Laatste avonden kijk ik vooral twitchquote:Op maandag 25 februari 2019 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had je mijn WIki Random link nog gechecked?
Roland, zou je kogel vangen voor je mattie?quote:Op maandag 25 februari 2019 23:12 schreef KingRoland het volgende:
k-pop is best wel goed te doen ik snap de haat niet zo
bahquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Volgens mij heb ik vannacht over GGMM gedroomd.
Hij was een lange slungel met lang bruin haar van rond de 30 jaar oud. Groen shirt.
Dat noemt men normaal gesproken een nachtmerrie.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hij was een lange slungel met lang bruin haar van rond de 30 jaar oud. Groen shirt.
En toen zei jij zeker dat leerkracht zijn zo ongeveer hetzelfde is.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
Vandaag wist een leerling mij te vertellen dat Carnaval alleen maar zuipen en vreemdgaan is.
Plakkerig boxershortje toen je wakker werd zeker? Viezerik.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nee, dat kwam pas toen jij voorbij kwam.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Plakkerig boxershortje toen je wakker werd zeker? Viezerik.
gay.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, dat kwam pas toen jij voorbij kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |