Denk dat ze dat niet gaan doenquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
moeten ze eerst de policy aanpassen uiteraard
prima mods hebben ze daarquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:12 schreef Zosk het volgende:
Vraag me af hoe ze nu omgaan met schelden met het k-woord in VBL hehe
Zal vast nog steeds mogen
Ik vind het ook een beetje overdreven hoe ze er hier mee omgaanquote:
Staat specifiek in de policy dat hij voor alle fora telt, juist om de onduidelijkheid weg te halen met verschillende regels in verschillende foraquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:12 schreef Zosk het volgende:
Vraag me af hoe ze nu omgaan met schelden met het k-woord in VBL hehe
Zal vast nog steeds mogen
heel lichtelijk overdreven jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje overdreven hoe ze er hier mee omgaan
Hopelijk mag dit blijven staan en word ik niet naar naar FB verwezen :s
Dat heb ik inderdaad gelezen maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het daadwerkelijk gaat veranderenquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Staat specifiek in de policy dat hij voor alle fora telt, juist om de onduidelijkheid weg te halen met verschillende regels in verschillende fora
Ach ja, laten we er met zijn allen wat moois van maken he hahaquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
heel lichtelijk overdreven ja
zit Vk niet zo te fuckenquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gelezen maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het daadwerkelijk gaat veranderen
Alles voor een beter Fokquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ach ja, laten we er met zijn allen wat moois van maken he haha
haags en ik zetten in ieder geval onze beste beentjes voorquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ach ja, laten we er met zijn allen wat moois van maken he haha
policy?quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Laat mij gewoon in mn waarde aub, lees anders nog even de nieuwe user policy
Daar twijfelt niemand aanquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haags en ik zetten in ieder geval onze beste beentjes voor
een uitstekend teamquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haags en ik zetten in ieder geval onze beste beentjes voor
Het is altijd leuk hierquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Laten we niet overdrijven, het moet wel leuk blijven
Ja jonge rustig maar is al goed xoxoquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit keer was ik het niet
[..]
Laat 't los en gedraag je, dan is het nu al klaar
Is goedquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
niks mis met de moderatie hoor
Zij krijgen ook alleen maar opdrachten
Dan heb je een PM denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:21 schreef Solotov het volgende:
Wat betekent het als ik een rood icoontje bij m'n dm heb staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |