Ja dan krijg je dus echt die roodgeverfde emo figuren. Zo erg is het nou ook nog net net.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:52 schreef Linkse_krijger het volgende:
Vrouwen houden van mannen die in het weekend larpen. Probeer maar eens.
Ja leukquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:56 schreef Silverdigger2 het volgende:
Zorg dat je bij schaken wit bent. Dan heb je de eerste zet.
Let erop dat je de gouden regels van het schaken toepast:
Pion in het midden naar voren,
Ontwikkel het hele bord,
Zorg ervoor dat je alle stukken afdekt,
Rokeer wanneer dit gepast is
Succes
Nja maar die blonde bimbo's vallen ook gewoon op van die bepaalde types. Net zoals die dame hier uit mijn appartementen complex. Heeft volgens mij al 2 x een vriendje gehad, elke keer duurt het maar een paar weken. In het 1,5 jaar dat ik hier woon heb ik al drie verschillende gasten haar hondjes zien uitlaten, en het zijn telkens van die dave/donny roelvink figuren (maar dan met minder goede koppen )met een joggingbroek aan, die op hun 30e nog rond flaneren op een vespa ofzo. Wtf maakt het dat die vrouwen daar voor vallen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:14 schreef jogy het volgende:
Als je geen hork van een vent bent kan je ook gewoon een keer wild gaan op nieuwe kleren waar je blij van wordt. Door de blijdschap van nieuwe kleren ga je ook een beetje stralen (niet nucleair) en krijg je sneller wat aanspraak. Of je schiet gewoon met hagel qua aanspreken van (redelijk) mooie dames en laat de kansberekening zijn werk doen.
Die kleren kun je dan vervangen voor alles waar je blij van wordt natuurlijk,want waar dit eigenlijk over gaat is uitatraling icm (momenteel) onrealistische verwachtingen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:14 schreef jogy het volgende:
Als je geen hork van een vent bent kan je ook gewoon een keer wild gaan op nieuwe kleren waar je blij van wordt. Door de blijdschap van nieuwe kleren ga je ook een beetje stralen (niet nucleair) en krijg je sneller wat aanspraak. Of je schiet gewoon met hagel qua aanspreken van (redelijk) mooie dames en laat de kansberekening zijn werk doen.
Zie hier je issue. Jij vindt jezelf beter dan die gasten maar blijkbaar doen die gasten iets beter dan jij, en ik denk niet dat dat te maken heeft met een joggingbroek ja of nee.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:18 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Nja maar die blonde bimbo's vallen ook gewoon op van die bepaalde types. Net zoals die dame hier uit mijn appartementen complex. Heeft volgens mij al 2 x een vriendje gehad, elke keer duurt het maar een paar weken. In het 1,5 jaar dat ik hier woon heb ik al drie verschillende gasten haar hondjes zien uitlaten, en het zijn telkens van die dave/donny roelvink figuren (maar dan met minder goede koppen )met een joggingbroek aan, die op hun 30e nog rond flaneren op een vespa ofzo. Wtf maakt het dat die vrouwen daar voor vallen.
dat maak jij er natuurlijk meteen weer van, beter. Het zijn alleen figuren die keuzes maken die ik zelf mooit zou maken en die ik nogal treurig vind (bijv. vespa). Betekent niet dat ik me beter voel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zie hier je issue. Jij vindt jezelf beter dan die gasten maar blijkbaar doen die gasten iets beter dan jij, en ik denk niet dat dat te maken heeft met een joggingbroek ja of nee.
Geen idee maar ik zou wel je eigen plan trekken. Als je jezelf gaat faken tot een Donny zal je het nooit winnen want vrouwen ruiken wanneer je iets probeert te zijn wat je niet bent.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:18 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Nja maar die blonde bimbo's vallen ook gewoon op van die bepaalde types. Net zoals die dame hier uit mijn appartementen complex. Heeft volgens mij al 2 x een vriendje gehad, elke keer duurt het maar een paar weken. In het 1,5 jaar dat ik hier woon heb ik al drie verschillende gasten haar hondjes zien uitlaten, en het zijn telkens van die dave/donny roelvink figuren (maar dan met minder goede koppen )met een joggingbroek aan, die op hun 30e nog rond flaneren op een vespa ofzo. Wtf maakt het dat die vrouwen daar voor vallen.
Op zich wel maar ik ben afgelopen maand blij geworden van een nieuw netwerk thuis dus die vlieger gaat niet altijd op.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die kleren kun je dan vervangen voor alles waar je blij van wordt natuurlijk,want waar dit eigenlijk over gaat is uitatraling icm (momenteel) onrealistische verwachtingen.
En zijn vrienden zijn niet heel eerlijk tegen hem.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |