Dat hoeft toch ook niet, sinds wanneer is het kabinet verantwoording schuldig aan de burger.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:01 schreef zetalore het volgende:
dit kun je aan geen enkele kiezer uitleggen
Waar is die 1000 euro gebleven, en nog vele beloftes.. Men dacht dat VVD hun economische voorspoed zou brengen. Nu is het niets waard.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:04 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet, sinds wanneer is het kabinet verantwoording schuldig aan de burger.
Je weet niet of het geldverspilling is, of het een positief rendement oplevert zal pas later blijken. Maar het is in ieder geval geen overheidstaak om te beleggen in KLMquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:13 schreef opgebaarde het volgende:
Hoezo is dit geldverspilling? Kan iemand dit uitleggen of is dat ook zo'n kan-je-aan-niemand-uitleggen-dingetje?
'de economie' groet behoorlijk hard, al een aantal jaren. Zelfs een hogere groei dan Duitsland.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:06 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Waar is die 1000 euro gebleven, en nog vele beloftes.. Men dacht dat VVD hun economische voorspoed zou brengen. Nu is het niets waard.
Na jaaaaren het slechtste jongetje van de Noord Europese klas te zijn geweest jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
'de economie' groet behoorlijk hard, al een aantal jaren. Zelfs een hogere groei dan Duitsland.
Wat bedoel je met niets waard?
Dus als KLM over een aantal jaren volledig zou opgaan in AirFrance en zou verdwijnen uit Nederland, dan had dat ons niks kunnen schelen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je weet niet of het geldverspilling is, of het een positief rendement oplevert zal pas later blijken. Maar het is in ieder geval geen overheidstaak om te beleggen in KLM
Misschien kan ons het wel wat schelen, de vraag is of we er wat aan moeten doen. Ik niet, ik ben economisch vrij liberaal. De VVD is hier gewoon van de staatssteun/bemoeienis.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus als KLM over een aantal jaren volledig zou opgaan in AirFrance en zou verdwijnen uit Nederland, dan had dat ons niks kunnen schelen?
Ik kan me dat moeilijk voorstellen
Vraag is of je Schiphol enorme schade wilt aan doen. Kennelijk wel, en daar heeft de hele economie last van. Maar goed, dan is de kans wel groter dat migratie naar nul gaat, dat is dan economisch liberaal ofzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien kan ons het wel wat schelen, de vraag is of we er wat aan moeten doen. Ik niet, ik ben economisch vrij liberaal. De VVD is hier gewoon van de staatssteun/bemoeienis.
Bemoeienis eens. Staatssteun is natuurlijk lariekoekquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien kan ons het wel wat schelen, de vraag is of we er wat aan moeten doen. Ik niet, ik ben economisch vrij liberaal. De VVD is hier gewoon van de staatssteun/bemoeienis.
Dan zouden meeste mensen wel aan zijn portemonnee wel merken.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
'de economie' groet behoorlijk hard, al een aantal jaren. Zelfs een hogere groei dan Duitsland.
Wat bedoel je met niets waard?
Het is idd diep triest dat men uitgaven kan doen zonder dat daarover door kiezers wordt (in)gestemd.quote:Men is gestoord in dit kabinet, dit kun je aan geen enkele kiezer uitleggen, voor 680 miljoen aan staatsschuld erbij, dit wordt gestoken in een enorme fluctuerende sector waarbij only god knows what will happen in de toekomst er gegokt wordt met dit enorme bedrag, er een grote last bijkomt voor volgende kabinetten en er een nog grotere ketting om de nek van de gemiddelde Nederlander wordt gelegd.
Yep, niet omdat het zinnig is maar omdat het leuk kan en de mensen platgeslagen er toch niets meer van (willen) begrijpen.quote:Waarom verkwist dit kabinet zijn financiele positie in zo'n erbarmelijke wijze zoals er nu gebeurt, en dat terwijl de lasten met zo'n gemiddeld 340 euro per Nederlander per jaar omhoog gaat?
Trek het je niet persoonlijk aan. Zie het als investering..... niet zo zeer van jou (of mij) maar voor het goede bedrijfsdoel... wat dat dan ook - voor wie dan ? - moge zijn. Er wordt vast iemand heel veel beter van dit beleid en dat moet je dan toch als betrokken burger goed doen (in)stemmen..... of toch.... nee, het is vast goed.....quote:Ik zit echt met mijn handen in het haar van treurnis , ik stond juist achter de meer conservatieve houding die het kabinet had na de financiele crisis. Helaas, men vergeet maar weer al te snel om niet zomaar geld te verspillen, en dat is echt hetgeen wat dit is, geldverspilling over de ruggen van de Nederlanders.
Is prima uit te leggen, misschien dat de kiezer het niet begrijpt, maar dat ligt dan niet aan de uitleg...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:01 schreef zetalore het volgende:
Men is gestoord in dit kabinet, dit kun je aan geen enkele kiezer uitleggen,
Voor zover wordt het niet als staatssteun gezien als er een realistisch vooruitzicht op een redelijke return on investment is. Tenminste zo is het bij banken geregeld.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:19 schreef capricia het volgende:
Wat zijn de regels eigenlijk? Is dit staatssteun?
In elk geval heeft de Franse staat al een tijdje hetzelfde percentage aandelen in handen.
Een verkiezingsbelofte 3 verkiezingen geleden van een enkele lijsttrekker heeft het huidige kabinet niets mee te doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:06 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Waar is die 1000 euro gebleven, en nog vele beloftes.. Men dacht dat VVD hun economische voorspoed zou brengen. Nu is het niets waard.
Er zijn legio verzuurde babyboomers die nog dagelijks over het kwartje van Kok klagen, hoorquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Een verkiezingsbelofte 3 verkiezingen geleden van een enkele lijsttrekker heeft het huidige kabinet niets mee te doen.
Gaat het wel goed met je???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |