kankerquote:Op maandag 25 februari 2019 14:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Staat dat dan voor kleuterklas ofzo?
100 vriendquote:Op maandag 25 februari 2019 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee lieve vriend, jij weet wel dat ik werk tochboehoe vreemden op het internet hebben een mening.
Degene die dat heeft bedacht...quote:Op maandag 25 februari 2019 14:15 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Geen idee maar die andere sc heet zo
de laatste keer dat iemand mij snitchte kreeg ik er verlofuren bij dus kom maar opquote:Op maandag 25 februari 2019 14:18 schreef I. het volgende:
@:Driepink @:Vanillekwark @:hugecooll @:Amarantha @:haags_kwartiertje
Meer mods dan gebruikersquote:Op maandag 25 februari 2019 14:18 schreef I. het volgende:
@:Driepink @:Vanillekwark @:hugecooll @:Amarantha @:haags_kwartiertje
Ik spring voor jou in de bres vriendquote:Op maandag 25 februari 2019 14:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de laatste keer dat iemand mij snitchte kreeg ik er verlofuren bij dus kom maar op
Goed het lot getart vriend, doet mij goed.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de laatste keer dat iemand mij snitchte kreeg ik er verlofuren bij dus kom maar op
Wel chill toch? Verlof is nooit verkeerd.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Valt tegenquote:
*wilquote:Op maandag 25 februari 2019 14:21 schreef Der_Mann het volgende:
zit iemand tegenover me die Hans heet, zin om zo Hans te vragen of hij koffie wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |