Vol laten lopen, dan is het afquote:Op zondag 31 maart 2019 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"Het is nog niet af."
Net als Amsterdam, één bouwput.
KOEKOEK.
HEB IK SPECIAAL AANGETROKKENquote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 22:08 schreef Pierre_Ranja het volgende:
"Ik heb Rembrandt gemaakt tot wie hij was..."
quote:Op zondag 31 maart 2019 22:08 schreef Pierre_Ranja het volgende:
quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 22:09 schreef Protoplanet het volgende:
Ik vind de verhouding tussen hoofd en lichaam er raar uitzien bij Ruben
Volgens mij was het hoofd aan de kleine kant inderdaad.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:09 schreef Protoplanet het volgende:
Ik vind de verhouding tussen hoofd en lichaam er raar uitzien bij Ruben
HET IS BLAUW.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:10 schreef monkyyy het volgende:
Nu gaan wat amateurs weer bepalen wie er weg moeten. Sad.
quote:Op zondag 31 maart 2019 22:10 schreef monkyyy het volgende:
Nu gaan wat amateurs weer bepalen wie er weg moeten. Sad.
Veeg mij maar op.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:08 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ging hier om het maken van een portret in het kader van project Rembrandt.quote:Op maandag 1 april 2019 07:33 schreef Loekie1 het volgende:
Annechien in de voice-over: "Als de verhoudingen niet goed zijn, gaat dat ten koste van de emotie." Huh? Nooit Picasso bekeken zeker..
quote:Op maandag 1 april 2019 07:33 schreef Loekie1 het volgende:
Grappig dat twee buitenlands ogende types, Ruben en Suzanna, zo ver gekomen zijn naast twee kaaskoppen.
Het is de nieuwe jurk issie zwartblauw of goudwitquote:
Ik vind haar werk soms juist mooier (oa die oranje baljurk) maar haar houding zo hautaine. Daarnaast Fleur eruit maar zij door?quote:Op zondag 7 april 2019 21:18 schreef potjecreme het volgende:
Ik vraag mij af of mensen hier Suzanna haar werk lelijk vinden vanwege jurycommentaar.
Niet lelijk, maar het niveauverschil zie ik wel. Ik vind het jammer dat het een afvalrace is, ik had liever een soort tour-de-France-model gehad, met een klassement, zodat een slechte dag niet direct het einde betekent.quote:Op zondag 7 april 2019 21:18 schreef potjecreme het volgende:
Ik vraag mij af of mensen hier Suzanna haar werk lelijk vinden vanwege jurycommentaar.
En dat devanderen nietvknettervworden van haar gejammer, verbijsterd me nog meer.quote:Op zondag 7 april 2019 21:32 schreef TLC het volgende:
Dat Suzanna in de finale staat verbaast me nog steeds
Rijksmuseum lijkt me een prima B&Bquote:Op zondag 7 april 2019 21:44 schreef Joosie200 het volgende:
Rijkswelness.. Night at the museum. Dat zouden ze vaker moeten aanbieden
Geen tv in de slaapkamer. -10 euroquote:
technische met alle dingen die ze elke keer in de technische opdrachten hebben gehad in 1 opdracht in te vullen.quote:Op zondag 7 april 2019 21:48 schreef monkyyy het volgende:
Is dit nou een technische opdracht of een eindopdracht?
Denk het.quote:Op zondag 7 april 2019 21:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
Gaan ze bij alle kandidaten zo rekken?
Yep, de volgorde was idd niet willekeurig. Nard gaat deze competitie winnen.quote:Op zondag 7 april 2019 22:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik ook, willekeurige volgorde, mn zolen, het ging van goed naar best
Das leuk.quote:Op zondag 7 april 2019 22:14 schreef zipcon het volgende:
Daar zijn ze weer, de publieksjury gooit alle commentaar bij het vuilnis.
Iris?quote:Op zondag 7 april 2019 22:15 schreef PzKpfw het volgende:
Er zijn eigenlijk maar twee redenen om dit programma te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |