Beetje positiviteit is nog niemand dood aan gegaan.quote:
Zeg dat tegen de mensen die seropositief getest zijnquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje positiviteit is nog niemand dood aan gegaan.
dat betwijfel ikquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje positiviteit is nog niemand dood aan gegaan.
Seropositief is niet positiefquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de mensen die seropositief getest zijn
nee, mijn flesje is helemaal volquote:
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:46 schreef Solotov het volgende:
Hahahaha ook dat weghalen he![]()
Echt waarom
Jonge steek dat ff lekker in je reetquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
neequote:Op woensdag 27 februari 2019 13:47 schreef Solotov het volgende:
[..]
Jonge steek dat ff lekker in je reet
Vooral dit deel is misschien even belangrijk voor je:quote:
Dus ook de KLB SC zal zich aan de policy moeten houdenquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:57 schreef Danny het volgende:
[..]
In principe hebben forums niet (langer) de mogelijkheid eigen regeltjes te hanteren als die niet door FA's / A's zijn opgesteld. Het is voor users dan onduidelijk en niemand gaat van elk forum de aparte regeltjes doorlezen (of onthouden). Vaak post ik en heb ik geen idee in welk forum, bv omdat ik via een mention of at een topic binnen val. Regels moeten dus algemeen zijn. Is er een uitzondering dan hoort die in de algemene policy vermeld te zijn imo. Ook daar zullen vast weer uitzonderingen op komen of zijn die de regel bevestigen.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Man man man wat een treurnisquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vooral dit deel is misschien even belangrijk voor je:
[..]
Dus ook de KLB SC zal zich aan de policy moeten houden
Ik ook hoor. Maar ik vind juichbaak geen klacht, wel leuk zelfsquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, mijn flesje is helemaal vol
ik hou gewoon niet van verandering. Ik hou van klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |