abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_185291693
Samenwonen uiteindelijk wel weer, trouwen hoeft voor mij niet zo meer. Ik was verloofd met mn ex, ik had hem gevraagd en kwam er 3 jaar later tijdens tv-show De jongens tegen de meiden tijdens vraag over trouwen achter dat hij zich eigk onder druk gezet voelde omdat schoonfamilie er bij was en van hem niet hoefde :') Maar zelf had hij dat in die 3 jaar nog niet nodig gevonden om te vertellen :') Maarja hij heeft er ook een jaar over gedaan voor hij vertelde dat het uit was terwijl ze het bij de voetbal al wel een jaar wisten :')
Kinderen ben ik nog niet over uit, maar dat heb ik al wel vaker aangegeven waarom ik daarover twijfel.
pi_185291888
Helemaal logisch Hestia :*

Trouwen is voor mij ook meer een leuk, op vrijdagochtend in spijkerbroek (wel met ringen). Als het er niet van komt, heb ik daar ook wel vrede mee.

Maar ik roep al 20 jaar dat ik geen kids wil, dus denk niet dat dat nog gaat veranderen :+
Gek? kan je dat eten?
pi_185291927
Goedemorgen.......wat een wijze woorden al op deze vroege ochtend :) Het is inderdaad ieder voor zich of je wel/geen kids wil....ik heb er in elk geval geen seconde spijt van gehad.....ondanks de scheiding en ondanks al onze energie die het ons kostte omdat dochterlief naar speciaal onderwijs moest.....afgelopen weken zijn juist m'n kids me wel het meeste tot steun geweest! O+
pi_185292009
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 07:54 schreef _Hestia_ het volgende:
Samenwonen uiteindelijk wel weer, trouwen hoeft voor mij niet zo meer. Ik was verloofd met mn ex, ik had hem gevraagd en kwam er 3 jaar later tijdens tv-show De jongens tegen de meiden tijdens vraag over trouwen achter dat hij zich eigk onder druk gezet voelde omdat schoonfamilie er bij was en van hem niet hoefde :') Maar zelf had hij dat in die 3 jaar nog niet nodig gevonden om te vertellen :') Maarja hij heeft er ook een jaar over gedaan voor hij vertelde dat het uit was terwijl ze het bij de voetbal al wel een jaar wisten :')
Kinderen ben ik nog niet over uit, maar dat heb ik al wel vaker aangegeven waarom ik daarover twijfel.
Maar goed dat je van die zak hooi af bent dan.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_185292482
Trouwen hebben we wel vrij groots gedaan maar waren toen al 10 jaar samen en ook al lang samenwonend.
pi_185292576
Fijn dat je zoveel steun hebt aan je kinderen Cinderella. Ze klinken ook heel lief!

quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 09:14 schreef Sarabi het volgende:
Trouwen hebben we wel vrij groots gedaan maar waren toen al 10 jaar samen en ook al lang samenwonend.
Leuk! Ik zou erna best ook een leuk feestje willen geven voor iedereen. En dan terloops even melden dat er getrouwd is :+
Gek? kan je dat eten?
pi_185292599
Ha ha QS :)!
pi_185292806
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 09:21 schreef quickstepster het volgende:
Fijn dat je zoveel steun hebt aan je kinderen Cinderella. Ze klinken ook heel lief!

[..]

Leuk! Ik zou erna best ook een leuk feestje willen geven voor iedereen. En dan terloops even melden dat er getrouwd is :+
Snap ik :Y
Bij ons was wel erg relaxed. Buiten trouwen, daarna bbq en biertjes in het gras :D
Maar we wilden wel dat iedereen kon mee eten dus dan wordt het wel een duur feestje.
Oja en een van de top trouwfotografen van de wereld, kost ook wat.
pi_185292820
Oh dat klinkt wel goed Sarabi!
pi_185292831
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 09:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oh dat klinkt wel goed Sarabi!
Het was in ieder geval alles wat wij wilden O+
pi_185292880
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 09:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het was in ieder geval alles wat wij wilden O+
Dat is het belangrijkste! Wij hadden foto's gemaakt in de efteling....dat deed trouwens een oom van m'n ex....maar we trokken wel bekijks toen :) en het was augustus dus eigenlijk ook tot 's avonds laat buiten feest gehad
pi_185292889
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 09:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat is het belangrijkste! Wij hadden foto's gemaakt in de efteling....dat deed trouwens een oom van m'n ex....maar we trokken wel bekijks toen :) en het was augustus dus eigenlijk ook tot 's avonds laat buiten feest gehad
Efteling hebben wij ook nog over getwijfeld. Cool!
pi_185292903
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 09:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Efteling hebben wij ook nog over getwijfeld. Cool!
Ja was leuk! Mooie plaatjes ook met heel veel bloemen en bij dat schommelschip/huwelijksbootje :)
pi_185292931
Gaaf Cinderella! En Sarabi, dat klinkt heerlijk!

Ik zou dan wel graag op onze jubileumdatum trouwen, dus een feest buiten is dan niks. Maar een kroegje afhuren waar ze lekkere biertjes en hapjes serveren zie ik ook wel zitten O+

Maar geen idee of lief überhaupt nog wil trouwen en hoe _O- mogelijk heeft die hele andere ideeën. Zijn wel leuke dingen om voor de grap een middagje over te mijmeren :@
Gek? kan je dat eten?
pi_185292951
Trouwen 'on top of the empire state building' ^) *O*
pi_185293016
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 09:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Trouwen 'on top of the empire state building' ^) *O*
Volgens mij kost dat een godsvermogen :o maar een vriendin van me riep al dat we net te vroeg gingen voor een aanzoek aldaar :+ ik heb haar toen liefkozend uitgescholden voor trut :6

Trouwens, waren jullie van die types die al jaaaaren nadachten over je bruiloft en hoe je het wilde?
Gek? kan je dat eten?
pi_185293073
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 09:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Trouwen 'on top of the empire state building' ^) *O*
Trouwen omringt door tralies? :+

Het klinkt als een leuk plan maar denk dat de uitvoering tegen zal vallen. Staat ook een aardig windje daar boven :P
pi_185293081
Waarom zou je dat in godsnaam in Amerika willen doen. Wat is er mis met mensen.
pi_185293180
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 09:59 schreef MCH het volgende:
Waarom zou je dat in godsnaam in Amerika willen doen. Wat is er mis met mensen.
Kunnen zeggen dat je daar bent getrouwd? :P
  donderdag 28 februari 2019 @ 10:41:53 #195
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185293628
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 06:11 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen liefjes :*

Iedereen is anders, en sommige mensen kunnen schijnbaar niet zonder rebound....

[..]

Dat roep ik ook altijd, ik leen ze wel een dag van familie,ben ik ook zo weer genezen _O-
:D
Kan er ook gewoon niet tegen soms, hoe makkelijk ouders met vanalles zijn.

quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 09:59 schreef MCH het volgende:
Waarom zou je dat in godsnaam in Amerika willen doen. Wat is er mis met mensen.
Gewoon een excuus om daarheen te gaan :P
Hoewel je het dan meteen goedkoop in vegas kan laten vastleggen natuurlijk.
pi_185293709
Vegas lijkt me wel hilarisch. Je laten trouwen door een slechte Elvis imitator in een neonverlicht kerkje van 3x5 _O-
Gek? kan je dat eten?
pi_185293758
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 09:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Trouwen 'on top of the empire state building' ^) *O*
Zeker een fan van Sleepless in Seattle :7
pi_185293771
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 10:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Kunnen zeggen dat je daar bent getrouwd? :P
Mwah, of dat nou zo'n bragging right is :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_185294038
Ik wou net mijn zelf gesmeerde bammetjes op eten, kom ik erachter dat m'n sandwich spread niet meer goed is.

Ben aan het huilen.
pi_185294183
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 10:51 schreef STING het volgende:

[..]

Zeker een fan van Sleepless in Seattle :7
Tenminste iemand die me snapt!! :D
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')