quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:35 schreef DeeBee het volgende:
Wij bidden voor de altijd sympatieke R.EV
twitter:guanche1985 twitterde op woensdag 27-02-2019 om 11:26:43@deceuninck_qst @EvenepoelRemco Ik hoop dat Remco ok is, ik hoorde dat ze hem moesten wegvoeren met de ambulance. Nu ben ik heel nerveus! reageer retweet
De hele snelweg staat blank.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ziet er ook lekker zandstormerig uit nu.
Ik duim voor Momo.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:35 schreef DeeBee het volgende:
Wij bidden voor de altijd sympatieke R.EV
Dankje, ik ben net van de shock bekomen na deze aanslag op REV, maar ik lees gelukkig ook meteen dat hij alleen maar schaafwonden heeft.quote:
Je kunt de helft van de users taggen als het gaat om de altijd onsympathieke Jasper Stuyven.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
@:wimderon
https://www.wielerflits.n(...)u-al-of-nog-maar-26/
Wat? Een terroristische aanslag??quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dankje, ik ben net van de shock bekomen na deze aanslag op REV, maar ik lees gelukkig ook meteen dat hij alleen maar schaafwonden heeft.
Steph zet De Deeg op 2quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Moschetti moet nog wat werken aan z'n timing.
Stephan is een zware drinker.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:17 schreef showtimer het volgende:
[..]
Steph zet De Deeg op 2
En Jeroen had het over Eg![]()
Alle resultaten zijn weggehaald. Stephan ligt in een greppel zijn roes uit te slapenquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:17 schreef showtimer het volgende:
[..]
Steph zet De Deeg op 2
En Jeroen had het over Eg![]()
De Roog voegt weer een tegeltje toe aan de collectiequote:“Het is altijd beter om tijd te winnen dan tijd te verliezen."
Hij rijdt nu met 12 speed.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:25 schreef franklop het volgende:
Huh Ewan met 2 seconden verschil gewonnen,? Wat is er gebeurd
Ilnoer nam de honneurs waar.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:02 schreef Rudicio het volgende:
SInds wanneer ligt Kelderman niet bij een valpartij?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:25 schreef franklop het volgende:
Huh Ewan met 2 seconden verschil gewonnen,? Wat is er gebeurd
quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:52 schreef Bugno2 het volgende:
Wat voor aankomst was dit? Lees op het AD () over een "slotklim".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |