Online status gok ik.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom is Scrummie groen en de rest zwart?
Precies. Mogelijk wordt 't weergeven van de achtergrond optioneel. Het plaatsen van een achtergrond bij een topic kan door crew gedaan worden, of door crew goedgekeurd worden.. Heeft een topic er geen dan kunnen er random afbeeldingen oid getoond worden. Ben er nog niet helemaal uit.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het woordje ‘kan’ wijst erop dat het niet móet.
Nou en? Alsof je ouders nooit MDMA gedaan hebben.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:47 schreef Saind het volgende:
Nadeel van verhuizen is wel dat m'n ouders dan willen helpen en er in deze kamer sowieso een zak MDMA rondslingert die ik al maanden kwijt ben door @:knutdeijsbeer
dag lieverdquote:Op maandag 25 februari 2019 20:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Precies. Mogelijk wordt 't weergeven van de achtergrond optioneel. Het plaatsen van een achtergrond bij een topic kan door crew gedaan worden, of door crew goedgekeurd worden.. Heeft een topic er geen dan kunnen er random afbeeldingen oid getoond worden. Ben er nog niet helemaal uit.
Ben wel weer helemaal weg nu. Fijne avond mens0n
Is goed, kalm aan grote kale gabber van mequote:Op maandag 25 februari 2019 20:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Precies. Mogelijk wordt 't weergeven van de achtergrond optioneel. Het plaatsen van een achtergrond bij een topic kan door crew gedaan worden, of door crew goedgekeurd worden.. Heeft een topic er geen dan kunnen er random afbeeldingen oid getoond worden. Ben er nog niet helemaal uit.
Ik mag dus niet beta testen?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Mens0nquote:Op maandag 25 februari 2019 20:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Alsof jaquote:Op maandag 25 februari 2019 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou en? Alsof je ouders nooit MDMA gedaan hebben.
voorlopig nog niet. als er gebetatest wordt gaan abohouders en crew voorquote:
Ik ben bang dat Onlo en GGMM van die kut achtergronden gaan instellenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Dan moet je dat toch wel kunnen vinden tochquote:Op maandag 25 februari 2019 20:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Alsof ja
Is wel echt familieverpakking M
Lol, hoezo ben je dat kwijt danquote:Op maandag 25 februari 2019 20:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Alsof ja
Is wel echt familieverpakking M
Zonde. Gewoon open beta. Dat is helemaal hip.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:49 schreef Danny het volgende:
[..]
voorlopig nog niet. als er gebetatest wordt gaan abohouders en crew voor
ja zou je denken maar hij heeft 't echt goed kwijtgemaaktquote:Op maandag 25 februari 2019 20:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan moet je dat toch wel kunnen vinden toch
Komt die kut kat in beeld, echt dan ben ik voorgoed weg hierquote:Op maandag 25 februari 2019 20:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Onlo en GGMM van die kut achtergronden gaan instellen
ik zet het dus uit iig
Ja niet mijn schuldquote:Op maandag 25 februari 2019 20:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, hoezo ben je dat kwijt dan
kan nog helemaal niet. er is alleen het topic. alle topiclijsten (at/myat/forum/index etc hebben nog blanco pagina's)quote:Op maandag 25 februari 2019 20:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zonde. Gewoon open beta. Dat is helemaal hip.
Als Knut in een nieuwe BMW rijdt weten we wat ermee gebeurdequote:Op maandag 25 februari 2019 20:49 schreef Saind het volgende:
[..]
ja zou je denken maar hij heeft 't echt goed kwijtgemaakt
Oh oké. Dan snap ik hetquote:Op maandag 25 februari 2019 20:50 schreef Danny het volgende:
[..]
kan nog helemaal niet. er is alleen het topic. alle topiclijsten (at/myat/forum/index etc hebben nog blanco pagina's)
het is geen cokequote:Op maandag 25 februari 2019 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Knut in een nieuwe BMW rijdt weten we wat ermee gebeurde
Business geloof ik, is bedrijfsuitje.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker. Waar ergens? KingSide?
Ik vind het wel verdacht dat Knut ineens bezig is met zijn rijbewijs, bedoel maar he en woont ook nog in Limburgquote:
goed opgevoerde fiat wel.quote:
Heb daar nog nooit gezeten. Is de sfeer daar te doen? Of is dat meer netwerken dan voetbal kijken?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Business geloof ik, is bedrijfsuitje.
Geen idee, wordt voor mij ook eerste keer daar. Denk niet dat je bitterballen krijgt ofzo.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb daar nog nooit gezeten. Is de sfeer daar te doen? Of is dat meer netwerken dan voetbal kijken?
Dan is de hamvraag, hebben ze daar bitterballen? Desnoods mini worstenbroodjes?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:17 schreef Caland het volgende:
WillemIIaids
Sowieso bizar makkelijk om daar de business in te lopen
Stoer man.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:17 schreef Caland het volgende:
WillemIIaids
Sowieso bizar makkelijk om daar de business in te lopen
Er zijn geen clubs waar ze niet met bittergarnituurtjes rondlopen.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan is de hamvraag, hebben ze daar bitterballen? Desnoods mini worstenbroodjes?
Niks stoers aan, gewoon leuk vermaak. Bij 7/10 clubs lukt dat wel.quote:
Je moet wat als je club toch niet kan voetballenquote:Op maandag 25 februari 2019 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks stoers aan, gewoon leuk vermaak. Bij 7/10 clubs lukt dat wel.
Voetbal is toch bijzaak, gratis bier belangrijker.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je moet wat als je club toch niet kan voetballen
Bij FCE gingen wij er vaak tijdens de wedstrijd bitterbalen halenquote:Op maandag 25 februari 2019 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks stoers aan, gewoon leuk vermaak. Bij 7/10 clubs lukt dat wel.
Jupiler geloof ikquote:Op maandag 25 februari 2019 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Voetbal is toch bijzaak, gratis bier belangrijker.
Bij Feyenoord heb je gewoon etickets waar je elke pot de naam van de tegenstander kan veranderen. Loop je na de wedstrijd zo naar binnen, dan wordt er niet gescand.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij FCE gingen wij er vaak tijdens de wedstrijd bitterbalen halen
1 keer met uitnodiging binnen gekomen en sindsdien zijn we gewoon altijd welkom
Brabantgoden
Waarom zou je na de wedstrijd daar naartoe willenquote:Op maandag 25 februari 2019 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Feyenoord heb je gewoon etickets waar je elke pot de naam van de tegenstander kan veranderen. Loop je na de wedstrijd zo naar binnen, dan wordt er niet gescand.
Gratis drank.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom zou je na de wedstrijd daar naartoe willen
Lee Towers geeft altijd een showtje.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom zou je na de wedstrijd daar naartoe willen
Gewoon aan de bar gaan zittenquote:Op maandag 25 februari 2019 21:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Ga je dan heel arelaxed daar staan tanken
of kun je dienblaadje mee naar buiten krijgen
Maar je gaat verhuizen dus?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Ga je dan heel arelaxed daar staan tanken
of kun je dienblaadje mee naar buiten krijgen
studio?quote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2019 21:49:14 ]
quote:Op maandag 25 februari 2019 21:48 schreef Saind het volgende:
[..]
JaLekker man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Tuurlijkquote:Op maandag 25 februari 2019 22:13 schreef Doublepain het volgende:
Knut wil vast wel banken sjouwen voor je Saind
quote:Op maandag 25 februari 2019 21:48 schreef Saind het volgende:
[..]
JaNice. In Rotterdam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lekker tochquote:Op maandag 25 februari 2019 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
Vandaag wist een leerling mij te vertellen dat Carnaval alleen maar zuipen en vreemdgaan is.
Jij deed groep 2 toch?quote:Op maandag 25 februari 2019 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
Vandaag wist een leerling mij te vertellen dat Carnaval alleen maar zuipen en vreemdgaan is.
ja veel huiswerkquote:
Laatste avonden kijk ik vooral twitchquote:Op maandag 25 februari 2019 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had je mijn WIki Random link nog gechecked?
Roland, zou je kogel vangen voor je mattie?quote:Op maandag 25 februari 2019 23:12 schreef KingRoland het volgende:
k-pop is best wel goed te doen ik snap de haat niet zo
bahquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Volgens mij heb ik vannacht over GGMM gedroomd.
Hij was een lange slungel met lang bruin haar van rond de 30 jaar oud. Groen shirt.
Dat noemt men normaal gesproken een nachtmerrie.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hij was een lange slungel met lang bruin haar van rond de 30 jaar oud. Groen shirt.
En toen zei jij zeker dat leerkracht zijn zo ongeveer hetzelfde is.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
Plakkerig boxershortje toen je wakker werd zeker? Viezerik.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nee, dat kwam pas toen jij voorbij kwam.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Plakkerig boxershortje toen je wakker werd zeker? Viezerik.
gay.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, dat kwam pas toen jij voorbij kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |