Het ging hier gisteren nog over, Hans.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe je dat eigenlijk nog wel eens, met die matras?
Dat was jaren geleden een behoorlijk dingetje hier. No pun intended verder, hoor je er nooit meer over.

Dit wil niemand.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:21 schreef I. het volgende:
Ik dacht, ik kom weer eens buurten in de leukste SC van FOK.

Oh dat heb ik dan ff gemistquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ging hier gisteren nog over, Hans.

haha tomaat, vuurtoren!!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:42 schreef RensAjacied het volgende:
Vandaag portie rood geworden godverdomme mienjong

Misschien moet je het dan ook eens proberen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan ff gemist
Je kon toch impotent worden van die shit, op termijn?

Rustaaaghquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haha tomaat, vuurtoren!!!!

Ach met mijn hosselskills ben ik al impotent genoegquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan ff gemist
Je kon toch impotent worden van die shit, op termijn?

Ja ook lekker warm zag ik. Global warming koekoekquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Hier is grote kans op een elfstedentocht

WE staan al bijna weer bovenaan Rensie!!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ook lekker warm zag ik. Global warming koekoek

Uh goeiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien moet je het dan ook eens proberen.

haagsie, jij hier ook vriend?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Hier is grote kans op een elfstedentocht

Had goddomme net de BBQ aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel vroeg donker voor een zomerse dag.

spuit 11quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:51 schreef GGMM het volgende:
Er is een nieuwe trailer voor Detective Pikachu uit zie ik.
@:jr-style-93 @:anderebaby's

Dit is al besproken.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:51 schreef GGMM het volgende:
Er is een nieuwe trailer voor Detective Pikachu uit zie ik.
@:jr-style-93 @:anderebaby's

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |