Ja, dat zei je een tijd teug ook al. Maar ik heb Boskamp aan mijn zijde, die sla ik toch wat hoger aan dan Elan van het FOK! forumpje.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:14 schreef Elan het volgende:
Woutje Burger kan er echt geen reet van. Een middelmatige versie van Immers qua uiterlijk en techniek.
Elan vindt jou verschrikkelijk dom.quote:
Ah "hij vindt het dus dan vind ik het ook"quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, dat zei je een tijd teug ook al. Maar ik heb Boskamp aan mijn zijde, die sla ik toch wat hoger aan dan Elan van het FOK! forumpje.
Vaak wel omdat ze lang naar zo'n topper konden toeleven, nu hebben ze er twee kort achter elkaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord prima spelen in de toppers, Ajax-Feyenoord daargelaten waar ze na een minuut of 5 met 10 man kwamen te staan. Ajax heeft in mijn ogen uit enkel tegen Bayern echt goed gespeeld.
Die heb ik niet gezien.quote:
Ohja daar was ooit al een topic over in VBL toen hij 14 was.quote:
Jong Den Bosch.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja daar was ooit al een topic over in VBL toen hij 14 was.
Is die niet al gestopt met voetbal? Of speelt hij ergens in de tweede divisie van Bulgarije?
Er zit nu veel meer voetbal in natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien.
Maar onder De Boer was het net andersom. Hoe giftiger de tegenstander des te beter ze speelden.
Als de tegenstander lekker achteruit ging leunen kwamen ze dan juist vaak tot niets, terwijl dat nu precies andersom lijkt.
Je hebt hem toch zien spelen man, leek nergens op. En die Boskamp is volgens mij niet geheel objectief.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, dat zei je een tijd teug ook al. Maar ik heb Boskamp aan mijn zijde, die sla ik toch wat hoger aan dan Elan van het FOK! forumpje.
Kiev ben ik vergeten ja, AEK kon er echt geen reet van dus dat vind ik niet echt een topper eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vaak wel omdat ze lang naar zo'n topper konden toeleven, nu hebben ze er twee kort achter elkaar.
Je vergeet trouwens nog hoe Ajax in Kiev speelde, dat was ook best aardig. In Athene ook niet heel erg slecht.
Dan kan je toch gewoon al talenten inpassen? Je wordt toch wel minimaal 4e, en daarbij moesten jullie vroeger Wijnaldum en De Vrij ook al jong inpassen in een instabiel elftal.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Burger is echt geen middelmaat. Men denkt dat omdat ze niet verder kijken dan dat ie lang en wat slungelig oogt. Ik vind hem positioneel erg sterk, en technisch uitstekend.
Kokcu heeft na zijn debuut tegen Emmen 1 keer basis gestaan, maar dat was een dramatische wedstrijd (ook van hem, maar van heel het team). Sowieso is het geen doen om nu te debuteren in zo'n instabiel elftal.
VBL / Marlon Slabbekoorn #1: Colombiaanse verrassing.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja daar was ooit al een topic over in VBL toen hij 14 was.
Is die niet al gestopt met voetbal? Of speelt hij ergens in de tweede divisie van Bulgarije?
Ik heb hem wat vaker zien spelen. En wat je mening over de objectiviteit van Boskamp is zal me echt een rotzorg zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt hem toch zien spelen man, leek nergens op. En die Boskamp is volgens mij niet geheel objectief.
Boskamp overschat Feyenoord en de spelers daar consequent.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kan. We gaan het zien. Ik ga mijn gelijk wel halen over 3/4 jaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boskamp overschat Feyenoord en de spelers daar consequent.
Ik zeg helemaal niet dat ik je dom vindt dat zegt GGMM. Dom varken.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Mensen met een andere mening over een jeugdspeler dom vinden is.. nogal dom.
Het blijft een CL-duel natuurlijk, en zal AEK veel verschillen van Feyenoord qua niveau?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kiev ben ik vergeten ja, AEK kon er echt geen reet van dus dat vind ik niet echt een topper eerlijk gezegd.
Waarom reageerde je dan metquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat ik je dom vindt dat zegt GGMM. Dom varken.
SjaakBauer "Omdat wij wel een jeugdopleiding hebben" tegen een PSV'erquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:18 schreef Adames het volgende:
[..]
VBL / Marlon Slabbekoorn #1: Colombiaanse verrassing.
even in dit topic zoeken
Ik heb even gekeken maar wel lastig voor zo'n jongen om progressie te maken als je zo weinig (boeiende) duels speelt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kan. We gaan het zien. Ik ga mijn gelijk wel halen over 3/4 jaar.
Niet dat ik zeg dat Burger het talent is wat Feyenoord 50 miljoen op gaat leveren, laat ik dat ook maar direct erbij zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |