Haha, schakel je Van Gerwen uit, krijg je als beloning Durrant. Er is een groot complot tegen Steve Beaton gaande.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:39 schreef El-Stinho het volgende:
1. Michael van Gerwen v Steve Beaton
16. Adrian Lewis v Glen Durrant
8. James Wade v Jeffrey de Zwaan
9. Mensur Suljovic v Jermaine Wattimena
4. Gary Anderson v Danny Noppert
13. Nathan Aspinall v Mervyn King
5. Michael Smith v Jamie Hughes
12. Dave Chisnall v Max Hopp
2. Rob Cross v Chris Dobey
15. Darren Webster v Krzysztof Ratajski
7. Gerwyn Price v Stephen Bunting
10. Ian White v Joe Cullen
3. Daryl Gurney v Ricky Evans
14. Jonny Clayton v Keegan Brown
6. Peter Wright v Vincent van der Voort
11. Simon Whitlock v John Henderson
Waarschijnlijk een verjaardag op de openingsavond lol. Anderson speelt sowieso wel als titelhouder die avond.quote:
Bakt Vinsaint er nog wat van de laatste tijd?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:26 schreef El-Stinho het volgende:
Stiekem geef ik Van der Voort een kans tegen Wright, hangt er van af welke van de twee gezichten van Wright verschijnt.
Veel rond de 90 gemiddeld, maar af en toe richting de 95 a 100.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bakt Vinsaint er nog wat van de laatste tijd?
twitter:Duzza180 twitterde op dinsdag 09-07-2019 om 18:38:15Well that’s the Matchplay draw done. My dad had a fantastic afternoon in the club. @SkySportsNews many thanks for having us all. Can’t wait to play the legend @jackpot180 with the winner keeping pigbag walk on tune #UTB reageer retweet
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:07 schreef El-Stinho het volgende:
Topicje maak ik wel als het schema bekend is.
Genot, maar 7 jaar alweerquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:36 schreef El-Stinho het volgende:
Van Gerwen v Beaton, waar het zeven jaar geleden begon voor Van Gerwen.
Is de paus protestant?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bakt Vinsaint er nog wat van de laatste tijd?
Dat betekent dat in december de zevende verjaardag van de 17 perfect darts is. Waar blijft de tijd.quote:
@Zipportal @El-Stinho @wimderon @PowerLoungentwitter:ThierryBon0 twitterde op donderdag 18-07-2019 om 22:55:38Raymond van Barneveld vertelt op de Zwarte Cross tegen @EdwinC1973 dat hij weer twijfelt over zijn toekomst."Ik ga me heel serieus beraden op hoe nu verder. Wat heeft het voor zin om naar een WK te gaan en misschien twee rondjes te winnen?" https://t.co/GxXlgLyCtx reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |