Weet ik niet. Waarom?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een Schiphol zonder KLM zou desastreus zijn. Niet?
Exact. Als ze zo heilig geloven in marktwerking, dan is zulk staatsingrijpen wel een beetje vreemd.quote:Ze hebben zelf die toko geprivatiseerd trouwens.
Schiphol zal zo goed als zeker ophouden te bestaan zonder het netwerk van de KLM.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Weet ik niet. Waarom?
[..]
Exact. Als ze zo heilig geloven in marktwerking, dan is zulk staatsingrijpen wel een beetje vreemd.
weer een gevalletje too big to fail, BSquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:31 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Schiphol zal zo goed als zeker ophouden te bestaan zonder het netwerk van de KLM.
https://twitter.com/AFP/status/1100477204738334725?s=19quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat vinden de Fransen ervan?
Ja wat boeit dat ons dan?
Nederland met zijn tax rulings, postbusbedrijven en belasting- en investeringsverdragen (met ISDS) speelt daarin misschien nog wel een kwalijkere rol dan de VS.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mooi. Opdonderen met die Amerikaanse religie van neo-liberalisme.
Moeilijk te bewijzen stelling.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:31 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Schiphol zal zo goed als zeker ophouden te bestaan zonder het netwerk van de KLM.
Zeker zo. Maar geen idee wie die vluchten gaat doen danquote:
Turkish Airlines.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zeker zo. Maar geen idee wie die vluchten gaat doen dan
Symbool politiek mag wat kosten he.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:22 schreef CrashO het volgende:
Vorige week woensdag hebben ze gekocht dus.
Lekker gewerkt pik, bijna op de hoogste stand sinds een jaar ingekocht![]()
[ afbeelding ]
Kuzu zit al met een klein stijfjequote:
Franse staat: 14,3% (22,7%)quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:39 schreef _--_ het volgende:
Wie is eigenaar van de rest van de aandelen eigenlijk naast Frankrijk?
Chinese inmenging, had ik moeten verwachten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:39 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Franse staat: 14,3% (22,7%)
Delta Air Lines, Inc.: 10% (7,5%)
China Eastern Airlines: 10% (7,5%)
SPAAK (piloten van KLM): 5,2%
Medewerkers van Air France-KLM: 3,9% (6,6%)
Air France-KLM (in eigen bezit/Treasury shares): 0,3% (0,0%)
Overig/Free float: 63,9% (55,7%)
Denk ik niet. Dat is altijd al het neoliberale project geweest. Die discussie voer ik wel een andere keer. Vergeet niet: koning bailout (en corruptie) was Reagan.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:28 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Winsten privatiseer je, kosten wentel je af op de maatschappij.
Hayek voor de burger, Keynes voor de multinational.
Ze zouden zich beiden in hun graf omdraaien.
Werd er gezegd dat ze het in 1 dag gekocht hebben?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:22 schreef CrashO het volgende:
Vorige week woensdag hebben ze gekocht dus.
Lekker gewerkt pik, bijna op de hoogste stand sinds een jaar ingekocht![]()
[ afbeelding ]
Grotendeels wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:48 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Werd er gezegd dat ze het in 1 dag gekocht hebben?
Lijkt me logischer om het uit te spreiden over een wat langere aankoopperiode. Verklaart wel de stijging van +/-¤9 tot nu de ruim ¤12
en die ook alles laat wijken voor die groei. Uitbreiden Schiphol, Lelystad tegen alles in open willenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:02 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zou nu wel een vlieg aan de muur willen zijn in een huishouden waar iemand woont die 1000x per jaar klaagt over Schiphol. Grappig ook hoe het meest groene kabinet ooit massaal aandelen koopt in zo'n beetje de meest vervuilende bedrijfstak om ervoor te zorgen dat die vooral blijft groeien in Nederland.
Die muziek... ja, nee, nu neem ik het serieus als nieuwsbron jaquote:
https://www.nu.nl/economi(...)-air-france-klm.htmlquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:11 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die muziek... ja, nee, nu neem ik het serieus als nieuwsbron ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |