Nou dat zou een optie zijn, maar hij had dus de website nagemaakt en daarna via teamviewer geholpen vanaf Malta dus.quote:
nouja ze willen nu de selfie camera gaan overnemen. iets zegt me dat er meer gebeurt is dan dat ze zeggenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat zou een optie zijn, maar hij had dus de website nagemaakt en daarna via teamviewer geholpen vanaf Malta dus.
Over mobiel hebben ze het niet, kan me voorstellen een apart appje etc. Maar dat ze dat helemaal gemaakt hebben voor dit? Kans lijkt me klein.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:06 schreef Oscar. het volgende:
[..]
nouja ze willen nu de selfie camera gaan overnemen. iets zegt me dat er meer gebeurt is dan dat ze zeggen
als je je browser ooit een keer toestemming heeft gegeven, dan kan dat.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:10 schreef kree het volgende:
wtf, hoe kan dat? Ik ga mijn camera afplakken als dit echt zo simpel kan
Nou ja, je weet niet hoe snel ze willen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:08 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Politie die niets doet. Surprise!
echt? Hmmmms ik moet toch eens nakijken of ik dat ooit heb gedaan dan. Mag toch hopen dat android en ios eerst een melding geeft om de camera te gebruiken als ik iets aanklik?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:10 schreef Oscar. het volgende:
[..]
als je je browser ooit een keer toestemming heeft gegeven, dan kan dat.
Alles voor de kijkcijfersquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
Kimgodin, waarom nu wel in beeld trouwens?
Ze hadden wel die oude leader moeten houden met dat muziekje erbij.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zeker! Jammer dat de kijkcijfers van dit programma niet zo hoog zijn. Hij verdient meer.
Goede onderzoeksjournalistiek iddquote:
Haten op AlbertGOdquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goede onderzoeksjournalistiek iddDit gaat een stuk dieper dan die goedkope flutprogramma's van Alberto.
Nou zo als onderzoek wil ik het nog niet noemen, te weinig details wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goede onderzoeksjournalistiek iddDit gaat een stuk dieper dan die goedkope flutprogramma's van Alberto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |