Dan wint Kramer alsnog.quote:
Dat kan ook idd. Maar die verbeterde nauwelijks net. Op de 1500 kan Roest ook nog 0,5 punt pakken. Hij heeft nog 0,8 nodig op Davis. Maar goed, eerst vanavond de 5 km.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zie ik Sverre het toch eerder pakken. Die is toch wat beter in vorm
Roest heeft inderdaad nog wat ruimte op 1500m. Sverre heeft heel veel ruimte op 10. Beide hebben wel een goede 5 staan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat kan ook idd. Maar die verbeterde nauwelijks net. Op de 1500 kan Roest ook nog 0,5 punt pakken. Hij heeft nog 0,8 nodig op Davis. Maar goed, eerst vanavond de 5 km.
Zelfs dan nog kan het goed zijn dat Roest of Pedersen ook hem voorbij gaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kramer moet morgen gewoon uithalen op 1500m, daar moet hij volgens mij slechts halve seconde winnen op zijn PR
Ja, maar niet aan Kramer.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:57 schreef VoMy het volgende:
Ik durf de stelling wel aan dat Davis zn eerste plek kwijt gaat raken dit weekend .
Die kans lijkt nu ook wel groot..vooral op de 1500m kan Roest nog veel winnen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:57 schreef VoMy het volgende:
Ik durf de stelling wel aan dat Davis zn eerste plek kwijt gaat raken dit weekend .
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:03 schreef Ericr het volgende:
Kramer had 10 jaar geleden snellere tijden moeten neerzetten. Daarna is het op de korte afstanden nooit meer beter geworden.
quote:In de herfst van zijn carrière is Kramer dus vooral bezig met lekker schaatsen. Doelstellingen als de Adelskalender aanvoeren (de wereldranglijst aller tijden voor het allroundschaatsen; Kramer staat nu tweede achter Shani Davis) of een wereldrecord rijden zijn voor hem geen prioriteit. Sterker nog, de Adelskalender zegt hem relatief weinig. "Als mij dat echt boeide, had ik allang een 500 meter in Calgary of Salt Lake City gereden. Als dat toevallig gebeurt, vind ik het leuk.
Het lijkt me toch mooier als Kramer het pakt ipv Pedersen of Roest. Alsof het niet helemaal verdiend is bij de laatste twee.quote:
Erbanova doet niet meequote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:14 schreef Mani89 het volgende:
De grote vraag, gaat er een 40'er gereden worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |