nu mee bezigquote:Op maandag 25 februari 2019 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik hoop dat je nu nog harder gaat werken.
Ja ik weet dat ik met een maandje weer een baardje heb zeg maar, dus als het me niet meer bevalt zit ie er zo weer opquote:Op maandag 25 februari 2019 14:55 schreef I. het volgende:
[..]
Si.
Voor als ik weer aan het werk kan, beetje netjes verzorgd er bij lopen.
NEE JE WEET DAT IK SINGLE BEN SINDS KORT WAT DE FUCK DOM JONG OUWE VOGELZOEKER GEILE KIKKER HAAS KOE PENIS HANGOOR STIERENKLquote:Op maandag 25 februari 2019 14:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je een psychopaat als vriendin?
Fantastischgeweldig!quote:
Heeft hij een ander?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
NEE JE WEET DAT IK SINGLE BEN SINDS KORT WAT DE FUCK DOM JONG OUWE VOGELZOEKER GEILE KIKKER HAAS KOE PENIS HANGOOR STIERENKL
Die van mij is inmiddels wel echt vrij fors. Wangen zijn nu ook netjes gedekt, dus voordat ik dat weer bereik ben ik wel echt weer maanden verder. Wordt een weloverwogen beslissing dus.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ik met een maandje weer een baardje heb zeg maar, dus als het me niet meer bevalt zit ie er zo weer op
Zin om samen met jou ISIS af te slachten.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
NEE JE WEET DAT IK SINGLE BEN SINDS KORT WAT DE FUCK DOM JONG OUWE VOGELZOEKER GEILE KIKKER HAAS KOE PENIS HANGOOR STIERENKL
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze vervelende gebeurtenis snel achter je te laten.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik denk er ook deze week over na, en dit weekend neem ik de beslissingquote:Op maandag 25 februari 2019 14:58 schreef I. het volgende:
[..]
Die van mij is inmiddels wel echt vrij fors. Wangen zijn nu ook netjes gedekt, dus voordat ik dat weer bereik ben ik wel echt weer maanden verder. Wordt een weloverwogen beslissing dus.
Bedankt lieve vriend. Heel mooi van je.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:59 schreef I. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze vervelende gebeurtenis snel achter je te laten.![]()
Veel sterkte de komende periode
Ik heb nog iets langer de tijd, maar mentaal kan ik de overweging al wel maken ja.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja ik denk er ook deze week over na, en dit weekend neem ik de beslissing
quote:Op maandag 25 februari 2019 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt lieve vriend. Heel mooi van je.
Ik heb gewoon geen zin om zo lang te wachten..quote:Op maandag 25 februari 2019 15:03 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb nog iets langer de tijd, maar mentaal kan ik de overweging al wel maken ja.
Wat let je, babyface.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om zo lang te wachten..
Liefst haal ik vanavond al het scheermes er overheen, maar wacht wel tot het weekend denk ik
Klasse.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd ook om je dubbele kin te verbergen
Ik jou ook lieve schat.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:08 schreef SideEffect het volgende:
Wens mezelf veel liefde en geluk toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |