quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Onzin ..
Mijn broer is alcholist (dagelijks gebruik), ik vind dat ik het volste recht heb hem aan te spreken op zijn gedrag , onze ouders waren alcolist en dat vond hij zo erg vroeger, hij doet zelf niet anders
Ik drink 363 van het jaar geen druppel alcohol op 2 dagen in het jaar na..omdat ik 2 dagen per jaar een gezellige avond heb mag ik niet iemand op zijn *fouten* wijzen
Ik lees 't, zijn fans wringen zich in allerlei bochten om het maar te bagatelliserenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:35 schreef danaqui het volgende:
[..]
Het mooie is dat hij er niet mee zit, andere maken zich er drukker om dan hijzelf
Dat denk je maar.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja n ou dan gooi ik er ook maar een aanname tegen aan
Lotus had stieken ghb in dat flugeltje gedaan
Zo dan hebben we ze allemaal gehad
quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:39 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik lees 't, zijn fans wringen zich in allerlei bochten om het maar te bagatelliseren
Waarop Merel zegt dat Jens zich daarover schuldig voelt en dat hij denk dat het daardoor komt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:36 schreef freaky40 het volgende:
Jessie heeft dus GEEN flugel gedronken hoor ik nu net. Ze boden het hem aan.
Maar dat gaat denk ik wel gebeuren...Maar idd de tijd zal het leren..quote:
Een grote fles hij mocht het merk niet noemen maar sterke drank!!!!!quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ja vast een hele fles bacardi.
Ik heb echt geen idee,ik hoorde iets over niet veilig voelen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat zij baalt dat Jessie met Merel heeft gezoend en dat zij graag diegene zou willen zijn?
zou het kunnen dat jens pogingen gedaan heeft bij mylene?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat zij baalt dat Jessie met Merel heeft gezoend en dat zij graag diegene zou willen zijn?
Dan had ze niet moeten kroelen met Jensje en hem troostenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja dat is het hem juist. Iedereen maakt 'fouten' en ik vind het wel goed dat hij nu inziet geen opperwezen te zijn maar een doodgewoon mens.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:37 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het maakt hem 'menselijk ' en daar is niets mis mee, ware het niet dat hij zich als een ' opperwezen' gedraagt
Nee, hij bedoelt dat hij het zelf in zijn keel heeft gegoten. Had er ook voor kunnen kiezen om het niet te doen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarop Merel zegt dat Jens zich daarover schuldig voelt en dat hij denk dat het daardoor komt.
Waarschijnlijk had hij al te veel gedronken.......
Er is veel meer gebeurt dan alleen het drankgebruik van Jessie, daar ben ik van overtuigd...quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee,ik hoorde iets over niet veilig voelen.
wat had hij dan wel gedronken..iemand hem met drank zien lopen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarop Merel zegt dat Jens zich daarover schuldig voelt en dat hij denk dat het daardoor komt.
Waarschijnlijk had hij al te veel gedronken.......
Denk dat Jensie dat ook wel wil....quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan had ze niet moeten kroelen met Jensje en hem troosten
Is een gifje van hier, dat je er helemaal aandoelijk naar jensje ziet kijken, jens had der zo op der giegel kunnen pakken
Ik heb het gevoel ook nog een woordenwisseling met Lotus! Gaf Merel net aan.Waarom zou ze Jessie daar eigenlijk dan weg willen hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er is veel meer gebeurt dan alleen het drankgebruik van Jessie, daar ben ik van overtuigd...
En helemaal alleen he, die fles van Brandon opgedronken. Niemand anders heeft er een slok van genomen. Knap dan trouwens dat hij geen kater heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:40 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Een grote fles hij mocht het merk niet noemen maar sterke drank!!!!!
quote:
Ja dat is ook zo, maar of dat gebeuren met jessie te maken heeft is de vraagquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er is veel meer gebeurt dan alleen het drankgebruik van Jessie, daar ben ik van overtuigd...
Ik verwacht daar nog héél wat discussies over.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet je, een keer lam worden is geen probleem, maar als je andere mensen zo fel hebt aangesproken op drankgebruik en je zuipt jezelf helemaal lam, kom je niet meer geloofwaardig over en nemen die mensen je niet meer serieus...Dat is nu wat er gaat gebeuren..
quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:22 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht ik door de drank bezwijken
Mocht ik naar de donder gaan
Laat dan op mijn grafsteen prijken
"Hij kon niet meer op z'n benen staan"
Hij zei net zelf een grote fles waar hij het merk niet van mocht noemen maar wel sterke drank!quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wat had hij dan wel gedronken..iemand hem met drank zien lopen?
Klopt, dus hij heeft wel die flugel genomen.......nu is de vraag is hij daarna doorgegaan of had hij voor die tijd al gedronken.....dat ene uurtje bedoel ik.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelt dat hij het zelf in zijn keel heeft gegoten. Had er ook voor kunnen kiezen om het niet te doen.
Alles went.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En helemaal alleen he, die fles van Brandon opgedronken. Niemand anders heeft er een slok van genomen. Knap dan trouwens dat hij geen kater heeft.
Dat zegt hij nu net toch zelf.Wat wil je nu horen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En helemaal alleen he, die fles van Brandon opgedronken. Niemand anders heeft er een slok van genomen. Knap dan trouwens dat hij geen kater heeft.
maar niemand heeft dat gezien..quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:43 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Hij zei net zelf een grote fles waar hij het merk niet van mocht noemen maar wel sterke drank!
Het zijn idd allemaal aannames, de waarheid zal nog wel boven komen drijven binnenkort...quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:40 schreef Ranah het volgende:
[..]
zou het kunnen dat jens pogingen gedaan heeft bij mylene?
zou het kunnen dat jessie zich moed indronk om merel te zoenen?
ik mis franny en tim en gerrit nog in het verhaal
Nee, daarom.....was het in de sl's of van te voren.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wat had hij dan wel gedronken..iemand hem met drank zien lopen?
stukje bij beetje de komende dagenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het zijn idd allemaal aannames, de waarheid zal nog wel boven komen drijven binnenkort...
crush op jessie dat was toch al overduidelijkquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:44 schreef Crabapple het volgende:
Merel loopt net zo overdreven vrolijk te lachen als dat Billy deed na haar seks met Johan
En de kijkcijfers zullen even omhoog schietenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het zijn idd allemaal aannames, de waarheid zal nog wel boven komen drijven binnenkort...
En jou UIquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:45 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En de kijkcijfers zullen even omhoog schieten
Hij weet hoe hij tv moet maken........quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:45 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En de kijkcijfers zullen even omhoog schieten
Ik heb het gevoel dat hij bij het avondeten al drank op had.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, daarom.....was het in de sl's of van te voren.
dat is te weinig om deze grafstemming te veroorzakenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:47 schreef mootie het volgende:
Vooralsnog is er dus niet meer gebeurd dan Jessie met een bakkie te veel, en zoenen met Merel.
Het lijkt een zwaarder 'vergrijp' dan de kopstoot die Ruud aan Dennis uitdeelde.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:47 schreef mootie het volgende:
Vooralsnog is er dus niet meer gebeurd dan Jessie met een bakkie te veel, en zoenen met Merel.
Ja, das ook wel weer waar. Ben bang dat hij het nu niet meer laten kan en hij dáár nu niet bepaald wordt tegengehouden. Die lachen zich alleen maar om bult om zijn fratsen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan ben jij in dit geval daadwerkelijk "je broeders hoeder" Met een achterliggende reden van je ouders.
Jessie heeft helemaal niets met de andere bewoners wat hem hun "hoeder"kan of mag maken.
Viel mij ook op......quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:47 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij bij het avondeten al drank op had.
Aan een volle tafel zeggen: Jens als je een stijve piemel hebt,stop je hem wel bij mij erin?
Doet hij anders nooit!!!!
Ja, en daarom een urenlange sl.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:47 schreef mootie het volgende:
Zover is nu wel duidelijk ja. De rest blijft gissen vooralsnog.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:47 schreef mootie het volgende:
Dat was een ferme duw.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het lijkt een zwaarder 'vergrijp' dan de kopstoot die Ruud aan Dennis uitdeelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |