Kan nog prima joh.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:54 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik zet ook een serie aan. Ik heb mijzelf op zitten vreten na die 1-0 die ik niet terecht vond. Deze 2-0 helaas wel gewoon een eerlijk doelpunt....
Rust.quote:
PSV de lachende derde.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan die ajaxsupporters die weer arrogant gaan doen... nee, beter komt er helemaal geen uitslag
Kan er weinig vanquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
4-0 als Vini wat beter kon schieten
wanneer doen die niet arrogant?quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan die ajaxsupporters die weer arrogant gaan doen... nee, beter komt er helemaal geen uitslag
Ik zie Ajax niet de CL winnenquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach, we moeten maar zo bedenken dat op deze manier het seizoen voor beide teams geslaagd is. Ajax straks met de dubbel en Feyenoord met één keer winst op Ajax.
Over die overwinning op Ajax zal langer gepraat worden dan over de dubbel. (mochten we de dubbel pakken uiteraard)quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach, moeten maar zo bedenken dat op deze manier het seizoen voor beide teams geslaagd is. Ajax straks met de dubbel en Feyenoord met één keer winst op Ajax.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach, we moeten maar zo bedenken dat op deze manier het seizoen voor beide teams geslaagd is. Ajax straks met de dubbel triple en Feyenoord met één keer winst op Ajax.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:57 schreef KingRadler het volgende:
Kom met zijn allen naar het Fey topic
krijgt wel een tikquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Haha stJuste een blessure veinzen om geen rood te pakken.
Dat is het mooie van sport. Voor sommigen telt een prijs, voor anderen is meedoen al voldoende.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over die overwinning op Ajax zal langer gepraat worden dan over de dubbel. (mochten we de dubbel pakken uiteraard)
hemeltjequote:Op woensdag 27 februari 2019 21:59 schreef Vollenhoven het volgende:
hahahahahahah hemeltje, liep Van de Beek daar nou in buitenspelpositie voordat hij de bal kopte?
hahahaah ja manquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:59 schreef Vollenhoven het volgende:
hahahahahahah hemeltje, liep Van de Beek daar nou in buitenspelpositie voordat hij de bal kopte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |