quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zal vast wel iemand zijn die degene erop wijst dat dit niet helemaal klopt. Was eens in de tattoo shop kwam er een man binnen die wilde een tattoo laten coveren. Dat kon maar hij wilde wel even zien, wat er dan precies gedaan moest worden. Die man met knalrood hoofd zijn shirt omhoog, staat er op zijn buik keurig Bier hier!
Goede keuze! Ik ga zo nog ff een grote ronde wandelen ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:45 schreef STING het volgende:
Zo, op naar huis, middag maar vrij genomen, geen zin meer. En kan ik nog even het zonnetje genieten
Niet dat hij het zou doen hoor, maar ik krijg er meteen een associatie met Q. bijquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zal vast wel iemand zijn die degene erop wijst dat dit niet helemaal klopt. Was eens in de tattoo shop kwam er een man binnen die wilde een tattoo laten coveren. Dat kon maar hij wilde wel even zien, wat er dan precies gedaan moest worden. Die man met knalrood hoofd zijn shirt omhoog, staat er op zijn buik keurig Bier hier!
To lighten the spirit juist lachenquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dan moet je wel even op je wang bijten om niet in lachen uit te barsten
Ah nog één, boksquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:45 schreef STING het volgende:
Zo, op naar huis, middag maar vrij genomen, geen zin meer. En kan ik nog even het zonnetje genieten
quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:49 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik voel trouwens met je mee DrMarten, zeker nu ik vanmiddag vrij ben en naar het strand ga
[..]
To lighten the spirit juist lachen
Nice! Was je vlucht verder wel goed verlopen nog?quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag al naar huis in plaats van morgen![]()
Eigen bed, beste bed.
Ik ga ook, fijne middag iedereenquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ja zal eens even naar de winkel lopen, allemaal fijne middag
huehuequote:Op woensdag 27 februari 2019 13:00 schreef Allures het volgende:
Ik ga mij zo eens verdiepen in de wereld van de harde wener
Anderhalf uur vertraging gehad, maar verder was alles ok. Ook nog goede meetings gehad hier dus met goed gevoel naar huis toe weer.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nice! Was je vlucht verder wel goed verlopen nog?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:00 schreef Allures het volgende:
Ik ga mij zo eens verdiepen in de wereld van de harde wener
quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:49 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik voel trouwens met je mee DrMarten, zeker nu ik vanmiddag vrij ben en naar het strand ga
Alle winegum achtige dingen moeten op. In 1x zo'n hele zak, alles oppppquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:05 schreef Allures het volgende:
Ik ben een zak van die gekleurde sleutels aan het leegsnaaien
Die kan ik echt nooit maar 1 nemen
Alle snoep wmb.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Alle winegum achtige dingen moeten op. In 1x zo'n hele zak, alles opppp
Haha werk hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle snoep wmb.Nu de e-mail op het werk eruit ligt ben ik erg geneigd een zak te gaan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |