Dan stop je met haarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
Een paar hier vonden haar wispelturig en nu ben ik de boeman?![]()
Nouja dat hele online daten is wat onaardig eigenlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:33 schreef Sarabi het volgende:
Ligt het aan fok of is normaal met mensen omgaan echt niet meer van deze tijd?
Fok is veranderd. Er zijn nu ook mensen die vinden dat je normaal met elkaar om moet gaan. Dat was vroeger niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:33 schreef Sarabi het volgende:
Ligt het aan fok of is normaal met mensen omgaan echt niet meer van deze tijd?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Fok is veranderd. Er zijn nu ook mensen die vinden dat je normaal met elkaar om moet gaan. Dat was vroeger niet.
Het prakkie was macaroniquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:44 schreef quickstepster het volgende:
Hongerrrrzo maar eens kijken wat het gaat worden. Wat zijn bij jullie de keuzes geworden?
Wij deden op mijn werk trouwens ook dat too good to go.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:44 schreef quickstepster het volgende:
Hongerrrrzo maar eens kijken wat het gaat worden. Wat zijn bij jullie de keuzes geworden?
Het is een verrassing! Dit keer een pakket van een supermarkt, ga het zo halen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het prakkie was macaroni, benieuwd wat jij gaar eten!Kun je zelf kiezen of wordt je verrast bij de bezorging?
Leuk!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:55 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Het is een verrassing! Dit keer een pakket van een supermarkt, ga het zo halen.
Steak met wat frietjesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:44 schreef quickstepster het volgende:
Denk de beste keuze inderdaad, vooral omdat je dan niet iemand bij voorbaat al uitsluit. Hopelijk valt het mee en was de andere keer gewoon iets eenmaligsquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is een optie inderdaad, maar ben bang voor een herhaling van vorige keer. Maargoed, het is een avond en daarna hoef ik me er niet meer druk over te maken. Heb besloten toch 1 avond haar uit te nodigen, mits de rest dat goed vindt natuurlijk.
Dat is ze ook, echter geef je haar wel een compleet verkeerd beeld van jou als je vervolgens door daat tinderen/daten. Als het dan al niet echt lekker loopt dan kan dat de doodsteek zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
Een paar hier vonden haar wispelturig en nu ben ik de boeman?![]()
Ik vind haar leuk, oprecht. Maar ik merk nu al dat de ander vrij veel tijd in mij spendeert. Ik weet niet of ik iemand wil die afwachtend is. En als ze in nl is bespreek ik dat met haar f2f
Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:55 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Het is een verrassing! Dit keer een pakket van een supermarkt, ga het zo halen.
Ideaal met dit weerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:47 schreef quickstepster het volgende:
Macaroni, aardappeltjes uit de oven en steak, nom!
Ik heb weer een mooi pakket gekregen, avondeten is een sandwich en maaltijdsalade geworden![]()
Ik mag na al die weken thuiszitten ook wel weer wat fanatieker worden daar meequote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:51 schreef Sarabi het volgende:
Morgen maar uitgebreid sporten anders gaat het niet goed
Ja dat zal ook wel lastig zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik mag na al die weken thuiszitten ook wel weer wat fanatieker worden daar mee
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Veel te veel tijd om te snaaien nu
precies, met honger boodschappen doen levert bij mij nooit veel goeds op in mijn mandje.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Niet naar de supermarkt met een lege maag
Al heeft dat ook geen 100% succes ratio
Dit klinkt echt zo dapper hè ha ha!!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Niet naar de supermarkt met een lege maag
Al heeft dat ook geen 100% succes ratio
En vooral bij alle paaseitjes die nu in de winkel liggen. Dat is mij van de week niet geluktquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:28 schreef quickstepster het volgende:
Of boodschappen online bestellen en dan heel braaf bij de koekjes en chips wegblijven
Ssst, ik ben bezig ze vakkundig te negeren ja?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:30 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
En vooral bij alle paaseitjes die nu in de winkel liggen. Dat is mij van de week niet gelukt![]()
Bij Jumbo heb je paaseitjes met brownievulling, die zijn zo lekker![]()
Ik pluk nu nog steeds de vruchten van snoep in huis toen ik laatst met honger naar de supermarkt gingquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dit klinkt echt zo dapper hè ha ha!!
Jij kan dat hebbenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Veel te veel tijd om te snaaien nu
Mn buurman had vanmiddag bij de Voedselbank chocolade pepernoten gekregenquote:
Whahaha held!!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik pluk nu nog steeds de vruchten van snoep in huis toen ik laatst met honger naar de supermarkt ging
Ik heb ze ook nog liggen jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:49 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Mn buurman had vanmiddag bij de Voedselbank chocolade pepernoten gekregen
Maar hij hoefde ze niet, dus die liggen hier gezellig naast de paaseitjes
Vergeten????quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:25 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog liggen jaiets met beheersing en soms glad vergeten
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:49 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Mn buurman had vanmiddag bij de Voedselbank chocolade pepernoten gekregen
Maar hij hoefde ze niet, dus die liggen hier gezellig naast de paaseitjes
Haha ja maar wel rustig aan doen met opeten anders zit die 25kg die ik ben afgevallen er zo weer aanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel lekker een voorraad aanleggen op die manier
Kan prima, is allebei chocolaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Pepernoten naast paaseitjes
Leuk idee! Oh wacht......ik ben geen manquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:01 schreef quickstepster het volgende:
True, dat scheelt wel![]()
Trouwens, wat vinden jullie (vooral de mannen)? Vriend en ik hebben elkaar tot nu toe iedere week gezien. Nu gaat hij dus twee weken naar het buitenland. Ik wilde hem misschien een kaartje of briefje meegeven om daar open te maken als hij me mist. Leuk idee of too much?
Leuk idee, ik zeg doenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:01 schreef quickstepster het volgende:
Trouwens, wat vinden jullie (vooral de mannen)? Vriend en ik hebben elkaar tot nu toe iedere week gezien. Nu gaat hij dus twee weken naar het buitenland. Ik wilde hem misschien een kaartje of briefje meegeven om daar open te maken als hij me mist. Leuk idee of too much?
Je kent hem zelf het beste natuurlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:01 schreef quickstepster het volgende:
Dat is zoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kent hem zelf het beste natuurlijk
Je kent je lover zelf het beste tochquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:01 schreef quickstepster het volgende:
Zou het dan eerder in zn koffer doen zonder dat hij het weetquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:15 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dat is zomaar eens vragen aan anderen kan ook geen kwaad
Als Ajax gewoon ff met 3-0 wint ofzo en er geen verlenging komt kan ik iig op tijd naar bedquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 05:59 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Als Ajax gewoon ff met 3-0 wint ofzo en er geen verlenging komt kan ik iig op tijd naar bed
Maar gaat me meer om dat ik dan zo weinig energie heb voor die afspraken zelf dan
Haha dat drink ik niet, maar zou er haast aan beginnen somsquote:Op woensdag 27 februari 2019 06:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat is zo.
Gewoon volladen met koffie is ook een optie natuurlijk
Moet je werken? Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 27 februari 2019 07:09 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen all!jammer van de slaapproblemen. Mijn probleem was mijn wekker
had nog wel langer willen slapen
Oh je bent een nerdquote:Op woensdag 27 februari 2019 07:54 schreef quickstepster het volgende:
Grappig Yasmin!
En yes, werk roept. Ik ben een IT-er bij een softwarebedrijf
Kruik is nu wel te warm, zo'n pleister ken ik eigenlijk niet......maar het zijn die spieren die na al die weken rust weer in beweging moeten komen....bovendien is wel tot pakweg halverwege in m'n been gesneden, moet ook nog soepeler worden allemaalquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:18 schreef quickstepster het volgende:
Zou een kruik of warmtepleister uitkomst kunnen bieden?
Ik ookquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:41 schreef quickstepster het volgende:
Echt? Van minder dan 7,5 word ik echt vervelend. Heb veel slaap nodig![]()
Heerlijk van genieten!quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:49 schreef quickstepster het volgende:
Is ook best tegenstrijdigik heb een interne wekker die afgaat als ik alleen slaap. Wakker is wakker.
Maar met iemand naast me, gaat die wekker niet af. Dan geniet ik schijnbaar teveel van de warmte en een lijf tegen me aan
Best een goed plan, past in de knappe dokter zwijmel die je al hebt met Grey's Anatomyquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Misschien moet ik dan maar op zoek naar een hele knappe fysiotherapeut
Ja precies!quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:03 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Best een goed plan, past in de knappe dokter zwijmel die je al hebt met Grey's Anatomy
Goh.....ha ha....goede vraag wel!quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:11 schreef quickstepster het volgende:
Hoe ziet d ideale dokter er dan uit voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |