In Amsterdamquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Steden waar de meeste immigranten/vluchtelingen de EU binnenkomen
In Amsterdam noemen ze dat toeristen. En die gaan gelukkig ook weer terug via easyjet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:18 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Een immigrant past gewoon in een vliegtuig.
wat is een E route ?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:21 schreef Postbus100 het volgende:
Naja, de e-routes zijn al genoemd...?
Douane kantoren tbv verlaten EU grens(overgang) idd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:16 schreef Karstman het volgende:
Plaatsen waar je het Schengen gebied kan verlaten? Kan ik Amsterdam nog steeds niet plaatsen...
te weinigquote:
te veelquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:21 schreef DTF het volgende:
Laatst ergens gehoord, maar niet onthouden.
538?
Ja! Het zijn er 404 (of ruim 400 als je een andere site volgt) dus 405 is goed!quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:52 schreef DTF het volgende:
Goldeneye, Die Another Day, Tomorrow never Dies en....
Kom ik zo op.
Score #3324quote:
Score #3324quote:
yep!quote:
De spelling hebben we t niet over.quote:
*Ed O'Neillquote:
Die zaak is voor zover ik kan zien nog onder de rechter. Ik zoek een andere.quote:
Si!quote:
En haar echte naam?quote:
Ryanne van ....quote:
Score #3324quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:09 schreef DTF het volgende:
Dorst.
Zonder Ryanne van erbij had ik daar echt niet op gekomen.
Wat isquote:Deis een bergmassief in de gelijknamige regio in het noordoosten van Tanzania. Het massief bestaat uit drie aaneengesloten stratovulkanen die in de periode tussen 2,5 miljoen en 150 000 jaar geleden zijn ontstaan: de Shira, de Mawenzi en de Kibo.
Score #3324quote:
Wanneer zal de vraag komen, vraag ik me af.😉quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:34 schreef Postbus100 het volgende:
Nu krijgen we een vraag met nee in het antwoord
Dan kan je beter FireFox1 Multiquotenquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Wanneer zal de vraag komen, vraag ik me af.😉
quote:
Score #3324quote:
Opgezocht, dat is hem.quote:
Ja hij doet ook iets met dat gouden keeltje...quote:
Goeden hint inderdaad omdat ze de hoofdrol in de film is.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:55 schreef DTF het volgende:
Volgens mij zat Halle Berry in de videoclip, maar weet bij god niet voor welke film dat geweest zou zijn.
Mooie hint voor de anderen
Puntje!quote:
quote:Arkham is een fictieve stad, bedacht door de Amerikaanse horrorschrijver. De stad komt veelvuldig voor als locatie in verhalen uit de Cthulhu Mythos, zowel van
zelf als van andere schrijvers. De stad werd voor het eerst genoemd in het verhaal "The Picture in the House" (1920).
Geen slechte gok maar niet juist helaas.quote:
Dit wordt m niet zo...quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:30 schreef Karstman het volgende:
Voor het laten landen van hun herbruikbare raketten heeft het bedrijf SpaceX een aantal zogenaamde Autonomous spaceport drone ships. Er zijn er momenteel 2 in gebruik 1 in de Pacific Ocean en een in Atlantic Ocean. Die in de Pacific heet Just Read the Instructions. Hoe heet die in de Atlantic waarop afgelopen week de raket landde die de Crew Dragon omhoog heeft geholpen?
quote:Dewas een Nederlandse actiegroep wier daden door de BVD als 'politiek gewelddadig activisme' werden omschreven. Er werd veel materiële schade veroorzaakt, maar er zijn nooit doden of gewonden gevallen bij acties toegeschreven aan
.
was actief van 1984 tot 1993, de groep is echter nooit officieel opgeheven.
streefde beperkte doelen na, in aanvang was dat de terugtrekking van bedrijven uit Zuid-Afrika.
Score #3324quote:
Score #3324quote:
Correct.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:50 schreef pipster het volgende:
Captain Malcolm
DTF mag ik seizoen twee lenen, want bij mijn weten is de serie na 15 afleveringen gestaakt in seizoen 1.
Beter quote je hem evenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:19 schreef lubje25 het volgende:
Score #3324
Karstman 7
DTF 5
FireFox 4
pipster 5
slaveloos 1
lubje25 3
Berkery 2
iamredleader 1
Mexicanobakker 1
Okquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen idee, maar meestal komt Huub Stevens daar om de hoek kijken als ze echt iemand nodig hebben dus die zal het wel zijn.
Score #3324quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:27 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik hou het op Forum voor Democratie
Had FVD ook goed gerekend en voor de voortgang:quote:
Score #3324quote:
Score #3324quote:
Wat isquote:was een Duitse fabrikant van breimachines, en later auto's en motorfietsen. Het bedrijf werd in 1873 opgericht, en in 1969 door Volkswagen AG overgenomen.
[...]gebruikte de slagzin Vorsprung durch Technik ("Voorsprong door Techniek"), die tegenwoordig door Audi wordt gebezigd.
Genauquote:
Prins Bernhard?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:58 schreef BeamofLight het volgende:
Wie was de bekendste Nederlandse bezitter van een Citroën SM ?
Ik dacht 'wat een arbitraire vraag wie nou de bekendste is', maar als het antwoord Cruijff blijkt te zijn, dan is er niks arbitrairs meer aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op maandag 25 maart 2019 11:02 schreef derLudolf het volgende:
Dat is niet Sjors, of wel ?Dat is een vreemde manier van antwoorden maar allezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Score #3324
Karstman 7
DTF 5
FireFox 5
pipster 5
slaveloos 1
lubje25 3
Berkery 3
iamredleader 1
Mexicanobakker 1
derLudolf 4No Dukes of Hazzard in the classroom
quote:Op maandag 25 maart 2019 11:02 schreef derLudolf het volgende:
Dat is niet Sjors, of wel ?Het is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Het is de motor zelf of de gangmaker bij het baanwielrennen idd.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Zo'n gast op een brommer die vaart maakt bij baanwielrennen.
Hij was ook wat makkelijkquote:
Score #3324quote:
Correctquote:
Klopt helemaalquote:
Soepschilpad?quote:Op zondag 31 maart 2019 21:55 schreef Karstman het volgende:
goeie gok dus.
Wat is de andere Nederlandse benaming voor de groene zeeschildpad?
Klopt helemaalquote:
Voor mij ook een goede gok dusquote:Op zondag 31 maart 2019 22:32 schreef Karstman het volgende:
[..]
Klopt helemaal
Score #3324
Karstman 8
DTF 5
FireFox 5
pipster 5
slaveloos 1
lubje25 3
Berkery 3
iamredleader 1
Mexicanobakker 1
derLudolf 7
Quyxz_ 2
Neen, de I staat voor industrie. De C voor hetgeen ze maken.quote:
Klopt helemaalquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 1 april 2019 23:39 schreef Postbus100 het volgende:
Venezuela dan denk ik (maar heb het nieuws niet helemaal gevolgd om hier zeker van te zijn)
Inmiddels heb ik het opgezocht. Dat was voor mij net zo'n willekeurige gok geweest als ieder ander land. Venezuela dacht ik nog vanwege de actualiteiten, maar my bad.quote:
Klopt, kan je jezelf aub van een punt voorzien?quote:
Neen, het nummer is geschreven begin jaar 40 door een Mexicaan en in vele talen vertaald en door veel artiesten gecoverd.quote:
Oh, het is niet Engelsquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Neen, het nummer is geschreven begin jaar 40 door een Mexicaan en in vele talen vertaald en door veel artiesten gecoverd.
Oh ja, crap ik ken twee liedjes van Dennie CHristiaan...quote:Op woensdag 3 april 2019 12:18 schreef lubje25 het volgende:
Ik ken Rosamunde nog maar dat lijkt me niet juist.
Heb je nog een hint of een andere vraag?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Neen, het nummer is geschreven begin jaar 40 door een Mexicaan en in vele talen vertaald en door veel artiesten gecoverd.
Het is dan ook Dennie Christianquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:15 schreef DTF het volgende:
Ik denk dat we intussen wel kunnen aannemen dat we niet over de juiste kennis van Danny Christiaan beschikken.
Score #3324quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:56 schreef derLudolf het volgende:
So long Marianne, origineel gezongen door Lennaert Cohen dacht ik?
Volgens mij modulatie maar ik reken het goed.quote:
Score #3324quote:
Een horde?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:44 schreef derLudolf het volgende:
Hoe wordt een groep reeën ook wel genoemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |