Ineens? Dat is niet ineens. Dat was ze al toen ze binnen kwam.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom is Lotus nu ineens een achterlijk wijf ?
Ze trapt niet in de manipulatie van Tim,
Dat doet ze helemaal niet. Ze wil Tim uit het huisje hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:06 schreef krabje het volgende:
[..]
maar waarom ger en ook jessie erbij halen,het is gewoon een rancuneus wijf.
laat maarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:08 schreef Verida het volgende:
Ik begrijp nog niet waarom Lotus nu een rancuneus wijf is bij deze fitte met Tim
Ja en een extra volle batterij dit keer. Hij gaat maar door.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:09 schreef krabje het volgende:
wat is brandon ineens aan het praten,nieuwe batterijen?
Wil naar huisquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:08 schreef Verida het volgende:
Ik begrijp nog niet waarom Lotus nu een rancuneus wijf is bij deze fitte met Tim
ik kijk ja en als ik lotus een rancuneus wijf vind vind ik datquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat doet ze helemaal niet. Ze wil Tim uit het huisje hebben.
Heb je gekeken?
ik schrok er gewoon vanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:09 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja en een extra volle batterij dit keer. Hij gaat maar door.
En dat van Jessie, bedenk je er dan maar even bij.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:10 schreef krabje het volgende:
[..]
ik kijk ja en als ik lotus een rancuneus wijf vind vind ik dat
Dat klopt, maar dat is nog geen reden voor het pestgedrag van gisteravond.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:10 schreef Chanel5 het volgende:
Het klopt, Shel begrijpt wel meer niet.
Zie je ook aan haar gedrag naar ger, waar ze hem de schuld van geeft, ze spoort niet.
dat zei ze zelfquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dat van Jessie, bedenk je er dan maar even bij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |