Dit idd.quote:Op zondag 7 april 2019 22:12 schreef potjecreme het volgende:
Ik ga voor Nard. Ook meer Rembrandtstijl.
quote:
Sebas wordt sinds aflevering 1 al bewierookt, het geeft tunnelvisie. Hij heeft gelukkig wel wat talent.quote:
De looks van Sjoerdquote:Op zondag 7 april 2019 22:19 schreef potjecreme het volgende:
Voor mij blijft Sjoerd de nieuwe Rembrandt.
De nieuwe Mondriaan lijkt me ook wel wat.quote:Op zondag 7 april 2019 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan de nieuwe Van Gogh of Vermeer ofzo
Ik vraag me ook af waar die mee gekomen zou zijn als ze 10 kandidaten met de klassementmethode hadden laten strijden. Bij een sportcompetitie wordt toch ook het slechtst presterende team niet direct uit de strijd gegooid.quote:Op zondag 7 april 2019 22:19 schreef potjecreme het volgende:
Voor mij blijft Sjoerd de nieuwe Rembrandt.
Testbeeld natekenen lukt mij zelfsquote:Op zondag 7 april 2019 22:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De nieuwe Mondriaan lijkt me ook wel wat.
Kan ik ook nog een poging wagen
Ik heb er een geschilderd. Voor de rest op de website van het programma. 1600 Joosiequote:Op zondag 7 april 2019 22:27 schreef Joosie200 het volgende:
Maarre nu de belangrijkste vraag: waar is de Annechien portretcollectie precies te zien?
Oh echt? Had nog niets eens de website bekeken verderquote:Op zondag 7 april 2019 22:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb er een geschilderd. Voor de rest op de website van het programma. 1600 Joosie
Je weet mijn naam? Als ze er nog op staan.Weet het niet zeker.quote:Op zondag 7 april 2019 23:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh echt? Had nog niets eens de website bekeken verderGa jouw schilderwerk morgen opzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |