Confronterend ditquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:14 schreef Driepink het volgende:
Hahaaaa nee, niet zulke rare praat prof.
net bij rtl boulevard hadden ze het over hotter then my daughter met patty brard.
Toen zei zo'n vrouwtje dus: ik voel alleen maar haat en verdriet en pijnmoest aan iedereen hier denken om de een of andere reden
lijkt me slim, misschien kunnen we dan wat minder doen aan de zorg voor obesitasklachtenquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gaat naar de sportschool?
okquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:14 schreef Driepink het volgende:
net bij rtl boulevard hadden ze het over hotter then my daughter met patty brard.
Toen zei zo'n vrouwtje dus: ik voel alleen maar haat en verdriet en pijnmoest aan iedereen hier denken om de een of andere reden
okequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:14 schreef Driepink het volgende:
Als ik ziek was hadden jullie mij niet met de grond gelijk gemaakt he, zo harteloos zijn jullie ook weer nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:14 schreef Cronometer het volgende:
[..]
JIJ MOET NU ECHT KAPPEN. IK DACHT JE BENT ZIEK OFZO.
Maar hoe gedraagt een schijtkip zich danquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Weetnie, zal me wel hebben gedragen als een schijtkip ofzo
Was het meest beschaafde scheldwoord dat ik op dat moment kon bedenken #hivpositiefquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Weetnie, zal me wel hebben gedragen als een schijtkip ofzo
lolquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
lijkt me slim, misschien kunnen we dan wat minder doen aan de zorg voor obesitasklachten
Ooooh dan, niks aan het handje!quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:14 schreef Driepink het volgende:
Weetnie, moet je aan @Chloroform vragen, dat is blijkbaar de expertquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar hoe gedraagt een schijtkip zich dan
Ik heb geen ziel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als ik ziek was hadden jullie mij niet met de grond gelijk gemaakt he, zo harteloos zijn jullie ook weer niet
Netflix-special in de categorie dramaquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou kijk.
Normaliter hebben mensen twee pinken. De naam Driepink insinueert dat hij er drie heeft. Dat is er dus eigenlijk eentje teveel.
Toen jij vervolgens zei dat niemand Driepink mist deed ik net alsof dat kwam omdat iedereen natuurlijk normaliter twee pinken heeft, en een derde pink dus niet mist, terwijl ik het dan stiekem over Driepink de user had haha.
Oh man wat ben ik briljant. Tijd dat ik een eigen Netflix-special krijg.
Vanwege mijn maatschappijkritische thema's natuurlijkquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Netflix-special in de categorie drama
Ach schatje, heb net 3 stukjes baklava op.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet niet te streng zijn voor jezelf
Bij driepink denk ik altijd aan een rond mannetje met een hele kleine penis (de derde pink)quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou kijk.
Normaliter hebben mensen twee pinken. De naam Driepink insinueert dat hij er drie heeft. Dat is er dus eigenlijk eentje teveel.
Toen jij vervolgens zei dat niemand Driepink mist deed ik net alsof dat kwam omdat iedereen natuurlijk normaliter twee pinken heeft, en een derde pink dus niet mist, terwijl ik het dan stiekem over Driepink de user had haha.
Oh man wat ben ik briljant. Tijd dat ik een eigen Netflix-special krijg.
En je bek niet verbrand? Hahhaquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ach schatje, heb net 3 stukjes baklava op.
nee vanwege je dramatische zelfbeeldquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vanwege mijn maatschappijkritische thema's natuurlijk
Welkequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ach schatje, heb net 3 stukjes baklava op.
Wat heb je aanquote:
Wil je mijn mond anders even blussen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En je bek niet verbrand? Hahha
Elke briljante cabaretier heeft een enigzins negatief zelfbeeld dus dat komt goed uitquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee vanwege je dramatische zelfbeeld
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wil je mijn mond anders even blussen?
Moest kadayif googelen, maar nicequote:
ik zou uitloggen, dat helpt beterquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:21 schreef Cronometer het volgende:
Volgens mij moet ik ovuleren, wat een vieze praat.
Die groene?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest kadayif googelen, maar nice
Ik vind die rolletjes lekker
Doe ik ook dagelijks.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:21 schreef Cronometer het volgende:
Volgens mij moet ik ovuleren, wat een vieze praat.
ER IS EEN NIEUWER POSITIEVER BELEIDquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zou uitloggen, dat helpt beter
oh jammer, dan ga ik wat vaker op vakantiequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ER IS EEN NIEUWER POSITIEVER BELEID
quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zou uitloggen, dat helpt beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |