Zou eerder janken dan lachen elke keer als ik naar de wc ging denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:09 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Zou jij ook vinden als je mij was
was ook maar een grapjequote:Op maandag 25 februari 2019 14:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hoefde geen tweede slowchat hoor. Ik zou graag zelfs de huidige ook opheffen
Hahaha jij hebt geen werkquote:Op maandag 25 februari 2019 14:10 schreef TARDIS. het volgende:
Ik durf niet meer te posten want @:wielrennerdt heeft zonder aanleiding besloten dat hij mij kut vindt en dan gaat hij weer iets zeggen over dat ik geen werk heb enzo.
hey vriend ooit van auto refresh gehoord, bestaat pas vele jarenquote:Op maandag 25 februari 2019 14:10 schreef Goudenvis het volgende:
Snel refreshen om de TS te zijn______!
Ik had de lapo en gun mijn vriend Hermann alles dus kan je je grote smerige rotbek dichthouden, goudjoekel.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:10 schreef Goudenvis het volgende:
Snel refreshen om de TS te zijn______!
Supertrots.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wojoo we hebben een winnaar in ons midden
Zei hij dat maar tegen mijquote:Op maandag 25 februari 2019 14:10 schreef TARDIS. het volgende:
Ik durf niet meer te posten want @:wielrennerdt heeft zonder aanleiding besloten dat hij mij kut vindt en dan gaat hij weer iets zeggen over dat ik geen werk heb enzo.
Dit vind ik redelijk buitensporig gedrag.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik had de lapo en gun mijn vriend Hermann alles dus kan je je grote smerige rotbek dichthouden, goudjoekel.
En ik?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij lijkt me inderdaad wel een goede moderator.
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:10 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hahaha jij hebt geen werk
Loser
Je bent toch geen geschikte moderatorquote:Op maandag 25 februari 2019 14:11 schreef I. het volgende:
[..]
Dit vind ik redelijk buitensporig gedrag.
Dat mag jij vinden maar ik doe hier helemaal niets mee.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:11 schreef I. het volgende:
[..]
Dit vind ik redelijk buitensporig gedrag.
Moet je maar eens een keer gaan werken met je luie donderquote:Op maandag 25 februari 2019 14:10 schreef TARDIS. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |