Volgens mij was je eerst viesmad op de McDonald's, DJMohammed en daarna op heel FOK! en de rest van de wereldquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, alcohol maakt meer los dan je lief is. Maar daar kennen we er meer meer van hier op FOK! al is het geloof ik sinds gisteren een vredeskorps geworden ofzo whatever. Suck it up, deal with up, wake up sunshine, next day et cetera.
quote:Op maandag 11 februari 2019 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al zou je voor de fucking IJmuidense Bode werken, je bent gewoon een beetje aan het raaskallen alsof je straalbezopen bent.
Hoeveel gram heb je nodig?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:47 schreef YokiKater het volgende:
Ik bedoelde trouwens deal with it, kan dat nog wel gezegd worden of worden mensen dan supergevoelig en krijgen ze snorharen of is het op het randje?
Ik dacht dat jij niet meer dronk eigenlijkquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, alcohol maakt meer los dan je lief is. Maar daar kennen we er meer meer van hier op FOK! al is het geloof ik sinds gisteren een vredeskorps geworden ofzo whatever. Suck it up, deal with up, wake up sunshine, next day et cetera.
Oh maar ik was ook echt boos op McDonald's, daar heb ik ook videobeelden van die ik niet online kan zetten, daarna kwam DJMO ruig doen.. moet ze doen want ze weet dat ze hier geen vrienden heeft dus blijf maar lekker ADS (mag je niet zeggen maar ik doe dat gewoon heh, omdat iedereen stiekem weet dat ik gelijk heb), gewoon optyfen. En ik kreeg ruzie met Timmy, maar dat hebben we vaker gehad.. het gaf wel mooi weer wat er fout gaat en welke kant het op gaat, zonder implicaties. Echter doet het veranderen van de policy weer boekdelen spreken en dat is wel weer een trofee waard.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij was je eerst viesmad op de McDonald's, DJMohammed en daarna op heel FOK! en de rest van de wereld
Of zoals ik destijds zei:
[..]
Mjah, soms. Heeft echter weinig invloed op mijn mening of standpunt, het haalt alleen de rem er een beetje af.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet meer dronk eigenlijk
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh maar ik was ook echt boos op McDonald's, daar heb ik ook videobeelden van die ik niet online kan zetten, daarna kwam DJMO ruig doen.. moet ze doen want ze weet dat ze hier geen vrienden heeft dus blijf maar lekker ADS (mag je niet zeggen maar ik doe dat gewoon heh, omdat iedereen stiekem weet dat ik gelijk heb), gewoon optyfen. En ik kreeg ruzie met Timmy, maar dat hebben we vaker gehad.. het gaf wel mooi weer wat er fout gaat en welke kant het op gaat, zonder implicaties. Echter doet het veranderen van de policy weer boekdelen spreken en dat is wel weer een trofee waard.
Dat gedoe met Friek is overigens ook nog eens verkeerd geintepreteerd, net als al die andere instabiele POLCAFE figuren (sorry dat ik zo moet benoemen maar het is een feit en dat weet de crew ook). Friek kwam mij weer eens treiteren waarop ik sarcastisch en geheel conform zijn insteek reageer weer eens reageer, ik hou mij namelijk nooit in en als jij mij wilt aanvallen dan kus ik je gewoon terug. Dat werd 24 uur later blijkbaar gezien als een zeer ernstig feit, net als als het imho terechte commentaar op kritiek op de FP waardoor ik 2 weken geband werd![]()
![]()
Ik ben geen goeroe, god, of eindbaas maar ik denk dat ik toch echt wel recht van spreken heb over de FP, sterker nog.. ik verdien met dezelfde input die ik daar in heb gestoken meer dan Danny, dus.. Omdat ik A) meer sites heb en B) je al meer verdient met het verbeteren van spelfouten op een nieuwssite. Maar goed, FOK! is geen nieuwssite, dat wordt ook constant aangehaald als excuus of tenminste, het tekort goed te weten te praten. Mag je verder niets over zeggen dus dat doe ik dan ook niet. Iets met internetbubbles en boten missen. Ik denk dat ik 1 jaar tijd meer aan internet heb verdient dan FOK! in 19 jaar. Denk ik hoor, maar daar laten we het maar bij. Ik kan nog steeds hier typen net als op de rest van internet alleen heb ik hier 500 volgers en op alle andere sites meer dan een miljoen. Maar daar zitten jullie niet dus daarom hang ik ook hier nog rond, ik zit overal op internet, vind ik leuk.
Verder is het meer eigenlijk dat ik afstand wil nemen van de josti mentaliteit en al die crap en onzettende typfouten op de FP sinds een zeker iemand die niet genoemd mag worden daar met de scepter zwaait.. dat is leuk voor op Facebook maar zelfs daar ligt de kwaliteit inmiddels hoger. En omdat ik mij daar onder deze nickname langdurige en succesvol heb ingezet wordt ik afgerekend op de teloorgang, waar ik dus niets mee van te doen heb. Waar ik zelfs voor gewaarschuwd heb, dus daarom distantieer ik mij daarvan. Ik heb zelfs overwogen om alles te laten verwijderen, iets wat mijn goed recht is. Daarintegen wordt elke vorm van kritiek of uiting van teleurstelling direct verwijderd zodat niemand jouw mening kan lezen, gelukkig is dat echter slechts op dit inmiddels nietzeggende internetplatform en geeft werkelijk niemand ook maar een neuk om wat of waar er ook maar iets wordt getypt op dit platform.
Dus ja, dan rest eigenlijk nog maar de vraag, waarom zo'n heel epistel en wat doe je hier nog... nou, puur omdat het nog kan en voor de shits of it. Want de rest, en zeker iedereen die al vertrokken is hebben gewoon contact via andere wegen. Dat is dan de legacy van een internetpioneer.. je site verneuken en overgeven aan anderen.
Omdat je dat niet mag.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:47 schreef LTVDK het volgende:
Wel gelezen, geen zin om wat zinnigs er op te reageren.
Van wie zou ik dat niet mogen?quote:
Ik vind het voornamelijk gewoon een beetje kansloos elitair gejank, beetje alsof je in een POL-SC zit zeg maar.quote:
Mjah.. ik verbaasde me over jouw terugkeer, maar aan de andere kant kan ik dat ook wel weer begrijpen. Je ziet het of je ziet het niet. Noem het elitair.. noem het gejank.. wrijf de shit eens uit je ogen en kijk waar je staat.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk gewoon een beetje kansloos elitair gejank, beetje alsof je in een POL-SC zit zeg maar.
Nee zo belangrijk ben jij niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:54 schreef _--_ het volgende:
Owh wacht, wordt er met spelfouten naar mij gerefereerd?
Je moeder.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:53 schreef _--_ het volgende:
Yokikater was mijn mentor, what happened?
Gerapporteerd, tegen nieuwe policy.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:56 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nee zo belangrijk ben jij niet.
Turk.
Nee hoor, je bent toch een Turk?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:57 schreef _--_ het volgende:
[..]
Gerapporteerd, tegen nieuwe policy.
Maar die referentie over typefouten, ben ik dat of niet?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben een hele rustige lieve jongen, iedereen weet dat.
Sterf.
Valt best mee, ik ben 5 of 6 keer crew geweest en altijd hetzelfde gebleven.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:57 schreef _--_ het volgende:
Sowieso valt het me op dat mensen heel aardig zijn als crew en als ze er eenmaal uitzitten losbarsten.
Nee hoor, ik kan me nog goed herinneren dat je erg aardig was tegen mij terwijl ik je vaak genoeg heb lastiggevallen. Alhoewel, ik werd er toch snel uitgeknikkerd dus dat duurde niet lang.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Valt best mee, ik ben 5 of 6 keer crew geweest en altijd hetzelfde gebleven.
Ik had natuurlijk ook wel een beetje wat tijd over, plus ik typ alleen berichten over nieuws dat ik zelf leuk vind, iets dat je in een 'echte' functie niet kan doen. Daarbij ben ik ook geen taaltechnische god en doe ik het gewoon voor mijn plezier, niet alles draait om geld binnenharken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah.. ik verbaasde me over jouw terugkeer, maar aan de andere kant kan ik dat ook wel weer begrijpen. Je ziet het of je ziet het niet. Noem het elitair.. noem het gejank.. wrijf de shit eens uit je ogen en kijk waar je staat.
Op Insta, #hetepoesjesindesneeuwquote:
Ik val nooit snel over typefouten, de enige keer at ik over typefouten op FOK! ben gevallen gaat over een hoofdredacteur die beweert super goed in Nederlands te zijn omdat beide ouders leraar Nederlands zijn geweest, iedereen op fouten wijst, en nog heel veel meer waar niet over gesproken mag worden terwijl, waar al helemaal niet over gesproken mag worden, diezelfde persoon verantwoordelijk is voor de meeste typ, spel en stijlfouten ooit. Maar ja, wie ben ik.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:58 schreef _--_ het volgende:
[..]
Maar die referentie over typefouten, ben ik dat of niet?
Niet op FOK! iig. Die komen niet eens in de buurt van 10.000 unieke volgers per dag. Een Enzo Knol zit daar dik boven, wat zegt dat?quote:
Knolpowerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet op FOK! iig. Die komen niet eens in de buurt van 10.000 unieke volgers per dag. Een Enzo Knol zit daar dik boven, wat zegt dat?
Owh dacht dat jij er zoveel had.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet op FOK! iig. Die komen niet eens in de buurt van 10.000 unieke volgers per dag. Een Enzo Knol zit daar dik boven, wat zegt dat?
Kijk jongens! Deze auto gaat echt hard! En daar dan alleen al genoeg mee binnenhalen om een jaar van te kunnen leven, mede mogelijk gemaakt door Fokker89. Kostelijk.quote:
Marketing jongequote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kijk jongens! Deze auto gaat echt hard! En daar dan alleen al genoeg mee binnenhalen om een jaar van te kunnen leven, mede mogelijk gemaakt door Fokker89. Kostelijk.
Dat er een generatiekloof is tussen mensen die liever zelf hun mening geven op een forum en mensen die stap voor stap het leven van iemand anders volgen en vergeten zelf na te denken?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja godverdomme, dat zei ik vorige week ook al.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:16 schreef LTVDK het volgende:
Is streepjespret een soort nieuwe Fylax?
Stiekem mis ik die jongen hier wel een beetje.
@Fylaxquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:16 schreef LTVDK het volgende:
Is streepjespret een soort nieuwe Fylax?
Stiekem mis ik die jongen hier wel een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |