Je bent altijd welkom bij mijquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:46 schreef Solotov het volgende:
Ff kijken onder welke brug ik vannacht kan slapen
Ik heb nog wel een plekje voor je overquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:46 schreef Solotov het volgende:
Ff kijken onder welke brug ik vannacht kan slapen
Sterkquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou deze maar even overslaan als ik jou was
Ja hansquote:
Wat een chokers. Altijd falen als het moet gebeuren. Hopelijk winnen we ook van ze, dan is het gat nog maar 1. Laat ze er maar lekker buiten tyfen.quote:
Slaap liever onder een brugquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een plekje voor je over
Zaten vandaag twee van die irritante wielrenners naast ons en toen moest ik aan jou denkenquote:
Belgiëquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom bij mij
Zo veranderlijk als het weer jij.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga wel denk ik verhuizen naar noord-limburg
Wij zitten ook wel eens naast vervelende mensen als we ons hebben ingespannen. Leer er mee levenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zaten vandaag twee van die irritante wielrenners naast ons en toen moest ik aan jou denken
Ja oké maar dit Liverpoolquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo veranderlijk als het weer jij.
Helaas kun je nog wel typenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:51 schreef xcachet het volgende:
Ik ben nog te moe om m’n kleine teen te bewegen.
Zou ik je dragen schatjequote:Op woensdag 27 februari 2019 22:51 schreef xcachet het volgende:
Ik ben nog te moe om m’n kleine teen te bewegen.
Heb gewoon aan je gedacht, scheve klapschaatsquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wij zitten ook wel eens naast vervelende mensen als we ons hebben ingespannen. Leer er mee leven
lolquote:
Ja nee maar Virgil van Dijkquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken ja
Vertel eens wat over jezelfquote:
Nou dan ga je toch weg.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:54 schreef Quotidien het volgende:
Best wel een kutslowchat als er geen fittie is
Prachtig exemplaartje hoor, niks aan gelogenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moest jou even uit de weg hebben met je stinkpik
Gras is groenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:54 schreef Vanillekwark het volgende:
Xcachet snapt niet, volgens mij
Je mag niks meer he, dan houdt het opquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:54 schreef Quotidien het volgende:
Best wel een kutslowchat als er geen fittie is
He’s our centre half,quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja nee maar Virgil van Dijk
Geloof ik wel, want je wordt niet boosquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Prachtig exemplaartje hoor, niks aan gelogen
Inb4 pedograppenquote:
Van wie niet?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je mag niks meer he, dan houdt het op
Oké chiaquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:55 schreef Chia het volgende:
[..]
He’s our centre half,
He’s our number 4.
Watch him defend,
And we watch him score,
He can pass the ball,
Calm as you like,
He’s Virgil Van Dijk, he’s Virgil Van Dijk!
Ik zou met iedereen een goed stel zijnquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:36 schreef Chloroform het volgende:
Zosk en cachet zouden wel leuk stel zijn ja
Jajaquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja nee maar Virgil van Dijk
Ja zo'n jongen die de tassen draagt tijdens het shoppenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou met iedereen een goed stel zijn
Ik mag jou welquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:55 schreef Chia het volgende:
[..]
He’s our centre half,
He’s our number 4.
Watch him defend,
And we watch him score,
He can pass the ball,
Calm as you like,
He’s Virgil Van Dijk, he’s Virgil Van Dijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |