abonnement Unibet Coolblue
pi_185272963
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 11:22 schreef b_engeltje het volgende:
Is het belangrijk te weten hoe laat jessie gedronken heeft, of wat hij gedronken heeft?
Hij was onder invloed..dat is wat we gezien hebben..
De vraag is waarom heeft jessie zich laten verleiden om te gaan drinken
Ja is ook stom van hem. Maar er wordt hier gedaan alsof hij de meest vreselijke dingen heeft gedaan. Hij heeft gedronken. Voor de 1e keer in ruim 2 maanden. En ja hij kan nu niets meer over anderen zeggen.
pi_185272979
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 11:18 schreef mcspicy het volgende:

[..]

Vertel mij eens even hoe jij weet dat hij toen nog niet gedronken had?
Weer een aanname!!!!
Moet lachen, wat er ook gebeurt is Jessie heeft weer naam gemaakt.....
was hij wel zo dronken of deed hij of hij erg dronken was.
Met het avond eten vond ik hem al heel grof , ook met Adriaan een stom gesprek na het eten, of hij het kon maken voor de wetenschap om Mylene te versieren omdat die niet voor Gerrit binnen gekomen is....deed overdreven giechelig en betrok zelf Merel erbij.....A3 deed een beetje onwenning en wist geen antwoord te geen........
Had hij toen al wat op???? Je weet het niet. Maar 1 flugel en daar zo dronken van zijn......of gewoon gespeeld.
pi_185272980
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 11:23 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk die Jessie eens gaan dan. _O_ ^O^
Daar is een speciaal topic voor. ^O^

Christel wil meer blond in haar haar. Ze vraagt advies aan Shelly. Ze heeft nog nooit zo slecht haar als hier.
Was en kam het eens vaker. ^O^
pi_185272994
quote:
Is dit het huisje van Brandon en Merel?
pi_185272996
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 11:23 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Ja is ook stom van hem. Maar er wordt hier gedaan alsof hij de meest vreselijke dingen heeft gedaan. Hij heeft gedronken. Voor de 1e keer in ruim 2 maanden. En ja hij kan nu niets meer over anderen zeggen.
waarom is het stom
Bijna iedereen drinkt wel is een x iets
Klopt ook niet dat hij er altijd iets over van zegt bij andere..
Zijn volwassen mensen, en Jessie is hun vader niet!!!
pi_185273006
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 11:23 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Ja is ook stom van hem. Maar er wordt hier gedaan alsof hij de meest vreselijke dingen heeft gedaan. Hij heeft gedronken. Voor de 1e keer in ruim 2 maanden. En ja hij kan nu niets meer over anderen zeggen.
en waarom kan hij daar niks over zeggen dan?heeft hij drank gestolen?heeft hij 2 weken s avonds bezopen rondgelopen?
pi_185273013
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 11:25 schreef zodeju het volgende:

[..]

Moet lachen, wat er ook gebeurt is Jessie heeft weer naam gemaakt.....
was hij wel zo dronken of deed hij of hij erg dronken was.
Met het avond eten vond ik hem al heel grof , ook met Adriaan een stom gesprek na het eten, of hij het kon maken voor de wetenschap om Mylene te versieren omdat die niet voor Gerrit binnen gekomen is....deed overdreven giechelig en betrok zelf Merel erbij.....A3 deed een beetje onwenning en wist geen antwoord te geen........
Had hij toen al wat op???? Je weet het niet. Maar 1 flugel en daar zo dronken van zijn......of gewoon gespeeld.
O, die hebben we nog niet gehad. Jessie deed net alsof hij dronken was. :)
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 27 februari 2019 @ 11:27:28 #33
335263 freaky40
pi_185273024
En het erge is dat hele voorval van gisterenavond is pas maandag te zien in de uitzending...ALS we er wat van te zien krijgen...
Allemaal cabaretteketet!
pi_185273028
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 11:25 schreef zodeju het volgende:

[..]

Moet lachen, wat er ook gebeurt is Jessie heeft weer naam gemaakt.....
was hij wel zo dronken of deed hij of hij erg dronken was.
Met het avond eten vond ik hem al heel grof , ook met Adriaan een stom gesprek na het eten, of hij het kon maken voor de wetenschap om Mylene te versieren omdat die niet voor Gerrit binnen gekomen is....deed overdreven giechelig en betrok zelf Merel erbij.....A3 deed een beetje onwenning en wist geen antwoord te geen........
Had hij toen al wat op???? Je weet het niet. Maar 1 flugel en daar zo dronken van zijn......of gewoon gespeeld.
Dit dus!!!!!!!! Goed verslag geen Lotus in te bekennen die volgens een zeker iemand hier,wel mee zat te luisteren! Zo is het gegaan! ^O^
pi_185273031
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 11:23 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Ja is ook stom van hem. Maar er wordt hier gedaan alsof hij de meest vreselijke dingen heeft gedaan. Hij heeft gedronken. Voor de 1e keer in ruim 2 maanden. En ja hij kan nu niets meer over anderen zeggen.
Hahahahaha ik ben er blij mee dat hypocriet Jessie nu zijn waffel moet houden over het drankgebruik van anderen.
Wat hij eventueel verder nog heeft uitgehaald komen we waarschijnlijk later wel te weten.
Merel kussen , die hij te dik vond ..is ook hypocriet te noemen. Fallen King. w/
Life is a carnival
pi_185273041
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 11:27 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

O, die hebben we nog niet gehad. Jessie deed net alsof hij dronken was. :)
Beetje boel overdreven is hij niet vies van........Oh moet je horen wat mij nu weer gebeurt.....blablabla
  woensdag 27 februari 2019 @ 11:28:36 #37
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_185273043
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 11:23 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Ja is ook stom van hem. Maar er wordt hier gedaan alsof hij de meest vreselijke dingen heeft gedaan. Hij heeft gedronken. Voor de 1e keer in ruim 2 maanden. En ja hij kan nu niets meer over anderen zeggen.
Koos, koos, het is leedvermaak..Jessie die altijd de heilige boon heeft uitgehangen slaat nu effe het plankje mis...Dat kun je niet goed praten...Jessie kan nu bijvoorbeeld een Erik niet meer aanspreken op zijn alcohol gebruik..enzv.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_185273045
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 11:27 schreef peterdenhaag53 het volgende:

[..]

Hahahahaha ik ben er blij mee dat hypocriet Jessie nu zijn waffel moet houden over het drankgebruik van anderen.
Wat hij eventueel verder nog heeft uitgehaald komen we waarschijnlijk later wel te weten.
Merel kussen , die hij te dik vond ..is ook hypocriet te noemen. Fallen King. w/
Haha dus omdat hij staat te zoenen is hij een gevallen Koning. Hij is nooit een King geweest. Hij is gewoon een van de normaalste in die keet daar
pi_185273051
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 11:25 schreef zodeju het volgende:

[..]

Moet lachen, wat er ook gebeurt is Jessie heeft weer naam gemaakt.....
was hij wel zo dronken of deed hij of hij erg dronken was.
Met het avond eten vond ik hem al heel grof , ook met Adriaan een stom gesprek na het eten, of hij het kon maken voor de wetenschap om Mylene te versieren omdat die niet voor Gerrit binnen gekomen is....deed overdreven giechelig en betrok zelf Merel erbij.....A3 deed een beetje onwenning en wist geen antwoord te geen........
Had hij toen al wat op???? Je weet het niet. Maar 1 flugel en daar zo dronken van zijn......of gewoon gespeeld.
Want als hij donny uit de kast haald, is hij leuker, populairder
Kon hij merel in bed lullen
(Met zijn beloning , kom in me woning en maak kennis met de koning)
pi_185273061
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 11:28 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Koos, koos, het is leedvermaak..Jessie die altijd de heilige boon heeft uitgehangen slaat nu effe het plankje mis...Dat kun je niet goed praten...Jessie kan nu bijvoorbeeld een Erik niet meer aanspreken op zijn alcohol gebruik..enzv.
Lees je wat ik schrijf, volgens mij niet helemaal
  woensdag 27 februari 2019 @ 11:29:21 #41
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_185273062
Iedereen heeft het over drinken, misschien kreeg hij een terugval en nam hij een shotje met heroïne.
pi_185273064
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 11:28 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Haha dus omdat hij staat te zoenen is hij een gevallen Koning. Hij is nooit een King geweest. Hij is gewoon een van de normaalste in die keet daar
dus dat ^O^ al zijn de meningen daarover verdeeld _O- _O-
pi_185273071
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 11:26 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Is dit het huisje van Brandon en Merel?
Nope,naast het bed van Franny en Tim.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_185273075
Haha hij zegt, ik ben weer begonnen met drinken. Hij zegt dit gaat echt niet nog een keer gebeuren.
pi_185273078
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 11:27 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

O, die hebben we nog niet gehad. Jessie deed net alsof hij dronken was. :)
Ja n ou dan gooi ik er ook maar een aanname tegen aan
Lotus had stieken ghb in dat flugeltje gedaan
Zo dan hebben we ze allemaal gehad
pi_185273081
Nog niet gehad dat janky gedrogeerd is, die rotgroep ook :( met opzet uto-god zwartmaken

😇
pi_185273083
A3: Maar je hebt wel met hem gezoend
Merel: Ja
Jessie: Dan weet je meteen waarom ik voortaan niet meer drink!!!
Leuk voor Merel dit
pi_185273085
wij zijn de 2 normaalsten jij en ik, adje
niet zozeer domme dingen gedaan maar gezegd
zegt merel
jessie: nu weet iedereen meteen weer waarom ik niet drink... dronk lachen hij en adje
niet van de bv maar van brandon
pi_185273086
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 11:28 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Haha dus omdat hij staat te zoenen is hij een gevallen Koning. Hij is nooit een King geweest. Hij is gewoon een van de normaalste in die keet daar
Fallen King omdat hij zijn hypocrisie zelf openbaart.
Life is a carnival
  woensdag 27 februari 2019 @ 11:30:47 #50
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_185273088
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 11:27 schreef peterdenhaag53 het volgende:

[..]

Hahahahaha ik ben er blij mee dat hypocriet Jessie nu zijn waffel moet houden over het drankgebruik van anderen.
Wat hij eventueel verder nog heeft uitgehaald komen we waarschijnlijk later wel te weten.
Merel kussen , die hij te dik vond ..is ook hypocriet te noemen. Fallen King. w/
Hij neukte Billy voor de eerste keer op de wc met zijn dronken kop. Dat hoort wel bij Jessie, hij kan het niet bij een paar drankjes houden en gaat dan idiote dingen doen. In 1 bracht Billy hem stiekem drank want hij mocht niet meer drinken. Die regel was echt niet voor niks.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')