abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185248859
Soms zegt iemand wel eens tegen me : gast hoezo neuk/date je zo weinig? Je kan toch best vrouwen krijgen, je bent niet lelijk/ een aardappel ofzo?

Klopt helemaal, en er zijn ook best wel wat vrouwen die mij leuk schijnen te vinden. Dus in zekere zin zou je inderdaad kunnen zeggen dat ik populair ben bij de vrouwen.

Maar vanuit een andere hoek ook weer niet. Niet eens voor een relatie, maar ik zou wel eens een paar keer een écht lekkere vrouw willen schaken. Ik weet niet meer hoe ik plaatjes moet uploaden de laatste tijd want het werkt anders ofzo :{ Maar legio's aan mogelijkheden bij gewone vrouwen, maar niet bij die écht lekkere vrouwtjes met zo'n geile blik, geile kleding, van die festival/techno meisjes. Tinder staat er vol mee, maar ze liken me niet terug :'(

Hier in appartementencomplex waar ik woon ook. Loopt één zo'n mega lekker wijf, vrijgezel, rijdt in mini cooper, lang stijl blond haar, mega geile blik. Maar als ik haar zie gewoon mega ongeinteresseerde ''hoi''. Terwijl er woont ook een andere vrijgezelle chick, op zich niet heel lelijk maar wel paar kg te zwaar, saai gekleed, geen sex appeal. En die zit de hele tijd heel blij hoi te zeggen en belde laatst zelfs aan om iets ''te lenen'' en begint me nu ook te appen :{

Klacht : geen lekkere vrouw kunnen fixen. Wil gewoon minimaal één keer zo'n geil exemplaar in mijn bed hebben. Prima om uiteindelijk voor relatie meer voor een huis, tuin en keuken vrouw te gaan. Waar vallen die vrouwen op? Wat doe ik verkeerd waardoor die mij structureel negeren terwijl de paardrijmeisjes met een iets te dikke bips mij wel massaal leuk vinden?
pi_185248921
Vrouwen houden van mannen die in het weekend larpen. Probeer maar eens.
pi_185248957
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 08:52 schreef Linkse_krijger het volgende:
Vrouwen houden van mannen die in het weekend larpen. Probeer maar eens.
Ja dan krijg je dus echt die roodgeverfde emo figuren. Zo erg is het nou ook nog net net.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 08:54:30 #4
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_185248966
Ga op schaken.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 08:55:05 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_185248978
Vrouwen schaken :')
Vrouwen kopen op de darkweb :9~
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_185249003
Zorg dat je bij schaken wit bent. Dan heb je de eerste zet.
Let erop dat je de gouden regels van het schaken toepast:
Pion in het midden naar voren,
Ontwikkel het hele bord,
Zorg ervoor dat je alle stukken afdekt,
Rokeer wanneer dit gepast is

Succes O+
pi_185249012
Iemand tips voor hoe ik meer een bad boy kan worden? Ik schijn een good guy te zijn en daar houden die dozen natuurlijk niet van.

Die moeten eerst 6 keer bedrogen worden om op hun 40e pas naar een good guy te gaan, maar dan is nou net het mooiste ervanaf. Moet ik een pet gaan dragen? Kleding van stone island ofzo?
pi_185249016
Ik kan niet goed schaken maar durf te wedden dat ik nog Rotterdam.
Zonder wrijving geen glans
pi_185249017
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 08:56 schreef Silverdigger2 het volgende:
Zorg dat je bij schaken wit bent. Dan heb je de eerste zet.
Let erop dat je de gouden regels van het schaken toepast:
Pion in het midden naar voren,
Ontwikkel het hele bord,
Zorg ervoor dat je alle stukken afdekt,
Rokeer wanneer dit gepast is

Succes O+
Ja leuk }:| Ik heb tips nodig.
pi_185249019
Vrouwen willen echte mannen. Dus hop, berenvel aan en met een knots bij haar aanbellen. Sleur haar aan haar blonde haren je grot in en win haar voor je. Dan is haar grot voor eeuwig de jouwe. ^O^
pi_185249064
Misschien dammen proberen dan?
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
pi_185249094
god aan jullie heb ik ook niets
pi_185249158
Lekker dan. Geven we tips.. :(
  dinsdag 26 februari 2019 @ 09:09:34 #14
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_185249171
Als echt pro kan je misschien ook Go proberen.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 09:14:02 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_185249228
Als je geen hork van een vent bent kan je ook gewoon een keer wild gaan op nieuwe kleren waar je blij van wordt. Door de blijdschap van nieuwe kleren ga je ook een beetje stralen (niet nucleair) en krijg je sneller wat aanspraak. Of je schiet gewoon met hagel qua aanspreken van (redelijk) mooie dames en laat de kansberekening zijn werk doen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 26 februari 2019 @ 09:15:12 #16
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_185249242
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_185249284
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 09:14 schreef jogy het volgende:
Als je geen hork van een vent bent kan je ook gewoon een keer wild gaan op nieuwe kleren waar je blij van wordt. Door de blijdschap van nieuwe kleren ga je ook een beetje stralen (niet nucleair) en krijg je sneller wat aanspraak. Of je schiet gewoon met hagel qua aanspreken van (redelijk) mooie dames en laat de kansberekening zijn werk doen.
Nja maar die blonde bimbo's vallen ook gewoon op van die bepaalde types. Net zoals die dame hier uit mijn appartementen complex. Heeft volgens mij al 2 x een vriendje gehad, elke keer duurt het maar een paar weken. In het 1,5 jaar dat ik hier woon heb ik al drie verschillende gasten haar hondjes zien uitlaten, en het zijn telkens van die dave/donny roelvink figuren (maar dan met minder goede koppen )met een joggingbroek aan, die op hun 30e nog rond flaneren op een vespa ofzo. Wtf maakt het dat die vrouwen daar voor vallen.
  Moderator dinsdag 26 februari 2019 @ 09:18:59 #18
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_185249292
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 09:14 schreef jogy het volgende:
Die kleren kun je dan vervangen voor alles waar je blij van wordt natuurlijk,want waar dit eigenlijk over gaat is uitatraling icm (momenteel) onrealistische verwachtingen.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator dinsdag 26 februari 2019 @ 09:20:24 #19
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_185249312
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 09:18 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Nja maar die blonde bimbo's vallen ook gewoon op van die bepaalde types. Net zoals die dame hier uit mijn appartementen complex. Heeft volgens mij al 2 x een vriendje gehad, elke keer duurt het maar een paar weken. In het 1,5 jaar dat ik hier woon heb ik al drie verschillende gasten haar hondjes zien uitlaten, en het zijn telkens van die dave/donny roelvink figuren (maar dan met minder goede koppen )met een joggingbroek aan, die op hun 30e nog rond flaneren op een vespa ofzo. Wtf maakt het dat die vrouwen daar voor vallen.
Zie hier je issue. Jij vindt jezelf beter dan die gasten maar blijkbaar doen die gasten iets beter dan jij, en ik denk niet dat dat te maken heeft met een joggingbroek ja of nee.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_185249340
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 09:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Zie hier je issue. Jij vindt jezelf beter dan die gasten maar blijkbaar doen die gasten iets beter dan jij, en ik denk niet dat dat te maken heeft met een joggingbroek ja of nee.
dat maak jij er natuurlijk meteen weer van, beter. Het zijn alleen figuren die keuzes maken die ik zelf mooit zou maken en die ik nogal treurig vind (bijv. vespa). Betekent niet dat ik me beter voel.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 09:22:26 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_185249341
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 09:18 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Geen idee maar ik zou wel je eigen plan trekken. Als je jezelf gaat faken tot een Donny zal je het nooit winnen want vrouwen ruiken wanneer je iets probeert te zijn wat je niet bent.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 09:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die kleren kun je dan vervangen voor alles waar je blij van wordt natuurlijk,want waar dit eigenlijk over gaat is uitatraling icm (momenteel) onrealistische verwachtingen.
Op zich wel maar ik ben afgelopen maand blij geworden van een nieuw netwerk thuis dus die vlieger gaat niet altijd op.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 26 februari 2019 @ 09:23:42 #22
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_185249359
Je zusje schaakt er anders lustig op los
pi_185249371
Elke week janktopics openen schijnt opwindend te zijn voor dat soort vrouwen.
pi_185249377
TS is een lelijk eendje
  Forum Admin dinsdag 26 februari 2019 @ 09:34:20 #25
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_185249479
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 09:25 schreef Shanna_ het volgende:
TS is een lelijk eendje
En zijn vrienden zijn niet heel eerlijk tegen hem.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')