Ben je nu al kwijt. Oke ga wel 2 maanden fokloos.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
s
Restecp! Tunnelbear is wat je zoekt, of een private VPN via David maar dan moet ik eerst even zorgen dat hij alle piccas naar mij stuurt.
Hij liegt? of jij liegt? En gaan we hier nu een ding van maken? Heeft Yasmin een harige punani of niet?quote:
Hij weet dat helemaal niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij liegt? of jij liegt? En gaan we hier nu een ding van maken? Heeft Yasmin een harige punani of niet?
JA DAAR GAAN WE EEN DING VAN MAKEN!
Bewijs mag in whatsapp, dm of KPD.
Wat is dit nou weer joh.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voor andere wel maar niet voor hem.
Tunnelbear kut, gewoon ff checken in de playstore.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben je nu al kwijt. Oke ga wel 2 maanden fokloos.
Tunnelbeer kut kan die niet vinden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tunnelbear kut, gewoon ff checken in de playstore.
Zo raar is die opmerking toch nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja wat zit jij nou opeens dat soort opmerkingen te maken. Doe je nooit
Of ben jij LTVDK niet?
Uhm?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo raar is die opmerking toch niet
Ik weet alles. https://www.tunnelbear.com/apps/androidquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Dacht dat yoki veel van pcs wist ?
Geeft niks.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb gelijk! Mijn punani is harig!
Maar ik wil op laptop.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet alles. https://www.tunnelbear.com/apps/android
En anders regelen david of ik wel wat voor je. Ok, goed. Kusjes.
Picsquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb gelijk! Mijn punani is harig!
Daar zitten ook allemaal piemels tussen, daar kan ik toch helemaal niks mee.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uhm?
Er loopt trouwens in KPD een topic met harige poenies. kan je daar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |