Jordania is bijna binnen.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat maar goed met Twente Drizzt.
Onlogisch zijn escape als hij weer eens een domme opmerking maakt.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:54 schreef Charlotte3 het volgende:
Wat een irritant gifje blijft dat in die OP, maar ook wel grappig
quote:Op maandag 25 februari 2019 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jordania is bijna binnen.
Binnen 5 jaar weer kampioen en gedegradeerd dus (lol)
Wie zien dat gifje dus dagelijks terug.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onlogisch zijn escape als hij weer eens een domme opmerking maakt.
Drommelgod. Is nu veel kalmer en meer gefocust, heeft Twente al meermaals de punten bezorgdquote:Op maandag 25 februari 2019 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt goed joh, zelfs die Drommels blijkt te kunnen keepen.
Moet hij weten.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Drommelgod. Is nu veel kalmer en meer gefocust, heeft Twente al meermaals de punten bezorgd
Wie zien.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie zien dat gifje dus dagelijks terug.
Stond een leuk interview in de VI van de week.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Drommelgod. Is nu veel kalmer en meer gefocust, heeft Twente al meermaals de punten bezorgd
Twente boeit echt niemandquote:Op maandag 25 februari 2019 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We zullen het zien of hij het ook in de Eredivisie kan volgend jaar.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie zienquote:Op maandag 25 februari 2019 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie zien dat gifje dus dagelijks terug.
Hij maakt een typfout joh domboquote:Op maandag 25 februari 2019 16:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wie zien.
Of stel je echt een vraag? Dan mist er een vraagteken.
Muah zou het wel prima vinden als ze weer terugkeren met een goed bestuur. Valt best iets van te maken daar.quote:
haha ziedendquote:Op maandag 25 februari 2019 17:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja en? Bemoei je er niet mee vieze dikzak.
Ziedend.quote:
Scrummie moet elke dag wel een keer boos doen.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
Scrummie is na zijn confrontatie met Elan op oorlogspad.
Helemaal niet. Ik doe bijna nooit boos.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scrummie moet elke dag wel een keer boos doen.
Hij doet me altijd denken aan een kleuter die geen snoepje mag en daarna vol onmacht gaat stampvoeten.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scrummie moet elke dag wel een keer boos doen.
ook geen hekel aan Twente maar ze hebben nu nog steeds een beetje dat wij zijn een topclub syndroomquote:Op maandag 25 februari 2019 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah zou het wel prima vinden als ze weer terugkeren met een goed bestuur. Valt best iets van te maken daar.
quote:Op maandag 25 februari 2019 17:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik doe bijna nooit boos.
Ik belde vroeger wel eens bij random mensen aan om een snoepje te vragen.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij doet me altijd denken aan een kleuter die geen snoepje mag en daarna vol onmacht gaat stampvoeten.
Jij doet me nergens aan denken identiteitsloos stuk vreten.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij doet me altijd denken aan een kleuter die geen snoepje mag en daarna vol onmacht gaat stampvoeten.
Nooit zo bekeken eigenlijk.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2019 17:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jij doet me nergens aan denken identiteitsloos stuk vreten.
Ze moeten wel minimaal hetzelfde kunnen als een AZ.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook geen hekel aan Twente maar ze hebben nu nog steeds een beetje dat wij zijn een topclub syndroom
De pedo grap die al 2 jaar niet meer leuk is. Man man man.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Nooit zo bekeken eigenlijk.
Dit zou aan de andere kant wel weer een plausibele verklaring kunnen zijn voor de innige vriendschap tussen hem en GGMM.
Die kop van je is sinds je geboorte al niet meer leuk. Doe daar liever wat aan.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De pedo grap die al 2 jaar niet meer leuk is. Man man man.
Vorige week alquote:Op maandag 25 februari 2019 17:07 schreef JanCees het volgende:
stufi is binnen zag ik
dat wordt aankomend weekend hoeren snoeren en snuiven
in sindsquote:Op maandag 25 februari 2019 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kop van je in sinds je geboorte al niet meer leuk. Doe daar liever wat aan.
16-jarige meisjes aanranden in de kroeg toch?quote:Op maandag 25 februari 2019 17:07 schreef JanCees het volgende:
stufi is binnen zag ik
dat wordt aankomend weekend hoeren snoeren en snuiven
Doet mij vooral altijd denken aan die Stijn-rant, en dan is het wel leukquote:Op maandag 25 februari 2019 17:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De pedo grap die al 2 jaar niet meer leuk is. Man man man.
Welke Stijn-rant?quote:Op maandag 25 februari 2019 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet mij vooral altijd denken aan die Stijn-rant, en dan is het wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |