potatoesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kip worstjes, broccoli en zoete potatoes
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu makker?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu makker?
naja als ik drinken haal heb ik ook soms van doe maar een gezond weekendjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik nem er ook ketchup LIGHT bij
Omdat geen idee
Kheb nu light gehaald vriendquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja als ik drinken haal heb ik ook soms van doe maar een gezond weekendje
dan koop ik coca cola zero (of coca cola zero vanilla)
Roland, zou je kogel vangen voor je mattie?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja als ik drinken haal heb ik ook soms van doe maar een gezond weekendje
dan koop ik coca cola zero (of coca cola zero vanilla)
vol met NSBers toenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:16 schreef Adames het volgende:
[..]
vroeger was er er een banmeldtopic
was altijd leuk
url.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:16 schreef Caland het volgende:
Docu over dat scooterongeluk gekeken
Zelden agressief geworden van een docu
https://zembla.bnnvara.nl(...)atale-scooterongelukquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:16 schreef Caland het volgende:
Docu over dat scooterongeluk gekeken
Zelden agressief geworden van een docu
oh ja, kan ik me nog herinnerenquote:Op 15 januari 2010 rijden Mohamed el G. (19) en Mohamed A. (18) op een gestolen scooter door Nijmegen om een hotel te beroven. Wanneer de politie ze aan wil houden, slaan ze op de vlucht. Tijdens de dollemansrit die volgt, rijden ze op een zebrapad een voetganger dood. Wat volgt is een acht jaar lange juridische strijd. Want wie bestuurde de scooter?
De twee mannen geven elkaar de schuld, ooggetuigen spreken elkaar tegen en de politie heeft geen technisch bewijs. Kan je twee mensen veroordelen, terwijl maar één persoon reed? En als je niet weet wie er reed, kan je dan überhaupt iemand vervolgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |