Wat een bewogen maand was dit. VK weg, Driepink als invalmod, VK terug, Driepink niet weg als mod, VK opent een extra KLB SC, VK sluit een extra KLB SC, VK heropent een extra KLB SC, VK ruïneert de KLB SC door verkeerd te koppelen.quote:
Ik zie hier een rode draad in.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een bewogen maand was dit. VK weg, Driepink als invalmod, VK terug, Driepink niet weg als mod, VK opent een extra KLB SC, VK sluit een extra KLB SC, VK heropent een extra KLB SC, VK ruïneert de KLB SC door verkeerd te koppelen.
Ama kat kwijt, Ama krijgt een nieuwe katquote:Op maandag 25 februari 2019 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een bewogen maand was dit. VK weg, Driepink als invalmod, VK terug, Driepink niet weg als mod, VK opent een extra KLB SC, VK sluit een extra KLB SC, VK heropent een extra KLB SC, VK ruïneert de KLB SC door verkeerd te koppelen.
boeit me geen flikkerquote:Op maandag 25 februari 2019 14:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ama kat kwijt, Ama krijgt een nieuwe kat
Heb je hem niet mee, dan plakt hij gewoon weer zijn schaamhaar er op.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zin om zijn baard in de fik te zetten.
Komt ie nog goed mee weg dan.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
bij mij zijn het er 0. ik care niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan mij maar om drie FOK!gerelateerde dingen per maand druk maken
Care jij niet?!quote:Op maandag 25 februari 2019 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij mij zijn het er 0. ik care niet.
Zit eraan te denken om hem eraf te halen.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zou het maar gauw doen danquote:Op maandag 25 februari 2019 14:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zit eraan te denken om hem eraf te halen.
nooit.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Der_Mann niet ontslagen dus?
Wat een fantastischgeweldig nieuws.
Toevallig, ik ook.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zit eraan te denken om hem eraf te halen.
Gefeliciteerd. Ik hoop dat je nu nog harder gaat werken.quote:
Heet ik toto?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deed jij dat maar met die enorme open wond boven je anus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |