat te bespreken? In de kroeg weet je niet veel meer dan een naam en leeftijd maar wel meteen de real looks. Nu kan je wel weten of ik van roze of blauwe muisjes houd maar als de real life klik ontbreekt is het een akward ontmoeting...
pi_185426162
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 10:34 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Chat nu al dagen met iemand die echt alles wil weten vooraf een date. Zo vermoeiend, komt onzeker over en heb je straks nog wel wat te bespreken? In de kroeg weet je niet veel meer dan een naam en leeftijd maar wel meteen de real looks. Nu kan je wel weten of ik van roze of blauwe muisjes houd maar als de real life klik ontbreekt is het een akward ontmoeting...
Maak er dan een geintje van en daag een beetje uit. Je kunt het zo leuk maken als je zelf wil, daarvoor hoef je niet op een ander te wachten.

Zeg bijvoorbeeld dat je pas iets wil vertellen als hij/zij eerst zegt of diegene X of Y leuk vindt (insert random dilemma). Maar een snel voorbeeld, maar hopelijk begrijp je het idee.
pi_185426215
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:06 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Maak er dan een geintje van en daag een beetje uit. Je kunt het zo leuk maken als je zelf wil, daarvoor hoef je niet op een ander te wachten.

Zeg bijvoorbeeld dat je pas iets wil vertellen als hij/zij eerst zegt of diegene X of Y leuk vindt (insert random dilemma). Maar een snel voorbeeld, maar hopelijk begrijp je het idee.
Ja doe ik meestal ook maar deze stelt dus vragen als waarom ben je niet te vinden op LinkedIn enzo... Beetje creepy. Snap dat sommige willen weten met wie ze afspreken maar zoveel willen weten is ook een beetje verontrustend.
pi_185426290
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:09 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]

Ja doe ik meestal ook maar deze stelt dus vragen als waarom ben je niet te vinden op LinkedIn enzo... Beetje creepy. Snap dat sommige willen weten met wie ze afspreken maar zoveel willen weten is ook een beetje verontrustend.
Het kan ook gewoon een creep zijn inderdaad
pi_185426785
quote:
[..]

Oh die komt wel heeeeel argwanend over. Misschien eens vragen waarom ze dat zo belangrijk vindt?
Sarcasme. Herken het.
pi_185427045
quote:
[..]

Haha dat is wel creepy. Ben jij een man of een vrouw? En die match?
pi_185427081
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]

Oh die komt wel heeeeel argwanend over. Misschien eens vragen waarom ze dat zo belangrijk vindt?
Mijn ervaring is dat die vrouwen die dat vragen willen weten wat voor werk/opleiding je doet, of dat ze meer foto's willen zien. Beter om er maar niet op in te gaan.
  woensdag 6 maart 2019 @ 11:55:39 #208
442280 Prisha
Moonshine!
pi_185427102
quote:
[..]

Maar...geef je dan meteen je achternaam dan? Dat ze je op probeert te zoeken op LinkedIn?
Ik geef eigenlijk nooit mijn achternaam.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_185427104
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:54 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Mijn ervaring is dat die vrouwen die dat vragen willen weten wat voor werk/opleiding je doet, of dat ze meer foto's willen zien. Beter om er maar niet op in te gaan.
Of gewoon vragen wat ze precies wil weten.
pi_185427577
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:55 schreef Prisha het volgende:
[..]

Maar...geef je dan meteen je achternaam dan? Dat ze je op probeert te zoeken op LinkedIn?
Ik ook niet. Zelfs van man die ik van de week gedate heb weet ik achternaam nog niet. Ik vind het ook wel creepy om meteen op LinkedIn te gaan zoeken. Ik vraag eigenlijk ook nooit om een Facebook of Insta-account bij dates. Heb dat ook bewust niet gekoppeld op Tinder.

En van te voren al je hele levensverhaal moeten vertellen lijkt me ook niks nee. Vraag wel een beetje de standaard dingen, maar moet ook nog wel wat te praten zijn op date zelf en als je evt relatie krijgt. En niet alles is geschikt om meteen al te vertellen. Maar daarom ook liever niet eerst weken appen.

[ Bericht 7% gewijzigd door _Hestia_ op 06-03-2019 12:23:01 ]
pi_185428991
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:55 schreef Prisha het volgende:
[..]

Nee maar voornaam woonplaats en opleiding is vaak al genoeg om profielen te vinden. Meeste mensen hebben dezelfde profielfoto als op de apps dus is allemaal niet zo lastig. Ik zoek ook weleens mijn matches na hoor, meestal omdat ik denk dat de foto's geen goed beeld geven omdat je alleen gezicht ziet ipv lichaam en dan blijken ze soms echt 4 jaar oud te zijn en zie je wat recente en denk je tja voorgevoel toch juist. Ben zelfs overigens man. Heb gewoon goede foto's maar de spontaniteit is wel weg zo, volgens mij heeft ze mij al volledig ingevuld in haar hoofd nu.
  woensdag 6 maart 2019 @ 13:50:16 #212
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185429432
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 13:49 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]

Vooraf duidelijk hebben wat elkaars verwachtingen zijn helpt. Date degene echt om de ideale partner te vinden en klikt het niet direct dan is je kans verkeken en snap ik dat je meerdere hengeltjes uitwerpt. Het is net een sollicitatie, je krijgt maar één kans per vacature. Maar als je gewoon nieuwe contacten op wilt doen moet je er niet te zwaar aan te tillen en kijken waar het heen gaat. Als ik na een eerste date heb: dit wordt hem niet, ik zie geen toegevoegde waarde voor een nieuwe date dan is dat gewoon zo. Kan je niks aan veranderen want dat komt dan niet meer.
Zo, ga dat hier maar doen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185430318
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 12:17 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]

Ik ook niet. Zelfs van man die ik van de week gedate heb weet ik achternaam nog niet. Ik vind het ook wel creepy om meteen op LinkedIn te gaan zoeken. Ik vraag eigenlijk ook nooit om een Facebook of Insta-account bij dates. Heb dat ook bewust niet gekoppeld op Tinder.

En van te voren al je hele levensverhaal moeten vertellen lijkt me ook niks nee. Vraag wel een beetje de standaard dingen, maar moet ook nog wel wat te praten zijn op date zelf en als je evt relatie krijgt. En niet alles is geschikt om meteen al te vertellen. Maar daarom ook liever niet eerst weken appen.
Inderdaad, ik vind het zelf ook onprettig als mensen mij gaan Googlen want dan heb je zelf niet in de hand wat je met diegene deelt. Ik heb bijvoorbeeld een baan gehad waardoor er redelijk wat over mij te vinden is, en dan heeft het niks met seks of zo te maken, er hoort wel een bepaalde status bij. Voor mij was het alleen werk en was het niet mijn identiteit, maar als mensen dat gedeelte van mijn leven weten zonder mij te kennen kunnen ze een hele andere kijk op mij krijgen.

Het is gewoon fijn om zelf in de hand te kunnen hebben wat je met iemand deelt die je nog moet leren kennen.
pi_185436225
Paiq gaat lekker... Popup dat mijn eerste match mij heeft geblokkeerd :') Tja, als ze zelf het gesprek start als een soort interview dan wordt het nooit spannend. Maar flirten via berichtjes vind ik sowieso lastig.
pi_185438035
Ik denk dat ik de datingsite okcupid nog eens opnieuw ga proberen. Het is ondertussen bijna een jaar geleden dat ik erop heb ingelogd. Ik heb wel verschillende matches op tinder maar die gesprekken trekken echt op niets, laat staan dat ik er een date uit kan halen. :')
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_185438240
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:39 schreef Subpoena het volgende:
Ik denk dat ik de datingsite okcupid nog eens opnieuw ga proberen. Het is ondertussen bijna een jaar geleden dat ik erop heb ingelogd. Ik heb wel verschillende matches op tinder maar die gesprekken trekken echt op niets, laat staan dat ik er een date uit kan halen. :')
Okcupid was 5 maand geleden al redelijk dood, dus ik zou niet teveel verwachtingen hebben iig ;)
  woensdag 6 maart 2019 @ 20:52:01 #217
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185438332
Die okcupid app werkt prima bij mij
  woensdag 6 maart 2019 @ 21:27:10 #218
442280 Prisha
Moonshine!
pi_185439411
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 19:27 schreef zoem het volgende:
Paiq gaat lekker... Popup dat mijn eerste match mij heeft geblokkeerd :') Tja, als ze zelf het gesprek start als een soort interview dan wordt het nooit spannend. Maar flirten via berichtjes vind ik sowieso lastig.
Krijg je daar een melding van :D
pi_185439714
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:27 schreef Prisha het volgende:
[..]

Krijg je daar een melding van :D
Ja, best wel in your face :') Vervolgens kun je aangeven waarom het geen match was door op een tag (saai, stil, agressief, etc) te klikken.
  woensdag 6 maart 2019 @ 21:37:01 #220
442280 Prisha
Moonshine!
pi_185439758
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:35 schreef zoem het volgende:
[..]

Ja, best wel in your face :') Vervolgens kun je aangeven waarom het geen match was door op een tag (saai, stil, agressief, etc) te klikken.
Krijg jij dan te zien wat die ander aan heeft geklikt?
pi_185439817
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]

Krijg jij dan te zien wat die ander aan heeft geklikt?
Nee, dat niet. Was misschien juist goede feedback geweest, hoe hard het ook kan zijn.
pi_185441280
Paiq ga ik mijn tijd niet meer aan verspillen. Bij de foto is het vaak exit (werkt beide kanten op, heren en dames).

Tinder is simpel, maar doeltreffend. Ook al zitten daar mensen op met filter foto's en andere meuk.
pi_185441463
Paiq en Tinder zijn dan ook precies het tegenovergestelde van elkaar. Enige fysieke aantrekkingskracht is wel een voorwaarde voor een match en die voorselectie mis je bij Paiq.
pi_185443325
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 22:37 schreef zoem het volgende:
Paiq en Tinder zijn dan ook precies het tegenovergestelde van elkaar. Enige fysieke aantrekkingskracht is wel een voorwaarde voor een match en die voorselectie mis je bij Paiq.
Maar bij Paiq heb je dan al een match ;) maar als je elkaar blokt als de foto's zichtbaar worden heb je daar nog niks aan. Overigens zonder grof te worden, zit er best wat verschil tussen Paiq en Tinder. Lijkt wel alsof de afdankertjes op Paiq zitten.
pi_185445835
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 23:34 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]

Maar bij Paiq heb je dan al een match ;) maar als je elkaar blokt als de foto's zichtbaar worden heb je daar nog niks aan. Overigens zonder grof te worden, zit er best wat verschil tussen Paiq en Tinder. Lijkt wel alsof de afdankertjes op Paiq zitten.
Hmm als iemand je blokt omdat je foro niet leuk is... midden in een verder heel leuk gesprek.

Vraag ik me altijd af of diegene wel ECHT leuk is :)
Als looks kennelijk belangrijker zijn dan het gesprek.
En je hoeft ook niet met elke match uit... ik heb matches waar ik al eeuwen mee app en beiden niet de behoefte voelen om met elkaar een real life experience te gaan doen
pi_185445860
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 19:05 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Als het gesprek zo moeizaam gaat.. jammer dan :)
pi_185445877
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 19:27 schreef zoem het volgende:
Zo gaat het gros van de gesprekken.. de leuke gesprekken komen onverwachts :)
pi_185448748
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 07:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]

Hmm als iemand je blokt omdat je foro niet leuk is... midden in een verder heel leuk gesprek.

Vraag ik me altijd af of diegene wel ECHT leuk is :)
Als looks kennelijk belangrijker zijn dan het gesprek.
En je hoeft ook niet met elke match uit... ik heb matches waar ik al eeuwen mee app en beiden niet de behoefte voelen om met elkaar een real life experience te gaan doen
Looks zijn voor mannen ook belangrijker, zo niet even belangrijk. Dat is gewoon hoe het werkt, wij zijn nou eenmaal sterk visueel ingesteld.

Zie goede looks als een voorwaarde voor een man om verder op je in te gaan qua persoonlijkheid.

Daarom werkt Paiq ook niet, althans niet voor mij. Eerst een hoop energie stoppen in een gesprek en er daarna achterkomen dat ze niet knap genoeg is.
  donderdag 7 maart 2019 @ 21:07:17 #229
484106 Kopjechino
pi_185462404
Ik vraag me even iets af, ik zie bij best veel mannen in hun profiel staan op Tinder: Gentstudent of G3ntstud3nt. Iemand een idee wat dit is, een student in Gent ofzo, en zien meer van jullie dit wel eens voorbijkomen?
  donderdag 7 maart 2019 @ 21:09:41 #230
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_185462506
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 21:07 schreef Kopjechino het volgende:
Ik vraag me even iets af, ik zie bij best veel mannen in hun profiel staan op Tinder: Gentstudent of G3ntstud3nt. Iemand een idee wat dit is, een student in Gent ofzo, en zien meer van jullie dit wel eens voorbijkomen?
TIL: Gentstudent is kennelijk een snapchat account:

quote:
Het is gewoon een snapchataccount waar studenten hun filmpjes over vanalles en nogwat naartoe kunnen sturen. Het account is in het begin meerdere malen geblokkeerd en verwijderd door Snapchat. De 42.2 betekend niks, is gewoon een nummer omdat vorige accounts buiten gebruik zijn. Zie het maar als maar als versienummer.

Naar wat ik weet is het geen codewoord voor mensen die geen serieuze relatie willen. Er wordt op het account altijd gevraagd om te promoten dus ik denk dat dat is wat ze doen.

https://forum.viva.nl/rel(...)list_messages/432836

[ Bericht 0% gewijzigd door ExtraWaskracht op 07-03-2019 21:28:04 ]
  donderdag 7 maart 2019 @ 21:11:33 #231
484106 Kopjechino
pi_185462576
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 21:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]

TIL: Genstudent is kennelijk een snapchat account:[..]

Ah oké, die mensen kan ik dus beter niet liken begrijp ik hieruit.
pi_185463610
quote:
Ik heb dat dus nog nooit in een bio zien staan?
pi_185463766
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]

Ik heb dat dus nog nooit in een bio zien staan?
Ik denk vooral bij de wat jongere jongens (+- 25).
Ik heb het regelmatig zien staan, ook als baan. Dus ik heb lange tijd gedacht dat die jongens bijles gaven ofzo _O-.
Striving to be more than average.
pi_185465629
quote:
Ik leer duidelijk weer dingen...
pi_185465675
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 22:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]

Ik leer duidelijk weer dingen...
Same here. Maar mijn doelgroep is ook flink wat ouder dan studenten.
pi_185465736
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 22:23 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]

Mijne ook hoor 😂
pi_185466829
quote:
Het is een snapchat account waar vrouwen tieten etc laten zien
  donderdag 7 maart 2019 @ 23:03:32 #238
484106 Kopjechino
pi_185467032
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 22:23 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]

Ik zag dit dus bij iemand voorbijkomen van 29 jaar, met een degelijke baan. Vaak zijn ze inderdaad wel iets jonger, zo rond de 26 (is wat ik zie dan).

quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 22:55 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Oké, flinke afknapper voor mij in ieder geval
pi_185467454
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 23:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Ik zag dit dus bij iemand voorbijkomen van 29 jaar, met een degelijke baan. Vaak zijn ze inderdaad wel iets jonger, zo rond de 26 (is wat ik zie dan).[..]

Oké, flinke afknapper voor mij in ieder geval
Hmm oke mannen :7
Vind dat nog best "oud" voor zo'n snapaccount. Verwacht ik bij 18-22 jaar, niet bij 26-29 nog. Nouja weet je nu iig wie je naar links moet swipen.
pi_185467521
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 22:55 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Trieste toevoeging ook mijn inziens, maar goed. Zie echt niet in wat je ermee zou willen bereiken. :')

Gelukkig is iedereen anders. Binnenkort misschien ook maar weer eens actief gaan beginnen op dergelijke apps.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')