Ik doe het om een paar redenen, o.a. wat gezonder leven...quote:
Nee de rest zat nog in de panquote:Op zondag 3 maart 2019 17:45 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Je had op de foto al driekwart van je bonen op?
Geen echte schildpad hoorquote:
Fricandeauquote:
Ziet er goed uit. Pepersausje zo te zien.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
FricandeauMet prei á la crème en aardappelbolletjes
[ afbeelding ]
@:Atak: nog nooit een mooi stuk fricandeau gezien? Wat een armoede
Zou je gaan acclimatiseren?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:16 schreef Tuned22 het volgende:
Gevonden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had er een stuk of 10, voor één of andere spectaculaire ontmoeting met een bepaalde FOK!'er, maar dat ging uiteraard niet door, dus moest ik ze vervolgens zelf opeten![]()
En ik dacht dat ik ze allemaal al had verorberd maar er bleken er nog 3 in de vriezer te liggen
Laat ons niet in spanning. Wie?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:16 schreef Tuned22 het volgende:
voor één of andere spectaculaire ontmoeting met een bepaalde FOK!'er,
Kreeg je geen hartaanval door al dat suiker?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:16 schreef Tuned22 het volgende:
Gevonden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had er een stuk of 10, voor één of andere spectaculaire ontmoeting met een bepaalde FOK!'er, maar dat ging uiteraard niet door, dus moest ik ze vervolgens zelf opeten![]()
En ik dacht dat ik ze allemaal al had verorberd maar er bleken er nog 3 in de vriezer te liggen
Haha wat tof!quote:Op zondag 3 maart 2019 19:16 schreef Tuned22 het volgende:
Gevonden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha wat schattigquote:Op zondag 3 maart 2019 19:16 schreef Tuned22 het volgende:
Gevonden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:16 schreef Tuned22 het volgende:
Gevonden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dat ik weetquote:Op zondag 3 maart 2019 19:49 schreef Atak het volgende:
[..]
Kreeg je geen hartaanval door al dat suiker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |