wat is dan het nut van de KK SC?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:36 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Nee iedereen is hier welkom dus jammer de bammer
dat jij er niet komtquote:Op maandag 25 februari 2019 13:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is dan het nut van de KK SC?
Geen zin in weer die discussiequote:Op maandag 25 februari 2019 13:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is dan het nut van de KK SC?
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar wat is het nut van de KK SC?
quote:
BMI met IQ verwarrenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb een BMI van 23,5, wat is jouw BMI?
Geen idee boeit me ook geen flikkerquote:Op maandag 25 februari 2019 13:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb een BMI van 23,5, wat is jouw BMI?
Ik zal je vrouw eens kapenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hier wordt gekaapt. Deal with it
Ik ook niet, dus je bent dik?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:38 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Geen idee boeit me ook geen flikkerben toch geen ekto die shakes drinkt enzo
____!
leuke users tochquote:Op maandag 25 februari 2019 13:39 schreef Zosk het volgende:
Nu begrijp ik wel waarom jullie een tweede SC willen haha
waarom? zijn we niet gezellig dan?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:39 schreef Zosk het volgende:
Nu begrijp ik wel waarom jullie een tweede SC willen haha
Lees jullie posts een terugquote:Op maandag 25 februari 2019 13:40 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
waarom? zijn we niet gezellig dan?
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:41 schreef Goudenvis het volgende:
WR
WL
PZ
GV![]()
S24![]()
DTVK![]()
Al die andere kneusjes in de sc
Wie zit er allemaal in die tweede sc dan? Namen en rugnummers van die kneusjesquote:Op maandag 25 februari 2019 13:41 schreef Goudenvis het volgende:
WR
WL
PZ
Al die andere kneusjes in de sc
Niksquote:
jij onder anderequote:Op maandag 25 februari 2019 13:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wie zit er allemaal in die tweede sc dan? Namen en rugnummers van die kneusjes
Heb niet het idee dat er een verschil zit tussen de twee sc's momenteelquote:Op maandag 25 februari 2019 13:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wie zit er allemaal in die tweede sc dan? Namen en rugnummers van die kneusjes
Joh dat meen jequote:Op maandag 25 februari 2019 13:42 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om die andere sc
Omdat ze toch allemaal hier zitten bedoel jequote:Op maandag 25 februari 2019 13:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat er een verschil zit tussen de twee sc's momenteel
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:43 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Of je bent bejaard of je bent niet ouder dan 10je komt echt als een mongool over
Projectie noemen ze datquote:Op maandag 25 februari 2019 13:43 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Of je bent bejaard of je bent niet ouder dan 10je komt echt als een mongool over
Die dingen zijn zo hard.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:43 schreef Kiid het volgende:
Twee zakken karamel m&m's zijn nu 5 euro bij de Plus
plusquote:Op maandag 25 februari 2019 13:43 schreef Kiid het volgende:
Twee zakken karamel m&m's zijn nu 5 euro bij de Plus
Die andere SC heeft toch geen lang leven.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet je wat, sluit gewoon beide SC's
dit gaat niet meer goedkomen
jammerquote:Op maandag 25 februari 2019 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die andere SC heeft toch geen lang leven.
Had je tegen je collega moeten zeggenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
was al overleden maar door 1 post moest VK het weer proberen en nu is ie weer doodquote:Op maandag 25 februari 2019 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had je tegen je collega moeten zeggen
noem je jezelf nu matigquote:Op maandag 25 februari 2019 13:46 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
net zoals de user die het post
Jij een loser, ik matig. Prima tochquote:Op maandag 25 februari 2019 13:46 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
net zoals de user die het post
nah je moet lezen amicequote:Op maandag 25 februari 2019 13:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
noem je jezelf nu matig
kan gebeuren
zoskquote:Op maandag 25 februari 2019 13:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tussen de mongooltjes? Ja dat zijn we hier ondertussen wel gewend.
fag is echt zooo 2012quote:Op maandag 25 februari 2019 13:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Koop jij lekker mini frikandellen dan, fag
Zosk zei dat jouw post matig was, waarop jij reageerde met net zoals de user waardoor je het over jezelf hebtquote:
Jij bent echt cool met je latijns he, behalve toen je constant in de prullenbak werd gestopt op school dan.quote:
nee amice. jij snapt dingen niet goed.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zosk zei dat jouw post matig was, waarop jij reageerde met net zoals de user waardoor je het over jezelf hebt
vriend
Je dikke moederquote:Op maandag 25 februari 2019 13:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Koop jij lekker mini frikandellen dan, fag
ik schrijf geen latijns. enkel nederladnsquote:Op maandag 25 februari 2019 13:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent echt cool met je latijns he, behalve toen je constant in de prullenbak werd gestopt op school dan.
Mwahquote:Op maandag 25 februari 2019 13:44 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Jij houdt wel van iets hards hè
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:48 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
ik schrijf geen latijns. enkel nederladns
Echt hequote:
Toch best knap aangezien je vader een hoerenloper isquote:Op maandag 25 februari 2019 13:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet tenminste wie mijn moeder is
Ben blij dat jij het wel snapt en VK hier te dom voor isquote:Op maandag 25 februari 2019 13:49 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed ik snap het ook niet zo goed. Jullie hebben nu jullie eigen SC..
he daar ben jij weer !!quote:Op maandag 25 februari 2019 13:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben blij dat jij het wel snapt en VK hier te dom voor is
Maar ik ken mijn vader juist niet dus je theorie klopt nietquote:Op maandag 25 februari 2019 13:49 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Toch best knap aangezien je vader een hoerenloper is
Jaquote:Op maandag 25 februari 2019 13:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij past er wel goed tussen of niet
ze zouden mij mod moeten makenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Driepink, enige goede mannelijke mod van KLB
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daar heb je ook gewoon machines voorquote:
Dus je moeder is een hoer die bezwangerd is door een hoerenloperquote:Op maandag 25 februari 2019 13:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar ik ken mijn vader juist niet dus je theorie klopt niet
??quote:Op maandag 25 februari 2019 13:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je komt op een mooi moment binnen.
Bedankt voor deze lofzangquote:Op maandag 25 februari 2019 13:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
gvreadyquote:Op maandag 25 februari 2019 13:50 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dus je moeder is een hoer die bezwangerd is door een hoerenloper
13:50 uurquote:Op maandag 25 februari 2019 13:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Op welk moment kom ik binnen dan?
Ik heb er nooit bij stilgestaan maar je kan wel eens gelijk hebbenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:50 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dus je moeder is een hoer die bezwangerd is door een hoerenloper
er zitten hier een paar users lekker te trollen net zoals ik deed in 2014 maar mijn posts waren veel leukerquote:
Nu is het bijvoorbeeld een goed moment om je te laten gelden als mod, just sayingquote:Op maandag 25 februari 2019 13:49 schreef Amarantha het volgende:
lekker manquote:Op maandag 25 februari 2019 13:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb er nooit bij stilgestaan maar je kan wel eens gelijk hebben
Wil je nu een lolly?
Geef maar aan je dikke moederquote:Op maandag 25 februari 2019 13:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb er nooit bij stilgestaan maar je kan wel eens gelijk hebben
Wil je nu een lolly?
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zitten hier een paar users lekker te trollen net zoals ik deed in 2014 maar mijn posts waren veel leuker
rtquote:Op maandag 25 februari 2019 13:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zitten hier een paar users lekker te trollen net zoals ik deed in 2014 maar mijn posts waren veel leuker
ik wist nog reacties uit mensen te halen zonder al te veel gebruik van emoticons, dat is best een kunstquote:
Tsja, wil je moet een gastenlijst per SC gaan werken? Users van SC 1 krijgen een gele ster op de borst en users van SC 2 een witte ster?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:49 schreef Amarantha het volgende:
In de Efteling hebben ze speciale wachtrijen voor dat soort types, daar doen we hier niet aanquote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
In de Efteling hebben ze speciale wachtrijen voor dat soort types, daar doen we hier niet aan
iedereen die om een tweede SC vroeg zit nu hier en post daar niet. sluit die dan weer gewoonquote:Op maandag 25 februari 2019 13:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tsja, wil je moet een gastenlijst per SC gaan werken? Users van SC 1 krijgen een gele ster op de borst en users van SC 2 een witte ster?
is er nog een sc?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:49 schreef Amarantha het volgende:
Fijn dat jij denkt dat te kunnenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:52 schreef wielrennerdt het volgende:
da
[..]
t maak ik zelf wel uit Zosk .
Ik kijk het een maandje aanquote:Op maandag 25 februari 2019 13:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen die om een tweede SC vroeg zit nu hier en post daar niet. sluit die dan weer gewoon
Die gele ster heeft wel een mooie analogiequote:Op maandag 25 februari 2019 13:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tsja, wil je moet een gastenlijst per SC gaan werken? Users van SC 1 krijgen een gele ster op de borst en users van SC 2 een witte ster?
Slowchat is oorlog.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:54 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Die gele ster heeft wel een mooie analogie
Ik denk helemaal niet dat ik grappig ben, over dat soort onderwerpen maak je namelijk geen grappenquote:
wat dan?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt het nu toch al zien megool
godverdomme en gewoon doorgaan met denken dat je leuk bent.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet dat ik grappig ben, over dat soort onderwerpen maak je namelijk geen grappen
Die autistjes hebben graag hun eigen plekje zonder nieuwe mensenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:54 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
wat dan?
vind je he tnie tleuk dat er meer mensen posten in SC ??
Houd dan gewoon je bek loserquote:Op maandag 25 februari 2019 13:55 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
godverdomme en gewoon doorgaan met denken dat je leuk bent.
ah precies i see. hebben autisten wel vaker last van.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:55 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Die autistjes hebben graag hun eigen plekje zonder nieuwe mensen
Waarom zijn er dan 2 topicsquote:Op maandag 25 februari 2019 13:55 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Die autistjes hebben graag hun eigen plekje zonder nieuwe mensen
Jullie toch ook?!?!quote:Op maandag 25 februari 2019 13:55 schreef Goudenvis het volgende:
Die autistjes hebben graag hun eigen plekje
Ik neem mijn taak erg serieus, alles wordt onderzochtquote:Op maandag 25 februari 2019 13:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
je zit ook aan de note van ene huehuehue
ik vind het juist fantastisch dat er meer mensen hier posten, meer activiteit is altijd goed. het enige jammere is dat die desbetreffende mensen geen enkele positieve eigenschap hebbenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:54 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
wat dan?
vind je he tnie tleuk dat er meer mensen posten in SC ??
gelukkig moet ik zo ff weg hoorquote:Op maandag 25 februari 2019 13:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niets van te merken, anders zou je wel stoppen met posten
Hey nog een vmbo'erquote:Op maandag 25 februari 2019 13:56 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Geef hem gewoon wat klappen. Dat verdient hij.
Hart van goud, ik hoor het alquote:Op maandag 25 februari 2019 13:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik neem mijn taak erg serieus, alles wordt onderzocht
Dan doet ie jou een plezierquote:Op maandag 25 februari 2019 13:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niets van te merken, anders zou je wel stoppen met posten
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:56 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Geef hem gewoon wat klappen. Dat verdient hij.
Ik hoop dat jij daar gelukkig van wordtquote:Op maandag 25 februari 2019 13:57 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
gelukkig moet ik zo ff weg hoor
oh echt wel.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het juist fantastisch dat er meer mensen hier posten, meer activiteit is altijd goed. het enige jammere is dat die desbetreffende mensen geen enkele positieve eigenschap hebben
daarom houden we van hemquote:Op maandag 25 februari 2019 13:56 schreef Flamarande het volgende:
Zit die Vietnamees weer ruzie te zoeken met iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |