Misschien moet je je eens inlezen in het begrip depressie.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:04 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
En ik laat niks zien wbt mijn gevoel tov haar?
Zij heeft een postpartum depressie, dat is kut maar alles gaat wel gewoon verder. Ik hou van haar maar ik heb ook gewoon m'n eigen verlangens.
Nee, het gaat er niet om dat jij niet goed genoeg bent, het gaat er om dat zij zich niet goed genoeg voelt voor sex.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:21 schreef Rose_Red het volgende:
Ze faalt niet, ze is een goede moeder, een fijne vrouw en dat benadruk ik ook elke dag. Ze laat ook genegenheid zien door met mij te kroelen. Maar zodra ik richting seks ga kapt ze alles af. Knuffelen en kroelen waardeert ze zeker wel, dat zegt ze ook maar seks ben ik kennelijk niet goed voor voor.
Ik zoek tips om dat om te draaien. Het feit dat ze bij mij terug is gekomen zegt genoeg over haar gevoelens wbt mij.
Nee, dat wil ik ook nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:25 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Nee, het gaat er niet om dat jij niet goed genoeg bent, het gaat er om dat zij zich niet goed genoeg voelt voor sex.
Zou je je er prettiger bij voelen als zij tegen haar zin in klaar gaat liggen voor je?
Waarom wil je dan toch graag je zin doordrijven? Ze geeft aan geen sex te willen, gelukkig is er wel intimiteit in de vorm van knuffelen etc. Probeer een tijdje het daar gewoon bij te houden.quote:
Nee, dat is ze NIET in haar beleving. Ze liet jullie immers in de steek toen ze uit het leven wilde stappen? Ze heeft toen gefaald en dan is het meer dan logisch dat ze zich daarover schaamt, dat is voor elke overlever van zelfmoord een enorme worsteling.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:21 schreef Rose_Red het volgende:
Ze faalt niet, ze is een goede moeder, een fijne vrouw en dat benadruk ik ook elke dag.
Dat doe ik toch. Ik ga netjes mee naar die achterlijke relatietherapie, ik luister naar haar, ik doe het huishouden, ga er 's nachts uit als m'n zoon huilt, ik doe wat ik kan. En het is niet dat ik er elke dag naar vraag ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2019 00:00 schreef Linkse_krijger het volgende:
Ts, wát ben jij egoistisch. Jouw eerste prioriteit moet bij het helpen van het herstel van je vrouw liggen, niet bij het legen van je ballen.
Ja voor hoelang? Ik heb al maanden geen seks gehad.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:35 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Waarom wil je dan toch graag je zin doordrijven? Ze geeft aan geen sex te willen, gelukkig is er wel intimiteit in de vorm van knuffelen etc. Probeer een tijdje het daar gewoon bij te houden.
Wanneer is de TS geen kwal meer? Na een jaar? Na 5 jaar geen seks? Na 10 jaar? Na 20 jaar handkarren? Na 50 jaar en dan beseffen dat je je hele leven lang datgene wat jij belangrijk vind, waar jij geluk uit haalt... hebt afgeknepen om een ander maar niet lastig te vallen?quote:
Zijn behoefte is niet kwallerig, dat hij steeds blijft proberen, geen empathie heeft voor haar en voor-wat-hoort-wat is wel kwallerig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 06:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wanneer is de TS geen kwal meer? Na een jaar? Na 5 jaar geen seks? Na 10 jaar? Na 20 jaar handkarren? Na 50 jaar en dan beseffen dat je je hele leven lang datgene wat jij belangrijk vind, waar jij geluk uit haalt... hebt afgeknepen om een ander maar niet lastig te vallen?
Zeg het maar.
Je beseft dat als je relatietherapie niet serieus neemt geen van jullie 2 er wat aan heeft?quote:Op donderdag 28 februari 2019 06:02 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Dat doe ik toch. Ik ga netjes mee naar die achterlijke relatietherapie, ik luister naar haar, ik doe het huishouden, ga er 's nachts uit als m'n zoon huilt, ik doe wat ik kan. En het is niet dat ik er elke dag naar vraag ofzo.
Ai....dat is een droogtrekker....als je druk op haar gaat uitoefenen zal ze echt niet gaan toehappen, ze zal je eerder harder afwijzen.quote:
Dit is precies het punt wat ik maakte. Je denkt aan jezelf. Boehoe, ik moet mee naar relatietherapie. Als je het allemaal zo kut vindt vraag dan gewoon een scheiding aan, want blijkbaar is dit deel van het huwelijk niet aan jou besteed.quote:Op donderdag 28 februari 2019 06:02 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Dat doe ik toch. Ik ga netjes mee naar die achterlijke relatietherapie, ik luister naar haar, ik doe het huishouden, ga er 's nachts uit als m'n zoon huilt, ik doe wat ik kan. En het is niet dat ik er elke dag naar vraag ofzo.
Als jij na een zelfmoordpoging gaat janken om seks dan ben je gewoon een kwal. Het is allemaal nog vrij recent, dus hij zit echt niet al 20 jaar zonder. Denkt alleen maar aan wat hij nodig heeft en wil, als hij hier niet mee om kan gaan, dan moet hij een eind aan het huwelijk maken. Maar ja, for better and for worse....quote:Op donderdag 28 februari 2019 06:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wanneer is de TS geen kwal meer? Na een jaar? Na 5 jaar geen seks? Na 10 jaar? Na 20 jaar handkarren? Na 50 jaar en dan beseffen dat je je hele leven lang datgene wat jij belangrijk vind, waar jij geluk uit haalt... hebt afgeknepen om een ander maar niet lastig te vallen?
Zeg het maar.
Ik denk ook echt dat dat het beste is, als je man zo met zichzelf bezig is terwijl zij enorm in de vernieling ligt, echt belachelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:32 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Dit is precies het punt wat ik maakte. Je denkt aan jezelf. Boehoe, ik moet mee naar relatietherapie. Als je het allemaal zo kut vindt vraag dan gewoon een scheiding aan, want blijkbaar is dit deel van het huwelijk niet aan jou besteed.
Oftewel jij doet wat je denkt dat ze wilt, dus moet zij ook maar plat gaan liggen als jij dat wilt. Duidelijk. Het is voor wat hoort wat, en zo werken huwelijken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 06:02 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Uiteraard zeg ik dat niet hardop ofzo. Ik ga daar mee naar toe omdat zij dat graag wil. Maar zelfs de relatietherapeut zegt dat seks het smeermiddel voor relaties is.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Het helpt echt enorm als jij die relatietherapie achterlijk noemt, echt waar.
Ga dan gewoon niet, je staat er niet achter, je ziet het alleen als middel om je doel te bereiken. Lekkere instelling heb je dan en echt heel eerlijk richting je vrouw hoor.
Het gaat al beter met haar hoor, ze wil zelfs al stoppen met haar pillen. Lijkt mij een goed teken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:37 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Ik denk ook echt dat dat het beste is, als je man zo met zichzelf bezig is terwijl zij enorm in de vernieling ligt, echt belachelijk.
en dat haal je dan wel uit die (volgens jou) achterlijke therapie. Tsjonge, het wil echt niet tot je doordringen hoe enorm egoïstisch je bezig bent he? Alles draait om jou, jou, jouquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:01 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Uiteraard zeg ik dat niet hardop ofzo. Ik ga daar mee naar toe omdat zij dat graag wil. Maar zelfs de relatietherapeut zegt dat seks het smeermiddel voor relaties is.
Verder nog advies?quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en dat haal je dan wel uit die (volgens jou) achterlijke therapie. Tsjonge, het wil echt niet tot je doordringen hoe enorm egoïstisch je bezig bent he? Alles draait om jou, jou, jou
Wat? Stoppen met relatietherapie? Goed idee, het zal me veel tijd en ergernis schelen als ik dat van m'n lijstje kan schrappen. Maar de boodschap is duidelijk, geen seks voor mij dus.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb je al advies gegeven, misschien moet je even teruglezen en wat met dat advies doen
Het gebrek aan seks is niet de oorzaak van je relatie problemen, en ook niet de oplossing.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:03 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Wat? Stoppen met relatietherapie? Goed idee, het zal me veel tijd en ergernis schelen als ik dat van m'n lijstje kan schrappen. Maar de boodschap is duidelijk, geen seks voor mij dus.
Wat lul jij nou weer?quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:54 schreef diepzeekroket het volgende:
[..]
jahoor daar is anneboos weer door gewoon eens een keertje lief zeg mijn hemel
Ze voelt zich waarschijnlijk beter door de pillen, dus ik zou erg voorzichtig zijn met het stoppen daar van. Als ze trouwens aan de antidepressiva of antipsychotica zit, daar kan je sexdrive enorm van achteruit gaan (waar ze dus echt niks aan kan doen)quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:03 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Het gaat al beter met haar hoor, ze wil zelfs al stoppen met haar pillen. Lijkt mij een goed teken.
Kijk dat klinkt goed.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Egoïstisch is ook niet helemaal het goede woord. TS moet zijn prioriteiten verleggen om te kunnen krijgen wat hij wil. Het gaat niet ineens goed als er seks is, immers die seks zou waarschijnlijk allesbehalve hartstochtelijk zijn. De prioriteit van TS moet liggen in het weer waardevol laten voelen van zijn vrouw. Hiermee zal hij ook weer meer gewaardeerd worden wat zal resulteren in snoeiharde geile dampende peurneu.
Ja ze heeft venlaxnogwat, maar daar wil ze nu mee stoppen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:53 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Ze voelt zich waarschijnlijk beter door de pillen, dus ik zou erg voorzichtig zijn met het stoppen daar van. Als ze trouwens aan de antidepressiva of antipsychotica zit, daar kan je sexdrive enorm van achteruit gaan (waar ze dus echt niks aan kan doen)
Daarvoor ben jij toch echt het meest geschikt, want jij bent degene waar ze voor viel en die haar het beste kent. Probeer veel in te leven in haar situatie en het haar zo makkelijk mogelijk te maken. Ga geregeld het gesprek met haar aan op een constructieve en begripvolle manier en zorg dat ze ziet dat jouw eigenbelang niet de seks is, maar haar welzijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:10 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt goed.
Nog tips om dat punt van weer waardevol te laten voelen te bereiken??
Thnx, dit is een antwoord waar ik wel wat mee kan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daarvoor ben jij toch echt het meest geschikt, want jij bent degene waar ze voor viel en die haar het beste kent. Probeer veel in te leven in haar situatie en het haar zo makkelijk mogelijk te maken. Ga geregeld het gesprek met haar aan op een constructieve en begripvolle manier en zorg dat ze ziet dat jouw eigenbelang niet de seks is, maar haar welzijn.
Veel succes. Ik kan me goed voorstellen dat zo lang droog staan terwijl je dagelijks wordt geconfronteerd met degene waar je van houdt erg frustrerend zal zijn. De kunst is dat om te buigen naar toewijding.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:26 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Thnx, dit is een antwoord waar ik wel wat mee kan.
Dit! Dennis, let erop dat ze niet te snel stopt want je kan van vooraf aan beginnen!quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:53 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Ze voelt zich waarschijnlijk beter door de pillen, dus ik zou erg voorzichtig zijn met het stoppen daar van. Als ze trouwens aan de antidepressiva of antipsychotica zit, daar kan je sexdrive enorm van achteruit gaan (waar ze dus echt niks aan kan doen)
Als ze ze niet meer wil kan ik haar moeilijk dwingen hè.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit! Dennis, let erop dat ze niet te snel stopt want je kan van vooraf aan beginnen!
Ik denk wel dat het voor Dennis goed genoeg zou zijn als er terug sex is, ook al is die niet hartstochtelijk!quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Egoïstisch is ook niet helemaal het goede woord. TS moet zijn prioriteiten verleggen om te kunnen krijgen wat hij wil. Het gaat niet ineens goed als er seks is, immers die seks zou waarschijnlijk allesbehalve hartstochtelijk zijn. De prioriteit van TS moet liggen in het weer waardevol laten voelen van zijn vrouw. Hiermee zal hij ook weer meer gewaardeerd worden wat zal resulteren in snoeiharde geile dampende peurneu.
Dwingen niet maar naar de dokter of tegen de therapeut zeggen! Dat ze het hoort van anderen wanneer het ok is om te stoppen en hoe af te bouwen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:09 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Als ze ze niet meer wil kan ik haar moeilijk dwingen hè.
Ik ken Dennis niet persoonlijk dus ik zou hier geen eerlijk oordeel over kunnen vellen. Verder merk ik uit zijn posts op dat hij wel degelijk waardering heeft voor de dingen die er wel zijn, maar dat ervaren en uiten zijn 2 verschillende zaken en daar zou het best wel eens mis kunnen gaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het voor Dennis goed genoeg zou zijn als er terug sex is, ook al is die niet hartstochtelijk!
Dennis is meer het type: ik zorg voor de centjes, jij het huis en de kindjes, eten lekker klaar op tafel en in de nacht een lekker potje sex. Gewoon lekker simpel. En op zich is het mooi als je van deze dingen kan genieten en er voldoening uit haalt!
Hij denkt echter dat zijn vrouw hem alleen kan laten zien dat ze hem graag heeft door sex te hebben met hem. Maar het feit dat ze er uberhaupt IS, dat ze wel wil knuffelen, dat ze relatietherapie volgt: dat is niet genoeg bewijs voor hem.
Spijtig.. Op zich ziet het er positief uit!
Ja maar dat is klikken, ze is volwassen, ze kan en mag gewoon zelf hierover beslissen. Ze denkt dat ze dik wordt van die pillen maar dat komt gewoon omdat haar eetlust kennelijk aangewakkerd wordt door die pillen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dwingen niet maar naar de dokter of tegen de therapeut zeggen! Dat ze het hoort van anderen wanneer het ok is om te stoppen en hoe af te bouwen.
Als ze dit verkeerd doet dan kom je binnenkort terug thuis in een noodsituatie! Ze gaat crashen!
Wat ik hierin lees is: ik hoop dat ze stopt en haar hormoonhuishouding weer snel op orde is en ik er op mag.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:21 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ja maar dat is klikken, ze is volwassen, ze kan en mag gewoon zelf hierover beslissen. Ze denkt dat ze dik wordt van die pillen maar dat komt gewoon omdat haar eetlust kennelijk aangewakkerd wordt door die pillen.
En ja, ik ben een simpele traditionele ziel. Ik vind ook niet dat ik iets heel onredelijk van haar vraag. En ik kan wel de hele tijd proberen om haar te ontzien maar daar wordt ze niet beter van.
Simpel wil bij ons in België niet hetzelfde zeggen als bij jullie duidelijk! Simpel is eenvoudig, gewoon lekker tevreden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ken Dennis niet persoonlijk dus ik zou hier geen eerlijk oordeel over kunnen vellen. Verder merk ik uit zijn posts op dat hij wel degelijk waardering heeft voor de dingen die er wel zijn, maar dat ervaren en uiten zijn 2 verschillende zaken en daar zou het best wel eens mis kunnen gaan.
Verder heb ik niet heel veel met mensen wegzetten als simpel, want iedereen heeft zijn eigen grond om uit te diepen. Buiten dat denk ik dat er weinig mensen zijn die evenveel genieten van seks, omdat het moet als van seks, omdat je helemaal wild bent van je partner en je die wil zien, horen en voelen genieten.
Dat is niet klikken, dat is zorgen dat je straks niet weer thuis komt in een alarmerende situatie. Na zo’n heftige situatie en een postpartum depressie kan zij niet zonder goed overleg met arts/therapeut stoppen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:21 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ja maar dat is klikken, ze is volwassen, ze kan en mag gewoon zelf hierover beslissen. Ze denkt dat ze dik wordt van die pillen maar dat komt gewoon omdat haar eetlust kennelijk aangewakkerd wordt door die pillen.
En ja, ik ben een simpele traditionele ziel. Ik vind ook niet dat ik iets heel onredelijk van haar vraag. En ik kan wel de hele tijd proberen om haar te ontzien maar daar wordt ze niet beter van.
Omg... Dan klik je maar verdomme! Het gaat om haar leven he!quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:21 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Wat betekent het bij 'ons' dan? want mijn definitie komt gewoon overeen met die van jou.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Simpel wil bij ons in België niet hetzelfde zeggen als bij jullie duidelijk! Simpel is eenvoudig, gewoon lekker tevreden.
Antidepressiva mogen alleen in overleg met een arts worden afgebouwd. Op eigen houtje stoppen is gevaarlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:21 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Het is nu alweer een paar maanden geleden. TS heeft ook zijn gevoelens neem ik aan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:37 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Ja want het is normaal om na een zelfmoordpoging te vinden dat je recht hebt op sex?
Je snapt dat ze nog midden in die depressie zit? Lees je anders even in, sex is dan het laatste wat je wil. Het is al heel wat dat ze wel wil knuffelen enzovoort.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:41 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Het is nu alweer een paar maanden geleden. TS heeft ook zijn gevoelens neem ik aan.
In een relatie is het geven en nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |