abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage donderdag 28 februari 2019 @ 21:47:32 #201
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_185308105
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 21:43 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Mjah, alcohol maakt meer los dan je lief is. Maar daar kennen we er meer meer van hier op FOK! al is het geloof ik sinds gisteren een vredeskorps geworden ofzo whatever. Suck it up, deal with up, wake up sunshine, next day et cetera.
Volgens mij was je eerst viesmad op de McDonald's, DJMohammed en daarna op heel FOK! en de rest van de wereld :{

Of zoals ik destijds zei:
quote:
9s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:30 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Al zou je voor de fucking IJmuidense Bode werken, je bent gewoon een beetje aan het raaskallen alsof je straalbezopen bent.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_185308115
Ik bedoelde trouwens deal with it, kan dat nog wel gezegd worden of worden mensen dan supergevoelig en krijgen ze snorharen of is het op het randje?
  Redactie Frontpage donderdag 28 februari 2019 @ 21:48:45 #203
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_185308141
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 21:47 schreef YokiKater het volgende:
Ik bedoelde trouwens deal with it, kan dat nog wel gezegd worden of worden mensen dan supergevoelig en krijgen ze snorharen of is het op het randje?
Hoeveel gram heb je nodig?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 28 februari 2019 @ 21:50:42 #204
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185308198
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 21:43 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Mjah, alcohol maakt meer los dan je lief is. Maar daar kennen we er meer meer van hier op FOK! al is het geloof ik sinds gisteren een vredeskorps geworden ofzo whatever. Suck it up, deal with up, wake up sunshine, next day et cetera.
Ik dacht dat jij niet meer dronk eigenlijk
Laffe huichelaar
  donderdag 28 februari 2019 @ 21:51:38 #205
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185308219
we hebbem nu dus whiskeys en yoki'skater
Laffe huichelaar
pi_185308913
quote:
9s.gif Op donderdag 28 februari 2019 21:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Volgens mij was je eerst viesmad op de McDonald's, DJMohammed en daarna op heel FOK! en de rest van de wereld :{

Of zoals ik destijds zei:

[..]

Oh maar ik was ook echt boos op McDonald's, daar heb ik ook videobeelden van die ik niet online kan zetten, daarna kwam DJMO ruig doen.. moet ze doen want ze weet dat ze hier geen vrienden heeft dus blijf maar lekker ADS (mag je niet zeggen maar ik doe dat gewoon heh, omdat iedereen stiekem weet dat ik gelijk heb), gewoon optyfen. En ik kreeg ruzie met Timmy, maar dat hebben we vaker gehad.. het gaf wel mooi weer wat er fout gaat en welke kant het op gaat, zonder implicaties. Echter doet het veranderen van de policy weer boekdelen spreken en dat is wel weer een trofee waard.

Dat gedoe met Friek is overigens ook nog eens verkeerd geintepreteerd, net als al die andere instabiele POLCAFE figuren (sorry dat ik zo moet benoemen maar het is een feit en dat weet de crew ook). Friek kwam mij weer eens treiteren waarop ik sarcastisch en geheel conform zijn insteek reageer weer eens reageer, ik hou mij namelijk nooit in en als jij mij wilt aanvallen dan kus ik je gewoon terug. Dat werd 24 uur later blijkbaar gezien als een zeer ernstig feit, net als als het imho terechte commentaar op kritiek op de FP waardoor ik 2 weken geband werd _O- _O-

Ik ben geen goeroe, god, of eindbaas maar ik denk dat ik toch echt wel recht van spreken heb over de FP, sterker nog.. ik verdien met dezelfde input die ik daar in heb gestoken meer dan Danny, dus.. Omdat ik A) meer sites heb en B) je al meer verdient met het verbeteren van spelfouten op een nieuwssite. Maar goed, FOK! is geen nieuwssite, dat wordt ook constant aangehaald als excuus of tenminste, het tekort goed te weten te praten. Mag je verder niets over zeggen dus dat doe ik dan ook niet. Iets met internetbubbles en boten missen. Ik denk dat ik 1 jaar tijd meer aan internet heb verdient dan FOK! in 19 jaar. Denk ik hoor, maar daar laten we het maar bij. Ik kan nog steeds hier typen net als op de rest van internet alleen heb ik hier 500 volgers en op alle andere sites meer dan een miljoen. Maar daar zitten jullie niet dus daarom hang ik ook hier nog rond, ik zit overal op internet, vind ik leuk ^O^ .

Verder is het meer eigenlijk dat ik afstand wil nemen van de josti mentaliteit en al die crap en onzettende typfouten op de FP sinds een zeker iemand die niet genoemd mag worden daar met de scepter zwaait.. dat is leuk voor op Facebook maar zelfs daar ligt de kwaliteit inmiddels hoger. En omdat ik mij daar onder deze nickname langdurige en succesvol heb ingezet wordt ik afgerekend op de teloorgang, waar ik dus niets mee van te doen heb. Waar ik zelfs voor gewaarschuwd heb, dus daarom distantieer ik mij daarvan. Ik heb zelfs overwogen om alles te laten verwijderen, iets wat mijn goed recht is. Daarintegen wordt elke vorm van kritiek of uiting van teleurstelling direct verwijderd zodat niemand jouw mening kan lezen, gelukkig is dat echter slechts op dit inmiddels nietzeggende internetplatform en geeft werkelijk niemand ook maar een neuk om wat of waar er ook maar iets wordt getypt op dit platform.

Dus ja, dan rest eigenlijk nog maar de vraag, waarom zo'n heel epistel en wat doe je hier nog... nou, puur omdat het nog kan en voor de shits of it. Want de rest, en zeker iedereen die al vertrokken is hebben gewoon contact via andere wegen. Dat is dan de legacy van een internetpioneer.. je site verneuken en overgeven aan anderen.
pi_185308938
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 21:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij niet meer dronk eigenlijk
Mjah, soms. Heeft echter weinig invloed op mijn mening of standpunt, het haalt alleen de rem er een beetje af.
pi_185309240
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 22:16 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Oh maar ik was ook echt boos op McDonald's, daar heb ik ook videobeelden van die ik niet online kan zetten, daarna kwam DJMO ruig doen.. moet ze doen want ze weet dat ze hier geen vrienden heeft dus blijf maar lekker ADS (mag je niet zeggen maar ik doe dat gewoon heh, omdat iedereen stiekem weet dat ik gelijk heb), gewoon optyfen. En ik kreeg ruzie met Timmy, maar dat hebben we vaker gehad.. het gaf wel mooi weer wat er fout gaat en welke kant het op gaat, zonder implicaties. Echter doet het veranderen van de policy weer boekdelen spreken en dat is wel weer een trofee waard.

Dat gedoe met Friek is overigens ook nog eens verkeerd geintepreteerd, net als al die andere instabiele POLCAFE figuren (sorry dat ik zo moet benoemen maar het is een feit en dat weet de crew ook). Friek kwam mij weer eens treiteren waarop ik sarcastisch en geheel conform zijn insteek reageer weer eens reageer, ik hou mij namelijk nooit in en als jij mij wilt aanvallen dan kus ik je gewoon terug. Dat werd 24 uur later blijkbaar gezien als een zeer ernstig feit, net als als het imho terechte commentaar op kritiek op de FP waardoor ik 2 weken geband werd _O- _O-

Ik ben geen goeroe, god, of eindbaas maar ik denk dat ik toch echt wel recht van spreken heb over de FP, sterker nog.. ik verdien met dezelfde input die ik daar in heb gestoken meer dan Danny, dus.. Omdat ik A) meer sites heb en B) je al meer verdient met het verbeteren van spelfouten op een nieuwssite. Maar goed, FOK! is geen nieuwssite, dat wordt ook constant aangehaald als excuus of tenminste, het tekort goed te weten te praten. Mag je verder niets over zeggen dus dat doe ik dan ook niet. Iets met internetbubbles en boten missen. Ik denk dat ik 1 jaar tijd meer aan internet heb verdient dan FOK! in 19 jaar. Denk ik hoor, maar daar laten we het maar bij. Ik kan nog steeds hier typen net als op de rest van internet alleen heb ik hier 500 volgers en op alle andere sites meer dan een miljoen. Maar daar zitten jullie niet dus daarom hang ik ook hier nog rond, ik zit overal op internet, vind ik leuk ^O^ .

Verder is het meer eigenlijk dat ik afstand wil nemen van de josti mentaliteit en al die crap en onzettende typfouten op de FP sinds een zeker iemand die niet genoemd mag worden daar met de scepter zwaait.. dat is leuk voor op Facebook maar zelfs daar ligt de kwaliteit inmiddels hoger. En omdat ik mij daar onder deze nickname langdurige en succesvol heb ingezet wordt ik afgerekend op de teloorgang, waar ik dus niets mee van te doen heb. Waar ik zelfs voor gewaarschuwd heb, dus daarom distantieer ik mij daarvan. Ik heb zelfs overwogen om alles te laten verwijderen, iets wat mijn goed recht is. Daarintegen wordt elke vorm van kritiek of uiting van teleurstelling direct verwijderd zodat niemand jouw mening kan lezen, gelukkig is dat echter slechts op dit inmiddels nietzeggende internetplatform en geeft werkelijk niemand ook maar een neuk om wat of waar er ook maar iets wordt getypt op dit platform.

Dus ja, dan rest eigenlijk nog maar de vraag, waarom zo'n heel epistel en wat doe je hier nog... nou, puur omdat het nog kan en voor de shits of it. Want de rest, en zeker iedereen die al vertrokken is hebben gewoon contact via andere wegen. Dat is dan de legacy van een internetpioneer.. je site verneuken en overgeven aan anderen.
pi_185309943
Stiekem toch gelezen.
  Redactie Frontpage donderdag 28 februari 2019 @ 23:47:44 #210
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_185311257
Wel gelezen, geen zin om wat zinnigs er op te reageren.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_185311316
quote:
9s.gif Op donderdag 28 februari 2019 23:47 schreef LTVDK het volgende:
Wel gelezen, geen zin om wat zinnigs er op te reageren.
Omdat je dat niet mag.
  Redactie Frontpage donderdag 28 februari 2019 @ 23:50:57 #212
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_185311322
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 23:50 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Omdat je dat niet mag.
Van wie zou ik dat niet mogen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_185311333
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 23:50 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Van wie zou ik dat niet mogen?
De gehele crew en de policy.
  Redactie Frontpage donderdag 28 februari 2019 @ 23:52:48 #214
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_185311348
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 23:51 schreef YokiKater het volgende:

[..]

De gehele crew en de policy.
Ik vind het voornamelijk gewoon een beetje kansloos elitair gejank, beetje alsof je in een POL-SC zit zeg maar.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 28 februari 2019 @ 23:53:29 #215
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185311366
Yokikater was mijn mentor, what happened?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  donderdag 28 februari 2019 @ 23:54:30 #216
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185311382
Owh wacht, wordt er met spelfouten naar mij gerefereerd? :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  donderdag 28 februari 2019 @ 23:54:40 #217
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185311385
@YokiKater
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_185311408
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 23:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik vind het voornamelijk gewoon een beetje kansloos elitair gejank, beetje alsof je in een POL-SC zit zeg maar.
Mjah.. ik verbaasde me over jouw terugkeer, maar aan de andere kant kan ik dat ook wel weer begrijpen. Je ziet het of je ziet het niet. Noem het elitair.. noem het gejank.. wrijf de shit eens uit je ogen en kijk waar je staat.
pi_185311411
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 23:54 schreef _--_ het volgende:
Owh wacht, wordt er met spelfouten naar mij gerefereerd? :')
Nee zo belangrijk ben jij niet.

Turk.
pi_185311417
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 23:53 schreef _--_ het volgende:
Yokikater was mijn mentor, what happened?
Je moeder.
  donderdag 28 februari 2019 @ 23:56:46 #221
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185311428
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 23:56 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Je moeder.
Ben je boos? :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  donderdag 28 februari 2019 @ 23:57:05 #222
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185311437
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 23:56 schreef Embraer89 het volgende:

[..]

Nee zo belangrijk ben jij niet.

Turk.
Gerapporteerd, tegen nieuwe policy.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_185311442
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 23:56 schreef _--_ het volgende:

[..]

Ben je boos? :')
Ik ben een hele rustige lieve jongen, iedereen weet dat.

Sterf.
pi_185311445
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 23:57 schreef _--_ het volgende:

[..]

Gerapporteerd, tegen nieuwe policy.
Nee hoor, je bent toch een Turk?
  donderdag 28 februari 2019 @ 23:57:49 #225
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185311449
Sowieso valt het me op dat mensen heel aardig zijn als crew en als ze er eenmaal uitzitten losbarsten. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')