Ja morgen zal ik wel weer met mn pinpas bij de kantine staan.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben elke ochtend te lui, terwijl ik zeker 80 euro per maand kan besparen als ik mijn eigen lunch meeneem
Der Mann is geen toezichthouder en handhaver van kapvergunningen :s dat doet iemand anders bij de gemeente alquote:Op maandag 25 februari 2019 12:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goeie, gewoon zeggen dat je die 190 uur buiten bomen hebt geteld
Totale aantal: 3.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goeie, gewoon zeggen dat je die 190 uur buiten bomen hebt geteld
reden is niet gevraagdquote:Op maandag 25 februari 2019 12:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb je niet mooie werkzaamheden voor je vrije 'thuiswerkdagen' verzonnen dan? Als je toch zo'n overzicht moet bijhouden vallen lege werkdagen zonder verlof nogal op.
iets waar wij overduidelijk een note voor zouden krijgenquote:Op maandag 25 februari 2019 12:56 schreef HPLC het volgende:
waarom heeft een mod nu van die andere SC de KK SC gemaakt?
Was je baas nou nog bomen tellen of zat hij toch bij het gesprek?quote:Op maandag 25 februari 2019 12:55 schreef Der_Mann het volgende:
ik denk dat ze gewoon pauze wilden houden dus het gesprek was binnen 10 minuten voorbij
hij was er bij, hij bleef nog drie kwartier kletsen en toen kreeg hij opeens de herinnering in zijn agendaquote:Op maandag 25 februari 2019 12:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was je baas nou nog bomen tellen of zat hij toch bij het gesprek?
Nee ik vraag aan jou waarom je niet mooi een urenoverzicht hebt verzonnenquote:
ik kan niet thuiswerken, daar heb je een laptop van de zaak voor nodig en die heb ik nooit aangevraagdquote:Op maandag 25 februari 2019 12:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee ik vraag aan jou waarom je niet mooi een urenoverzicht hebt verzonnenje kan toch doen alsof je thuis werkt? zo doen je collega's dat ook. Dan krijg je hooguit gezeik dat je te vaak thuis werkt, maar niet over verlof.
Dan heb je naar je zelf iets gemaild waar je aan gewerkt hebtquote:Op maandag 25 februari 2019 12:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan niet thuiswerken, daar heb je een laptop van de zaak voor nodig en die heb ik nooit aangevraagd
je hebt meer over de situatie nagedacht dan iedereen die bij het gesprek aanwezig wasquote:Op maandag 25 februari 2019 13:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan heb je naar je zelf iets gemaild waar je aan gewerkt hebt
moet kunnenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:03 schreef Chia het volgende:
Wel echt amateuristisch van je dat je geen laptop hebt en niet kan thuiswerken
Nee je moet eens nadenken voordat je regels gaat overtreden.quote:
maar mijn bedoeling was juist dat ze het niet zouden pikken en me zouden ontslaanquote:Op maandag 25 februari 2019 13:07 schreef Catkiller het volgende:
Duidelijk een moederskindje die gewend is dat iemand alles maar pikt.
Dan kan je beter die dikke vrouw die bij de hoofdingang zit vol in de kut grijpenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar mijn bedoeling was juist dat ze het niet zouden pikken en me zouden ontslaan
Daar geniet ik alleen maar van hoorquote:Op maandag 25 februari 2019 13:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan kan je beter die dikke vrouw die bij de hoofdingang zit vol in de kut grijpen
Voel je daar wat van ja?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar geniet ik alleen maar van hoor
Een dikke kut wil niet zeggen dat het een gevoelloze kut isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |