FlumserbergGodquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:06 schreef Mykonos het volgende:
Rittenschema Zwitserland is ook uit. Ziet er wel redelijk leuk uit dit jaar.
Ja, laatste 10 kilometer alleen.quote:
Stelt gewoon weinig voor qua tegenstand. Had graag gezien dat het van het niveau van de ronde van Gabon was.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, laatste 10 kilometer alleen.
Contreras werd bergop gelost, maar is in de afdaling nog aangesloten (wat wil je met zijn postuur) en is nog tweede geworden. Astana gaat vrolijk verder.
Jij neemt Rein Taaramae, Matteo Badilatti en Hernan Aguirre niet serieus?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stelt gewoon weinig voor qua tegenstand. Had graag gezien dat het van het niveau van de ronde van Gabon was.
Ik vind Rein en Kudus eigenlijk de enige van niveau. Die andere twee ken ik niet zo goed. En Contreras misschien. En je hebt een paar leuke Eritreeërs. Wat DiDa, Rwanda en Israël waard zijn kan ik lastig inschatten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij neemt Rein Taaramae, Matteo Badilatti en Hernan Aguirre niet serieus?
Contreras was overigens pas vijfde. Einde tijdperk van Astana.
Wat was er in Gabon dan zoveel beter?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind Rein en Kudus eigenlijk de enige van niveau. Die andere twee ken ik niet zo goed. En Contreras misschien. En je hebt een paar leuke Eritreeërs. Wat DiDa, Rwanda en Israël waard zijn kan ik lastig inschatten.
Gerrie van Gerwen is er helaas niet meer.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:29 schreef Mani89 het volgende:
En welk team neemt de moedige taak op zich om Contreras voor volgend seizoen in zijn geheel in te lijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:39 schreef showtimer het volgende:
Jeetje, Meintjes in het laatste wiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |