abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185278147
De gedachtepolitie is gearriveerd. Wij bepalen wel wat jij moet denken. Wij kiezen wat waar is en wat niet waar is.

:r
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_185278152
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 16:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik weet waar je op reageerde.
Dat gaat dus over artikelen.

Of denk je dat Ed doelde op ingezonden brieven, die al sinds de eeuwigheid worden geselecteerd door de redactie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_185278233
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar het is toch ook volkomen normaal dat we op 27 februari zowat in zwembroek op het strand kunnen liggen. Even met factor 30 insmeren en de huid kan er goed tegen. Nee we hebben echt geen klimaatprobleem hoor!!!
In 1959 (of die kant op) was het net zo warm op 27 februari ... Dit soort argumenten helpen niet echt mee aan de discussie. Over langere periodes gezien warmt het klimaat inderdaad op maar je kan niet zeggen: het is vandaag warmer dus de klimaatverandering is echt.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 27 februari 2019 @ 16:25:18 #79
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_185278324
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 16:16 schreef Metro2005 het volgende:
De gedachtepolitie is gearriveerd. Wij bepalen wel wat jij moet denken. Wij kiezen wat waar is en wat niet waar is.
Als iemand leugens verkoopt, mag dat best worden gezegd.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_185278403
Het is juist goed dat we de aarde een beetje opwarmen. Zo voorkomen we een ijstijd in de toekomst.
  woensdag 27 februari 2019 @ 16:30:17 #81
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_185278408
quote:
7s.gif Op woensdag 27 februari 2019 16:25 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zeggen en censureren zijn 2 verschillende dingen. Dat snap je niet?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 27 februari 2019 @ 16:30:47 #82
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_185278418
Ik snap Nu.nl wel. De aarde is immers ook plat. Galileo een ketter.

Laten we dan ook vooral niet onze geest scherpen door onwelgevallige internetspuisels te voorzien van een deftig kritisch tegencommentaar. Gewoon verbieden die hap. Op deze planeet geen ruimte voor andersdenkenden! :Y)

Maar voortaan zal ik nu.nl serieus links laten liggen. Niet omdat ik ook maar iets heb met die klimaatsceptici. Maar ik heb nog minder met dit soort enge gedachtepolitie. :r
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_185278430
quote:
7s.gif Op woensdag 27 februari 2019 16:25 schreef Ringo het volgende:

[..]

Inderdaad. Mensen het zwijgen opleggen is echter een heel ander verhaal.
Zeker bij zoiets als klimaatverandering waar echt nog wel wat discussies over mogelijk zijn (zoals de hoeveelheid invloed van de mens op het klimaat. )
pi_185278432
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 15:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]

En dan van nu.nl een bron pakken. Ironisch wel. Maar nog steeds hebben ze het in het artikel over 'bijdrage'.

Ik zou zeggen, begin te muiten in china, vs en india.
Een artikel op nu.nl over een zeer uitgebreid en ontzettend breed gedragen onderzoek. En dan zou jij het beter weten?
  Forum Admin woensdag 27 februari 2019 @ 16:33:13 #85
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_185278478
Zo'n intens domme schadelijke mening mag je best weren. Al is het wel handig om alle dommies eruit te filteren
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_185278530
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 16:20 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

In 1959 (of die kant op) was het net zo warm op 27 februari ... Dit soort argumenten helpen niet echt mee aan de discussie. Over langere periodes gezien warmt het klimaat inderdaad op maar je kan niet zeggen: het is vandaag warmer dus de klimaatverandering is echt.
Gelukkig was bijna heel 2018 al bizar warm en droog en zetten we deze trend nu al lekker door in de winter.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 27 februari 2019 @ 16:37:25 #87
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_185278544
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 16:30 schreef Eix het volgende:

Laten we dan ook vooral niet onze geest scherpen door onwelgevallige internetspuisels te voorzien van een deftig kritisch tegencommentaar. Gewoon verbieden die hap. Op deze planeet geen ruimte voor andersdenkenden! :Y)

Maar voortaan zal ik nu.nl serieus links laten liggen. Niet omdat ik ook maar iets heb met die klimaatsceptici. Maar ik heb nog minder met dit soort enge gedachtepolitie. :r
Gedachtepolitie :') Bitch please.

En het is hun site, ze mogen weren wat ze maar willen. Of wil je holocaustontkenners ook maar overal toelaten met hun giftige verzinsels?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_185278575
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 15:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zo raar is dat toch niet? Ik kan je vertellen dat geen enkel serieus tijdschrift een verhaal maakt over dat 9//11 daadwerkelijk een inside job was. Simpelweg omdat het grote onzin is.
Dat de Amerikaanse overheid false flag operaties als optie ziet is in ieder geval geen grote onzin.

"Operation Northwoods is een samenzweringsplan uit 1962 van de Amerikaanse overheid tot terroristische operaties onder valse vlag.[1]. Het plan voorzag in het doden van onschuldige mensen en het plegen van terroristische acties in Amerikaanse steden door de CIA of andere Amerikaanse overheidsdiensten om hiermee publieke steun te vergaren voor een oorlog tegen het door Fidel Castro geleide Cuba. Eén van de plannen was het “ontwikkelen van een Cubaanse terroristische terreurcampagne in de grootstedelijke agglomeratie van Miami, andere steden in de staat Florida maar ook in Washington D.C.”

De plannen voorzagen in het plegen van vliegtuigkapingen, bomaanslagen en het gebruik van vals bewijsmateriaal waarmee de schuld van de terroristische aanslagen op betrokkenheid van buitenlandse mogendheden wees.

President Kennedy sprak zijn veto over de operatie uit en en gaf de documenten vrij."
pi_185278614
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar het is toch ook volkomen normaal dat we op 27 februari zowat in zwembroek op het strand kunnen liggen. Even met factor 30 insmeren en de huid kan er goed tegen. Nee we hebben echt geen klimaatprobleem hoor!!!
Vergeten dat we vorig jaar de koudste 28 februari ooit gemeten hadden? Weer is niet hetzelfde als klimaat.
pi_185278634
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 16:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Gedachtepolitie :') Bitch please.

En het is hun site, ze mogen weren wat ze maar willen. Of wil je holocaustontkenners ook maar overal toelaten met hun giftige verzinsels?
Een werkelijk gebeurd historische gebeurtenis vergelijken met een theorie waar nog niet eens alle wetenschappers het over eens zijn :')

Dit is een schoolvoorbeeld van een gedachtenpolitie.
  woensdag 27 februari 2019 @ 16:43:10 #91
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_185278639
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 16:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Zo'n intens domme schadelijke mening mag je best weren. Al is het wel handig om alle dommies eruit te filteren
Schadelijk? Hoe dan? Ik ben wel overtuigd dat de wetenschap het bij het juiste eind heeft. De komende jaren gaat de wereldbevolking alleen maar groeien, dus boeiend welke zogenaamde oplossingen er worden bedacht, helpt toch geen reet. En het hoeft ook niet te helpen, het uitsterven van de mensheid is voor de aarde helemaal niet zo erg.
Bedankt Hans.
pi_185278736
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 16:30 schreef Eix het volgende:

Moet altijd beetje lachen om de Galileo argumentatie die je dan hoort als het gaat over wetenschap. Want de 'wetenschap' achter de platte aarde is niet echt vergelijkbaar met de wetenschap die we nu voeren.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 27 februari 2019 @ 16:50:42 #93
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185278743
Vind klimaatontkenners regelmatig best irritant, maar om ze nou te weren? Er valt toch zat tegenin te brengen?

Zou nog kunnen snappen dat er ho even gezegd wordt als een paar echt overdreven domineren en de rest/het eigenlijke onderwerp ondersneeuwen. Maar dat is per situatie te beoordelen.

Zou het niet handiger zijn bv een factsheet te hebben liggen als redactie/moderators zijnde? Dat je die ertussen kan gooien hier en daar?
En gedegen modereren, dat als het bv over maatregelen gaat het ook daarover moet gaan?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 27 februari 2019 @ 16:53:51 #94
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_185278785
quote:
7s.gif Op woensdag 27 februari 2019 16:30 schreef SpecialK het volgende:
Zeggen en censureren zijn 2 verschillende dingen. Dat snap je niet?
Leugens zijn leugens.
Die hoef je niet te tolereren.
  woensdag 27 februari 2019 @ 16:59:45 #95
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_185278865
Veel klimaatontkenners zijn hardnekkige complotdenkers. Die koppelen zoʼn energie-akkoord direct aan het kinderpardon en de invloed van de islam op de sociaal-democratie.
Die ben je liever kwijt dan rijk, nog erger dan een kudde ringoʼs.
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2019 @ 17:01:54 #96
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_185278909
Ja kut die komen nu dus allemaal hier heen
:')
  woensdag 27 februari 2019 @ 17:02:29 #97
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_185278923
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 16:42 schreef Metro2005 het volgende:

Een werkelijk gebeurd historische gebeurtenis vergelijken met een theorie waar nog niet eens alle wetenschappers het over eens zijn :')

Dit is een schoolvoorbeeld van een gedachtenpolitie.
De wetenschappers die het er niet mee eens zijn, kun je rustig negeren. Want de empirische bewijzen zijn redelijk overweldigend. Als dit gedachtenpolitie is, dan ben ik voor.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 27 februari 2019 @ 17:03:39 #98
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_185278942
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 16:49 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Moet altijd beetje lachen om de Galileo argumentatie die je dan hoort als het gaat over wetenschap. Want de 'wetenschap' achter de platte aarde is niet echt vergelijkbaar met de wetenschap die we nu voeren.
Ik denk dat het er dik in zit dat men over een paar eeuwen net zo hard lacht over onze huidige wetenschap.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2019 @ 17:05:28 #99
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_185278980
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 17:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

De wetenschappers die het er niet mee eens zijn, kun je rustig negeren. Want de empirische bewijzen zijn redelijk overweldigend. Als dit gedachtenpolitie is, dan ben ik voor.
Voor elke mening ooit is wel wetenschappelijk bewijs aan te halen om dat idee te ondersteunen, zelfs voor flat earth. Er is werkelijk niets waar letterlijk de hele wetenschap het unaniem over eens is.
:')
  woensdag 27 februari 2019 @ 17:07:18 #100
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_185279016
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 17:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

Er is werkelijk niets waar letterlijk de hele wetenschap het unaniem over eens is.
En dat is natuurlijk alleen maar goed. Betekent niet dat we elke losse flodder dan ook gelijk maar als wetenschap moeten aan wijzen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Captain_Jack_Sparrow op 27-02-2019 17:50:16 ]
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')