weeknie, zal het eens aan de admins vragenquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:57 schreef Solotov het volgende:
Mag ik wel zeggen gvd kutjoden hebben weer gewonnen?
Voetbalgerelateerd
Dat hangt van de context af, als Feyenoord vanavond wint met 6-2 zou het wat bijzonder zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:57 schreef Solotov het volgende:
Mag ik wel zeggen gvd kutjoden hebben weer gewonnen?
Voetbalgerelateerd
Zeggen 'ze' ook over werken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje positiviteit is nog niemand dood aan gegaan.
Zoveel verandert er anders nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]![]()
Jezus echt om te lachen die regels.
ik durf niet meer. zeker nu ik de policy gelezen heb.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar ik vind juichbaak geen klacht, wel leuk zelfs.
Maar, klaag lekker verder hoor.
Belangrijkste deelquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoveel verandert er anders niet. Eigenlijk verandert er helemaal niks als je altijd al fatsoenlijk mee postte.
Werken is dan ook niet altijd positiefquote:
Aansteller. Zal ik je handje vasthouden?quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik durf niet meer. zeker nu ik de policy gelezen heb.
Misschien wilt ie wel dat je iets anders vasthoudquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aansteller. Zal ik je handje vasthouden?
jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aansteller. Zal ik je handje vasthouden?
je moet ergens beginnenquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Misschien wilt ie wel dat je iets anders vasthoud
Laten we eerst eens met een handje beginnen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Misschien wilt ie wel dat je iets anders vasthoud
Is goed hoor, datumpje prikken?quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we eerst eens met een handje beginnen.
Dat regel ik wel met Gianni.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Is goed hoor, datumpje prikken?
was je nou al hier geweest bij die jurkenhandel?quote:
Neequote:Op woensdag 27 februari 2019 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was je nou al hier geweest bij die jurkenhandel?
staat dat nog op de planning?quote:
Misschien als er weer een event is, maar dat is er nog niet.quote:
dan moeten we maar wat anders plannenquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien als er weer een event is, maar dat is er nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |