SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is wat ik er uit opmaak ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:54 schreef PicoMMP het volgende:
Uit de persco kunnen we opmaken dat Ten Hag het duel van morgen "Europees benaderd".
Tadic in de spits?
Het creëert een plekje voor Neres, dat is wel fijn. Maar dan moet hij wel beter gaan spelen dan afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat is wat ik er uit opmaak ja.
goed idee ook om vaker in die opstelling te spelen.
Neres gaat vanzelf weer beter spelen als hij gewoon mag blijven staan en vertrouwen voelt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het creëert een plekje voor Neres, dat is wel fijn. Maar dan moet hij wel beter gaan spelen dan afgelopen zondag.
En anders maar gewoon Schöne. Die speelt dit seizoen eigenlijk prima en zijn vrije trap blijft een enorm wapen. Zeker tegen Feyenoord.
Lijkt me niet slim als Dolberg eindelijk weer een beetje in vorm lijkt te komenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat is wat ik er uit opmaak ja.
goed idee ook om vaker in die opstelling te spelen.
#goedomtewetenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:00 schreef PicoMMP het volgende:
Ben wel erg benieuwd naar morgen. Jammer dat de wedstrijd zo laat is. #wekkeromhalfvijf
Dolberg weer na Real, en gewoon wisselen in de 70e minuut morgen ofzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lijkt me niet slim als Dolberg eindelijk weer een beetje in vorm lijkt te komen
Dat zou echt heel dom zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dolberg weer na Real, en gewoon wisselen in de 70e minuut morgen ofzo.
jij zou de ado variant opstellen dan?quote:
Dat denk ik wel, maar ik verwacht inderdaad dat Ten Hag wel een plekje maakt voor Schöne en dat Dolberg dan het slachtoffer isquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
jij zou de ado variant opstellen dan?
Was in de 'kampioenswedstrijd' vorig jaar in Eindhoven niet zo'n succes.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:06 schreef Heeinz het volgende:
Eerste wedstrijd voor Tagliafico in De Kuip trouwens, denk dat hij gemaakt is voor zo'n pot
dat was een tussenjaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was in de 'kampioenswedstrijd' vorig jaar in Eindhoven niet zo'n succes.
Die ben ik helaas vergetenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was in de 'kampioenswedstrijd' vorig jaar in Eindhoven niet zo'n succes.
Dolberg in de spits, Tadic op links, Neres op rechts, Ziyech op 10 en Frenkie en Donny er achter. Schone dan maar even kind van de rekening.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lijkt me niet slim als Dolberg eindelijk weer een beetje in vorm lijkt te komen
Ziyech was wel echt slecht op 10, viel me echt tegenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dolberg in de spits, Tadic op links, Neres op rechts, Ziyech op 10 en Frenkie en Donny er achter. Schone dan maar even kind van de rekening.
Ziyech kan heel goed op het middenveld en Donny kan prima op de plek van Schone spelen.
Zeker tegen Feyenoord in de Kuip is het best fijn om een speler die wat agressiever is dan Schone op zijn plek te hebben. Ik zie Donny dat wel doen.
Liever Tadic op 10.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ziyech was wel echt slecht op 10, viel me echt tegen
Ik moet morgenochtend naar de tandarts (ja echt), maar ben niet bang hoor.quote:
Goed om jou ook te zien in het hol van de vijand, vriend.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet morgenochtend naar de tandarts (ja echt), maar ben niet bang hoor.
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet morgenochtend naar de tandarts (ja echt), maar ben niet bang hoor.
Stoer zeg!!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:00 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Goed om jou ook te zien in het hol van de vijand, vriend.
Misschien kunnen we regelen dat Klaas terugkomt?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat een kneuzenkermis hier
Is zeker weer niks te doen in de topics van Ado en Feyenoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien kunnen we regelen dat Klaas terugkomt?We bannen hem uit ieder topic, behalve het Ajax-topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie het maar als een beetje als psychologische oorlogsvoering voor morgen
Makkelijk eerste
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:16 schreef manny het volgende:
Real was weer niet best dit weekend. We hebben een hele hele kleine kans.
Maar dat doen ze elk jaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beetje zoals PSV alles op de competitie gooit bedoel je?
ze komen hier over spannende dingetjes zoals europees voetbal babbelen. laat lekker gaan tochquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net als ajax jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Feitelijk juist.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Matige comeback, bijzonder matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |