Precies, het zijn keuzes die jij nooit zou maken, omdat je er direct een waardeoordeel aanhangt. Die gasten, met hun joggingbroek en hun vespa neuken wel dat vrouwtje dat jou niet ziet staan.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:22 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
dat maak jij er natuurlijk meteen weer van, beter. Het zijn alleen figuren die keuzes maken die ik zelf mooit zou maken en die ik nogal treurig vind (bijv. vespa). Betekent niet dat ik me beter voel.
Als jij helemaal blij en opgewekt de deur uitstapt vanwege je netwerk, dan straal je dat toch ook uit? Niet dat het door een netwerk komt maar gewoon, je 'blijheid'. Dát is toch waar het om gaat, of dat nou komt van kleding of een netwerkje of wat dan ook?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Geen idee maar ik zou wel je eigen plan trekken. Als je jezelf gaat faken tot een Donny zal je het nooit winnen want vrouwen ruiken wanneer je iets probeert te zijn wat je niet bent.
[..]
Op zich wel maar ik ben afgelopen maand blij geworden van een nieuw netwerk thuis dus die vlieger gaat niet altijd op.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kan niet goed schaken maar durf te wedden dat ik nog Rotterdam.
Fair enough! Het opgewekt/blij gedeelte krijg je daar ook van mee inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als jij helemaal blij en opgewekt de deur uitstapt vanwege je netwerk, dan straal je dat toch ook uit? Niet dat het door een netwerk komt maar gewoon, je 'blijheid'. Dát is toch waar het om gaat, of dat nou komt van kleding of een netwerkje of wat dan ook?
Een waarde oordeel ergens aan hangen is iets anders dan jezelf beter voelen dan iemand. en dat tweede valt inderdaad weinig aan af te dingen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Precies, het zijn keuzes die jij nooit zou maken, omdat je er direct een waardeoordeel aanhangt. Die gasten, met hun joggingbroek en hun vespa neuken wel dat vrouwtje dat jou niet ziet staan.
Jij combineert dat he. Immers, dat vrouwtje is er, jij bent er, maar zij neukt wél met die gasten, maar niet met jou, terwijl jij geen treurige dingen zoals een joggingbroek en een vespa op je 30e hebt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:57 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Een waarde oordeel ergens aan hangen is iets anders dan jezelf beter voelen dan iemand. en dat tweede valt inderdaad weinig aan af te dingen.
Jigggy ben jij dat?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:49 schreef Jaume_I het volgende:
Soms zegt iemand wel eens tegen me : gast hoezo neuk/date je zo weinig? Je kan toch best vrouwen krijgen, je bent niet lelijk/ een aardappel ofzo?
Klopt helemaal, en er zijn ook best wel wat vrouwen die mij leuk schijnen te vinden. Dus in zekere zin zou je inderdaad kunnen zeggen dat ik populair ben bij de vrouwen.
Maar vanuit een andere hoek ook weer niet. Niet eens voor een relatie, maar ik zou wel eens een paar keer een écht lekkere vrouw willen schaken. Ik weet niet meer hoe ik plaatjes moet uploaden de laatste tijd want het werkt anders ofzoMaar legio's aan mogelijkheden bij gewone vrouwen, maar niet bij die écht lekkere vrouwtjes met zo'n geile blik, geile kleding, van die festival/techno meisjes. Tinder staat er vol mee, maar ze liken me niet terug
![]()
Hier in appartementencomplex waar ik woon ook. Loopt één zo'n mega lekker wijf, vrijgezel, rijdt in mini cooper, lang stijl blond haar, mega geile blik. Maar als ik haar zie gewoon mega ongeinteresseerde ''hoi''. Terwijl er woont ook een andere vrijgezelle chick, op zich niet heel lelijk maar wel paar kg te zwaar, saai gekleed, geen sex appeal. En die zit de hele tijd heel blij hoi te zeggen en belde laatst zelfs aan om iets ''te lenen'' en begint me nu ook te appen![]()
Klacht : geen lekkere vrouw kunnen fixen. Wil gewoon minimaal één keer zo'n geil exemplaar in mijn bed hebben. Prima om uiteindelijk voor relatie meer voor een huis, tuin en keuken vrouw te gaan. Waar vallen die vrouwen op? Wat doe ik verkeerd waardoor die mij structureel negeren terwijl de paardrijmeisjes met een iets te dikke bips mij wel massaal leuk vinden?
Deze manquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:52 schreef Linkse_krijger het volgende:
Vrouwen houden van mannen die in het weekend larpen. Probeer maar eens.
Dit ook ja, dat zeggen ze om het zelfvertrouwen van TS een beetje op te krikken.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:18 schreef pferdfahrer het volgende:
Meestal als vrienden dat zeggen betekend dat je gewoon een kop als een bak met wurmen hebt.
Ts, echt sneu voor je. Wellicht ben je te bang om ze te geven wat ze willen? Verdiep je in hen, door directe vragen te stellen wat ze leuk vinden? Ieder vrouw mensch is weer anders.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:49 schreef Jaume_I het volgende:
Soms zegt iemand wel eens tegen me : gast hoezo neuk/date je zo weinig? Je kan toch best vrouwen krijgen, je bent niet lelijk/ een aardappel ofzo?
Klopt helemaal, en er zijn ook best wel wat vrouwen die mij leuk schijnen te vinden. Dus in zekere zin zou je inderdaad kunnen zeggen dat ik populair ben bij de vrouwen.
Maar vanuit een andere hoek ook weer niet. Niet eens voor een relatie, maar ik zou wel eens een paar keer een écht lekkere vrouw willen schaken. Ik weet niet meer hoe ik plaatjes moet uploaden de laatste tijd want het werkt anders ofzoMaar legio's aan mogelijkheden bij gewone vrouwen, maar niet bij die écht lekkere vrouwtjes met zo'n geile blik, geile kleding, van die festival/techno meisjes. Tinder staat er vol mee, maar ze liken me niet terug
![]()
Hier in appartementencomplex waar ik woon ook. Loopt één zo'n mega lekker wijf, vrijgezel, rijdt in mini cooper, lang stijl blond haar, mega geile blik. Maar als ik haar zie gewoon mega ongeinteresseerde ''hoi''. Terwijl er woont ook een andere vrijgezelle chick, op zich niet heel lelijk maar wel paar kg te zwaar, saai gekleed, geen sex appeal. En die zit de hele tijd heel blij hoi te zeggen en belde laatst zelfs aan om iets ''te lenen'' en begint me nu ook te appen![]()
Klacht : geen lekkere vrouw kunnen fixen. Wil gewoon minimaal één keer zo'n geil exemplaar in mijn bed hebben. Prima om uiteindelijk voor relatie meer voor een huis, tuin en keuken vrouw te gaan. Waar vallen die vrouwen op? Wat doe ik verkeerd waardoor die mij structureel negeren terwijl de paardrijmeisjes met een iets te dikke bips mij wel massaal leuk vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |