Graag gedaanquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hehe, eindelijk weer een normale tt
Ja echt fijn als jij het topic niet opent.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hehe, eindelijk weer een normale tt
Ik spreek geen dialectquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
limburgs is je taal, opzouten hoor
xDquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja echt fijn als jij het topic niet opent.
Wat ben je boos. Wil je een knuffel?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:00 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga weer even zak in de afgrond met je vrolijke kuttopic houdoetjes
ik snap geen zak in de afgrond van deze zinquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:00 schreef Catkiller het volgende:
HAHAquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:00 schreef Catkiller het volgende:
Game zequote:Op woensdag 27 februari 2019 20:00 schreef Catkiller het volgende:
of je haar warm wil houden nerdjequote:Op woensdag 27 februari 2019 20:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben mobiel, ik zal hem gemist hebben. Wat was de vraag?
Oh. Dat kan gebeuren. Of je een goede dag had.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Of je haar een klap op het achterhoofd kan gevenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Samzz altijdquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
of je haar warm wil houden nerdje
Wat agressief meteen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Of je haar een klap op het achterhoofd kan geven
Ja goedquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Dat kan gebeuren. Of je een goede dag had.
Meh. Fijn getraind, maar een saaie werkdagquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja goedhele dag in de zon op mijn balkon thuisgewerkt. Jij?
Jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:06 schreef Cronometer het volgende:
Ik heb een vraag over B12, zal ik daar een topic over openen of
sowieso. LIF ofzo gok ik dan?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:06 schreef Cronometer het volgende:
Ik heb een vraag over B12, zal ik daar een topic over openen of
het niveau haat hier op FOK! is constant, en niks wat je wel of niet doet zal daar enige invloed op hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:09 schreef Cronometer het volgende:
Ugh, maar dan gaan mensen weer haten.
Stel je vraag aan Google. No judgement.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:09 schreef Cronometer het volgende:
Ugh, maar dan gaan mensen weer haten.
IK kom daar niet uitquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stel je vraag aan Google. No judgement.
Wat is je vraag?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:11 schreef Cronometer het volgende:
[..]
IK kom daar niet uitDaarom dacht ik topic openen.
Kom je hier slapen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh. Fijn getraind, maar een saaie werkdag.
ik heb bepaalde waardes van vitamine b12 gekregen, die zijn laag, maar volgens de normen zou het geen klachten moeten opleveren. Ik heb wel klachten, ben ook vega. Wat moet k hiermee.quote:
Is 't niet gewoon een ijzertekort? Kan je je ook enorm ellendig van voelenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:13 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ik heb bepaalde waardes van vitamine b12 gekregen, die zijn laag, maar volgens de normen zou het geen klachten moeten opleveren. Ik heb wel klachten, ben ook vega. Wat moet k hiermee.
kort en bondig, ben zelfs te moe om nbna te denken
Heb geen apparaten in huis waar je dvds op kan afspelen dus neequote:Op woensdag 27 februari 2019 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog wat dvd's liggen. Interesse?
Ik vond vooral Ms. Haags deel 9 goedquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog wat dvd's liggen. Interesse?
wtf, dit meen je nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb geen apparaten in huis waar je dvds op kan afspelen dus nee
B12 slikken. De norm gaat niet altijd op.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:13 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ik heb bepaalde waardes van vitamine b12 gekregen, die zijn laag, maar volgens de normen zou het geen klachten moeten opleveren. Ik heb wel klachten, ben ook vega. Wat moet k hiermee.
kort en bondig, ben zelfs te moe om nbna te denken
ook geen console ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb geen apparaten in huis waar je dvds op kan afspelen dus nee
Hij ging diep hequote:Op woensdag 27 februari 2019 20:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vond vooral Ms. Haags deel 9 goed
Die was ook binnen de norm.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is 't niet gewoon een ijzertekort? Kan je je ook enorm ellendig van voelen
Andere huisarts?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:15 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Die was ook binnen de norm.
Wel heb ik een maagbacterie en een resultaat van dat is: verminderde opname van B12! Niets doen zei huisarts, maar ik weet zeker dat ik over een maand dan wel in de cijfers van dik tekort kom.
ik open wel een topic als t lukt
Gastquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg ik dacht dat je een vrouw was![]()
.
Door een vrouw?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:13 schreef Cronometer het volgende:
[..]
zou je ook niet gelikt willen worden
je hebt toch wel een laptop oid waarop je dat kan afspelen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Dvds is old af
Ik zou niet meteen nee zeggen, maar ik heb liever een man.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, ik zou daar geen nee op zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |