'toevallig'quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik had hem toch helemaal niet verwacht, opeens liep die daar terwijl ik net van de supermarkt af kwam.
Pics van he jungleshirt, als het matched met FarCry1 dan kus ik je anus.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Men heeft mij een jungleshirt aangesmeerd.
Gelukkig ook gewoon twee bravemensenpolo's gescoord
Waarom neem je eigenlijk geen auto, die bus lijkt me best vervelend.quote:
Met of zonder tong?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Pics van he jungleshirt, als het matched met FarCry1 dan kus ik je anus.
A omdat ik niet kan rijden en B de bus doet er 35 minuten over. veel sneller sta jij niet geparkeerd en wel in het centrumquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom neem je eigenlijk geen auto, die bus lijkt me best vervelend.
Dude, ik ben bijna 39, mijn pener heeft alles gezien en daar zelfs diverse onderscheidingen voor verkregen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat je door die doorgevoerde marmot niet ziet is dat ie tanden heeft...
Ik ga over 2 weken naar Thailand en kan daar nooit fokken. Hoe kan ik vanaf daar fokken?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:04 schreef YokiKater het volgende:
@:Yasmin23 je bent traag
[..]
* pakt telefoon
Kaal is haram.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Door die doorgevoerde marmot zie je toch niks joh
In dat geval post ik zo een foto als ik thuis benquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Met tong, echter oppervlakkig.
Ga ik je nog wel uitleggenquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken naar Thailand en kan daar nooit fokken. Hoe kan ik vanaf daar fokken?
Waarom kan je daar niet FOK!ken? Ik over een kleine maand naar Bali en verwacht daar toch wel niet zonder jullie te hoevenquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken naar Thailand en kan daar nooit fokken. Hoe kan ik vanaf daar fokken?
Omdat je daar elke keer zon fucking irritante captcha moet invoeren die die dan niet pakt. Fok wil geen thai ip ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom kan je daar niet FOK!ken? Ik over een kleine maand naar Bali en verwacht daar toch wel niet zonder jullie te hoeven
Ik vraag gewoon even aan danny om mn account te whitelisten, ik ben een lieve jongen dus dat doet ie vastquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat je daar elke keer zon fucking irritante captcha moet invoeren die die dan niet pakt. Fok wil geen thai ip ofzo.
A ok. En B is in dit geval misschien wel zo maar met een hoop dingen niet, als je met het OV naar jouw oude vertrouwde R'daal wilt ben je ongeveer een lang weekend onderweg en met de auto een kwartiertje.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
A omdat ik niet kan rijden en B de bus doet er 35 minuten over. veel sneller sta jij niet geparkeerd en wel in het centrum
Oh kan die van mij dan ook doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon even aan danny om mn account te whitelisten, ik ben een lieve jongen dus dat doet ie vast
Hij kan niet rijden dus B doet er niet meer toe....quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
A ok. En B is in dit geval misschien wel zo maar met een hoop dingen niet, als je met het OV naar jouw oude vertrouwde R'daal wilt ben je ongeveer een lang weekend onderweg en met de auto een kwartiertje.
Zoals het hoortquote:
squote:Op donderdag 28 februari 2019 20:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Trouwens ben sowieso maagd tot het huwelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |