Meh. Fijn getraind, maar een saaie werkdagquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja goedhele dag in de zon op mijn balkon thuisgewerkt. Jij?
Jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:06 schreef Cronometer het volgende:
Ik heb een vraag over B12, zal ik daar een topic over openen of
sowieso. LIF ofzo gok ik dan?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:06 schreef Cronometer het volgende:
Ik heb een vraag over B12, zal ik daar een topic over openen of
het niveau haat hier op FOK! is constant, en niks wat je wel of niet doet zal daar enige invloed op hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:09 schreef Cronometer het volgende:
Ugh, maar dan gaan mensen weer haten.
Stel je vraag aan Google. No judgement.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:09 schreef Cronometer het volgende:
Ugh, maar dan gaan mensen weer haten.
IK kom daar niet uitquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stel je vraag aan Google. No judgement.
Wat is je vraag?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:11 schreef Cronometer het volgende:
[..]
IK kom daar niet uitDaarom dacht ik topic openen.
Kom je hier slapen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh. Fijn getraind, maar een saaie werkdag.
ik heb bepaalde waardes van vitamine b12 gekregen, die zijn laag, maar volgens de normen zou het geen klachten moeten opleveren. Ik heb wel klachten, ben ook vega. Wat moet k hiermee.quote:
Is 't niet gewoon een ijzertekort? Kan je je ook enorm ellendig van voelenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:13 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ik heb bepaalde waardes van vitamine b12 gekregen, die zijn laag, maar volgens de normen zou het geen klachten moeten opleveren. Ik heb wel klachten, ben ook vega. Wat moet k hiermee.
kort en bondig, ben zelfs te moe om nbna te denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |