een 107 valt ook opquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als je een dikke bak gaat rijden valt dat een beetje op hé.
eensquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:37 schreef Schuimpjes het volgende:
230.000 euro geven aan iemand die je niet eens in real life hebt gezien. Wat een naïviteit. Dat wilde ik nog even gezegd hebben
Tja, nu ze weten dat hij achter hun aan zit, heeft het niet zoveel zin meer. Nu is het aan de politie.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:36 schreef kree het volgende:
Ja dit hadden ze langer achterna moeten gaan even wel?
Moest lachenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, nu ze weten dat hij achter hun aan zit, heeft het niet zoveel zin meer. Nu is het aan de politie.
Yep, maar dat doen ze dus niet, maar ok het is wel journalistiek, maargoed het is niet hun die het vertragen hé.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, nu ze weten dat hij achter hun aan zit, heeft het niet zoveel zin meer. Nu is het aan de politie.
TV / [RTL 5] Jensen! (nieuwe afleveringen dinsdag) #2quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:44 schreef kree het volgende:
Nou ik kijk even Jensen verder. Hoewel Jensen haalt het niveau niet bij Kees. Maargoed beetje kritische punten heeft ie wel.
Kees blijf ik fan van wel
Ben erbijquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
TV / [RTL 5] Jensen! (nieuwe afleveringen dinsdag) #2
Ja moet je voor dokken bij RTL.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:49 schreef Stefanovic83 het volgende:
Kim <3
En Kees is een baas.
Irritant dat afl 4 niet online staat. Die heb ik gemist
Spyware linkjes.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:46 schreef kree het volgende:
Wellicht had ik het moeten crossposten met DIG, want snap niet hoe ze al die technische details konden vinden enzo?
De politie die hen van de kastje naar de muur stuurt, geen bewijsmateriaal wil aannemen en adviseert om maar in Nederland aangifte te doen?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja maar dat is dig wel? Ik heb alles legaal en niet jailbroken etc. Dus mag aannemen dat dat niet zo simpel is? Om camera toegang te krijgen met officiele appjes die er gewoon zijn?quote:
Nee ze hadden het op 2 manieren gestuurd; eentje met een soort fake "Tikkie" app waarvoor je een link moest aanklikken (dus is het een website met spyware er op) en de ander was een soort fake screenshot van een betaling die spyware opende als je het aanklikte. Werkt dan misschien ook via een website die iets op je phone opstart.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar dat is dig wel? Ik heb alles legaal en niet jailbroken etc. Dus mag aannemen dat dat niet zo simpel is? Om camera toegang te krijgen met officiele appjes die er gewoon zijn?
Ja, echt ongelooflijk dat de politie zo laks was. Je zou haast denken dat ze banden met die bende hebben.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
De politie die hen van de kastje naar de muur stuurt, geen bewijsmateriaal wil aannemen en adviseert om maar in Nederland aangifte te doen?
Yup, die bende zal nu echt hevig gaan zweten! Hun dagen zijn geteld!
nouja en hoe kan dat dan dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ze hadden het op 2 manieren gestuurd; eentje met een soort fake "Tikkie" app waarvoor je een link moest aanklikken (dus is het een website met spyware er op) en de ander was een soort fake screenshot van een betaling die spyware opende als je het aanklikte. Werkt dan misschien ook via een website die iets op je phone opstart.
Echt 100% veilig dicht kun je je computers en telefoons nooit maken.
Malta gaat gebukt onder corruptie, vriendjespolitiek en witwassenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, echt ongelooflijk dat de politie zo laks was. Je zou haast denken dat ze banden met die bende hebben.![]()
Dit natuurlijk ookquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:37 schreef Schuimpjes het volgende:
230.000 euro geven aan iemand die je niet eens in real life hebt gezien. Wat een naïviteit. Dat wilde ik nog even gezegd hebben
Yep maar als mensen geld gaan zien dan is het anders?quote:
Dat eiland is wat dat betreft net een klein dorp. Afgelopen najaar moest ik daar naar de politie om iets te melden. 5 minuten werk, had de man die met mij meeging beloofd. Nou bijna een uur later was er een proces verbaal opgemaakt hoor: systeem dat er voortdurend uit lag, computer die vastliep, formulier wat ineens verdween. En niemand daar die het iets interesseerde. Dat shot net bij Kees met die agent met een milkshake op tafel vond ik heel typerend: als je daar bij de politie binnenkomt en iemand zegt dat het de lokale VVV is, geloof je het ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, echt ongelooflijk dat de politie zo laks was. Je zou haast denken dat ze banden met die bende hebben.![]()
Dat hebben ze waarschijnlijk ook. Malta is 'n soort van dorp. Er gebeurt daar weinig tot niets zonder dat de politie / overheid er weet van heeft.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Kees een goede vermomming
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Kees een goede vermomming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |