Dat lijkt mij niet echt lekker.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:16 schreef Elan het volgende:
Ik eet nu een pindakaasreep.
Erg benieuwd naar de mening van GGMM over pindakaasrepen
Is van Calvé dus echte pindakaas, best smakelijk eigenlijk. Al zit er volgens mij wel suiker in (heb niet de moeite genomen op de doos te kijken)quote:
lijkt me interessantquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Is van Calvé dus echte pindakaas, best smakelijk eigenlijk. Al zit er volgens mij wel suiker in (heb niet de moeite genomen op de doos te kijken)
Zal dus helaas iets eenmaligs zijn.
Overpriced is hij wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg vermoeiend ja, FReNKIe iS eEn HyPe. Wees gewoon blij dat 'we' een goede Nederlandse middenvelder hebben de komende jaren.
(lol)quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net een knuffel joh. Die Balthazar lijkt nog wel aardig.
PINDA 49%, pindakaas 20% (PINDA, plantaardige olie (raapzaad, soja, volledig geharde palm), zout), rijstsiroop, agavesiroop, rijstchips (rijstebloem, rijstsiroop), sojachips (SOJA-EIWITTEN), tapiocabloem, zout), HAVERVLOKKEN (bevat GLUTEN), zout.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:20 schreef Adames het volgende:
Pindakaas cacao honing en als vulling ook pindas.
Dat zou mooi zijn
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:21 schreef I. het volgende:
Ik dacht, ik kom weer eens buurten in de leukste SC van FOK.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]
PINDA 49%, pindakaas 20% (PINDA, plantaardige olie (raapzaad, soja, volledig geharde palm), zout), rijstsiroop, agavesiroop, rijstchips (rijstebloem, rijstsiroop), sojachips (SOJA-EIWITTEN), tapiocabloem, zout), HAVERVLOKKEN (bevat GLUTEN), zout.
jij hebt echt veel puntenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]
PINDA 49%, pindakaas 20% (PINDA, plantaardige olie (raapzaad, soja, volledig geharde palm), zout), rijstsiroop, agavesiroop, rijstchips (rijstebloem, rijstsiroop), sojachips (SOJA-EIWITTEN), tapiocabloem, zout), HAVERVLOKKEN (bevat GLUTEN), zout.
Ja zeker, en blijft jeugdsentiment hé.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
(lol)
Lijkt me best een geinig popcornfilmpje verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |